9. Diskoteket
Jeg havde valgt en kort, stram, stropløs sort kjole til i aften. Jeg har glattet håret, og lagt lidt mere make up end til hverdag. De høje sorte stilletter sad perfekt på mine små fødder. Og den lange kors halskæde, med tilhørende øreringe matchede kjolen. Alt i alt, var jeg klar til at tage afsted. Alle drengene var også klar, hver med sin egen stil.
Jack tog mig under armen, og trak mig med ud i den mørke aften. Mig og Jack gik forrest ned af gaden, med drengene bag ved os. Ude på torvet var masser af mennesker, og mange af dem var nogle Jack kendte. Jack er kendt her på torvet og diskoteket. Vi kom hen til indgangen af diskoteket.
"Godaften hr. Shadow." Sagde dørmanden. Dørmanden var iført sorte bukser, t-shirt og en sort blazer. Han havde desuden en walkie talkie, og en øresnegl.
"Godaften, William." Svarede Jack, og gav ham et nik. Vi blev lukket ind i diskotekets dæmpede, men farverige, belysning. Musikken pumpede ud af højtalerne, og en masse mennesker bevægede sig i takt til musikken, på dansegulvet. Jack, der stadig havde fat i mig, førte mig hen til en af båsene i hjørnet. Jeg blev næsten mast, med drenge på begge sidder af mig. Alle drengene havde sat sig ved samme bord, som mig og Jack. Jeg sad ved siden af Jack og Max. Jack lagde armen om skulderen på mig, og jeg havde mest af alt lyst til at ryste den af mig.
"Jeg går op og køber mig en drink." Sagde jeg, og afbrød drengenes snakken. Jack kiggede på mig, og nikkede så som tilladelse. Jeg smøg mig ud fra min plads, og jeg var næsten ude da en hånd blev klasket i røven på mig. Det var selvfølgelig Marcus. Han begyndte at grine, og de andre drenge grinede med ham. Selv Max grinede. Men det var nok fordi de alle sammen var berusede. De havde valgt at drikke hjemme fra, og så fået en kraftig drink af den tjener der gik rundt med drikkevare på en bakke. Jeg selv havde ikke fået noget endnu, og var egentlig godt tilfreds med det. Jeg ville ikke være død fuld, og slet ikke hvis jeg nu mødte Niall og Harry igen.
Oppe i baren satte jeg mig på en af barstolene. Og kort efter var der en bartenderen henne ved mig. Han gav mig charmerende smil, og lagde hovedet i hænderne, mens han støttede albuerne på baren.
"Og hvad kan jeg så hjælpe denne smukke dame med?" Det var helt tydeligt han flirtede med mig, men jeg ignorerede det.
"En Las Vegas, tak." bad jeg. Han nikkede og gik i gang med at lave drinken. Da han var færdig stillede han den foran mig, men da jeg rakte ud efter den, skubbede han min hånd væk.
"Du får den gratis, hvis..." Han holdt en kunstpause. "... Du giver mig et kys!" Han sagde det sidste og blinkede til mig med det ene øje. Jeg lænede mig frem, og det samme gjorde han. Da vores læber næsten mødtes, smækkede jeg hånden i bordet og lagde pengene for drinken der.
"Så hellere kysse et toilet!" Sagde jeg, greb drinken og hoppede ned fra stolen. Han stod tilbage, halvt lænet ind over bordet, og gav mig et dræber blik. Jeg gav ham et sukkersødt smil tilbage, og vendte mig væk fra ham.
Jeg gik ind mod danse gulvet, og bundede drinken på vejen. Der kom en tjener forbi med en tom bakke, så jeg stillede mit tomme glas på bakken, i forbi farten. Det resulterede i endnu et dræberblik til mig, men jeg ignorerede hende bare, og fortsatte mod midten af dansegulvet. Musikken skiftede, og Backstreet boys med If you want it to be good Girl, lød nu i højtalerne. Mine hofter begyndte at bevæge sig i takt til musikken, og snart fulgte resten af min krop med. Jeg begyndte at danse, og bare have det sjovt.
Mange sange blev spillet, og jeg stod stadig og dansede inde midt på dansegulvet. Lige pludseligt lagde et par hænder sig på mine hofter, og fulgte deres bevægelser. Jeg blev et kort øjeblik nervøs for om det var Jack eller Marcus. Men da jeg vendte mig rundt lyste mit ansigt op i et smil. Det var Harry!
"Kom nu. Du skal ikke stoppe med at danse!" Råbte han til mig, for at overdøve musikken. Jeg nikkede som tegn til at jeg havde forstået, og begyndte så at danse igen.
Vi havde nu danset sammen til et par sange, og jeg besluttede at drille ham lidt. Jeg begyndte at danse op af ham, helt tæt. Jeg dansede op af ham, så min røv lå på hans skridt. Han begyndte at stønne, og jeg kunne mærke hans "lille ven" blive stiv. Jeg vendte rundt, så vi nu dansede skridt mod skridt. Det resulterede i, at han begyndte at stønne højere. Jeg fnisede lidt af ham, og trak mig så væk. Han kiggede olmt på mig, hvilket fik mig til at grine mere. Jeg stoppede dog da han tog fat i mit håndled, og begyndte at trække mig efter sig.
"Harry stop! Hvor skal vi hen?" Jeg blev en smule panisk, hvad nu hvis Jack eller nogen af de andre så os. Vi havde været skjult inde imellem alle dem der dansede, men nu trak vi os væk derfra og bliver mere synlige.
"De andre er her også, så vi tager hen til dem." Harry kiggede sig over skulderen på mig.
"Men hvorfor tog du mig ikke med hen til dem, med det samme?" Spurgte jeg forvirret.
"Jeg ville gerne have dig lidt for mig selv, derfor." Han sendte mig et smørret grin. Og jeg kunne ikke lade hver med at smile af ham. Han smøg sig igennem alle menneskerne, som om han var vant til det.
Han førte mig væk fra dansegulvet, og over mod en bås i modsatte ende af hvor Jack sad. Heldigvis. Jeg kunne høre en høj latter over fra det bord, Harry førte mig mod. Det var Niall som sad og grinede. Louis, Liam og Zayn var der også
"Hey Drenge! Se hvem jeg fandt!" Harry gjorde en galant armbevægelse mod mig, og smilede over hele hovedet.
"SOFIA!" Råbte Niall energisk, og rejste sig hurtigt op for at give mig et kram. Jeg gengældte det hurtigt. Da han havde sluppet mig, fik jeg et kram fra resten af dem. De virkede glade for at se mig, alle sammen.
Jeg rakte ned i min BH, og trak min nye telefon op. Inden jeg overhovedet nåede at åbne munden, snakkede Harry.
"Smart gemmested." Han sagde det med endnu et smørret grin, og et blink med øjet. Jeg rullede øjne af ham, hvorfor overrasker det mig ikke han sagde det?
"Grunden til jeg har købt den her," sagde jeg og viftede med telefonen. "er så jeg kan komme i kontakt med jer." Jer slog ud med armene med dem.
"I så fald. Må jeg så få dit nummer?" Spurgte Harry med et charmerende smil på læben. Jeg kunne ikke lade hver med at grine. Typisk drenge!
Jeg sendte min nye telefon rundt, så de kunne taste deres numre ind. Harry var den sidste, men da jeg rakte frem for at få min mobil igen, holdt han den væk fra mig.
"Må jeg lægge den på plads?" Spurgte han bedene, han stak enda underlæben ud og lavede hvalpeøjne. Jeg slog ham i baghovedet, og rev telefonen fra ham.
"Selvfølgelig må du ikke det!" Jeg lagde den selv på plads, til lyden af de andres grin. Harry gned sig fornærmet sit baghoved, og kiggede igen olmt på mig.
Niall tog min hånd, og tvang mig til at vende opmærksomheden mod ham.
"Sofia, vil du ikke nok tage med os, og blive sammen med os?!" Han lød nærmest desperat.
Langsomt nikkede jeg, jeg ville ikke være sammen med Jack og hans slæng mere, jeg ville være fri! "Ja, jeg vil gerne med jer. Men kun hvis I lover aldrig at sende mig tilbage hertil!"
"Selvfølgelig ikke, det kunne vi aldrig finde på. Ingen fortjener at leve sådan her!" Liam snakkede direkte til mig, men på vejne af dem alle sammen. De andre nikkede samtykkende. Og jeg nikkede også.
"Så lad os tage afsted nu, inden dine "Venner" finder ud af det!" Louis der havde snakket, lavede gåseøjne ved venner.
Vi rejste os alle hurtigt op, og gik mod døren. Vi kom udenfor uden problemer, og videre ud på gaden og ned mod hovedvejen. Længere kom vi ikke inden det gik galt!
"SOFIA!!! HVAD HELVED LAVER DU SAMMEN MED DEM?!!! OG HVEM ER DET?!!!" Jacks vrede stemme lød igennem hele gaden.
Vi stoppede op og vendte os rundt. Og der, på en række, stod de drenge jeg lige havde prøvet at flygte fra...
YOU ARE READING
Tyven - One Direction FanFic
Fanfiction"HEY. STOP, EN ELLER ANDEN STOP HENDE!" Det lød mere som et brøl end som et råb. Jeg kiggede mig over skulderen, og så han prøvede at mase sig igennem den menneske mængede der lige var gået ind foran ham. Jeg blev panisk, og begyndte at løbe. Jeg lø...