2. Drengene
Da jeg havde fundet det tøj jeg ville have på i dag, gik jeg ud på badeværelset. Okay det var ikke et badeværelse, det mindede mere om et offentligt toilet. Der var tre toiletbåse, og to håndvaske. Vi havde en enkelt lille balje, man kunne vaske sig i. Den var ikke større, end at jeg kunne side deri, med benene trukket op til brystet. Jeg tog slangen, hvor en af enderne, sad fast til en af vandhanerne (med gaffatape), og puttede den anden ende ned i baljen. Derefter tændte jeg for vandet. Der var intet varmt vand, kun mildere lunkent. Da karet var næsten fyldt, slukkede jeg for vandet, smed det tøj jeg havde på, og hoppede ned i det, næsten, kolde vand. Noget af vandet skvulpede over kanten og ned på gulvet, men jeg var ligeglad. Jeg skulle alligevel selv, gøre rent bagefter. Jeg tog kanden, der stod på gulvet ved siden af baljen. Jeg flyttede mig lidt, så jeg kunne fylde den lille kande med vand. For derefter at hælde det ud, oven over mit hoved. Vandet strømmede ned på mit hår, og derefter videre ned langs min krop, indtil det til sidst ramte vandoverfladen igen. Jeg gentog processen et par gange, og kom derefter lidt shampoo i håret. Da jeg havde fået skyllet det ud, puttede jeg balsam i. Jeg blev helt øm i armen, af at løfte kanden med vand i, op over hovedet, gang på gang. Da jeg tilsidts havde fået alt balsamen ud af håret, skrubbede jeg mine arme og ben, med hænderne. Da jeg havde skrubbet færdig, rejste jeg mig op, for at tørre mig, og få tøj på. Jeg havde lige rejst mig da døren åbnede sig på klem. Jeg satte mig hurtigt ned igen. "Sofia, Jeg ville bare lige høre om du snart var færdig?" sagde en velkendt stemme. "Det er jeg om 5 minutter, Max." Svarede jeg.
Max er den yngste af drengende i gruppen, han er 19 år. Max er også den lidt usikre i gruppen. Han har ikke lyst til at lave det, vi laver, ligesom mig. Men ligesom mig, har han ikke noget valg, man ender bare med at tigge, eller sulte på gaden. Trods alt det er han meget venlig, han er nok den i gruppen der er sødest mod mig. Jeg ville nok betragte ham som min bedste ven.
Da døren lukkede sig helt, rejste jeg mig op fra karet. Jeg skyndte mig at få viklet et håndklæde rundt om mig, så hvis der nu var andre der fik lyst til at komme ind, fik de ikke noget af mine private dele at se. Jeg bandt håndklædet, så jeg kunne bruge hænderne uden at det ville røge ned. Jeg tippede baljen ind under vasken, hvor der var en rist, som førte ned i afløbet. Da alt vandet var røget ud, så lagde jeg baljen på plads, sammen med kanden, shampoo'en og balsamen. Jeg gik ind i den bås hvor jeg havde lagt mit tøj. Jeg låste døren og vendte mig så mod tøjet.
Det jeg havde valgt var, et par stramme sorte læderbukser, som sad helt tæt, og 'viste mine flotte former', (som Jack, ikke mig, altid sagde). En hvid top , med en stor rose midt på maven, den sad løst og gik til ned under hofterne. Og tilsidst, en brun læderjakke, der gik til lidt under brystet og som ikke var beregnet til kolde dage.
Jeg viklede håndklædet rundt om håret, og begyndte at tage tøj på. Bukserne var som lavet til mig, så godt sad de, og toppen blotter en stor del af mit bryst, uden at det er for meget. Da tøjet sidder som det skal, træder jeg ud af båsen. Jeg tjekker tøjet i spejlet der hænger over vaskende. Det sidder perfekt. Nu til rengøringen, som altid går let. Jeg tage moppen, der står op af væggen, ved siden af døren. Jeg tørre det vand op, som ligger på gulvet, og vrider den op i vasken.
Jeg åbner døren, og kigger ud. Det er ikke kun Max, og Marco, der er kommet hjem. Alle de andre er også. Jeg træder ud, stadig med håndklædet om håret. Da døren lukkes bag mig, lyder der et bump. Alles øjne vendes mod mig, 6 par øjne giver mig elevator blikket. Det sidste par tilhøre Max. Han kigger mig i øjnene, og smiler over hele hovedet. Jeg smiler igen, og ignorere de andres blikke. Jeg slipper Max med øjnene, og sætter kurs mod min del af rummet. Alle drengene sidder i, de slidte sofaer, som står midt i rummet. Deres snakken var stoppet kort, da jeg trådte ind i rummet, men nu fortsatte de. Det lød som om de spillede kort, sådan som de råbte op om snyd, og grinede når de andre tabte. Jeg gik hen til min lille kommode, og fandt hurtigt hvad jeg søgte. Min makeup taske, og et par sorte converse. Jeg fandt også mit lille makeup spejl frem. Jeg tog skoende på, og satte mig så ned på min madres. Jeg lagde en let makeup, der indeholdt, mascara, eye-liner, lidt naturlig øjenskygge og et let lag lipglos.
Da jeg var færdig med makeupen, sætter jeg mig over til drengene. Den eneste frie plads var ved siden af Marco. Jeg ville gerne deltage i snakken, men jeg havde ikke lyst til at sidde ved siden af Marco. Jeg stod bare akavet, og stirrede rundt på drengene. Tilsidst tog jeg mod til mig, og satte mig over ved siden af Marco. Marco gav mig igen elevator blikket, og smilede så et grumt smil. Jeg trak knæende op til brystet og kiggede på det bor der stod imellem de to sofaer, og de to lænestole. Jack sad i en af lænestolene, og så meget koncentreret ud. Max sad i den anden.
I mangler stadig at blive præsenteret for 4 drenge.
Toby er den næstyngste af drengende (20), men ikke den mindste. Han er den højeste af alle drengende, høj og slank. Toby er pigernes fyr, alle er vilde med ham. Han er glad for opmærksomheden, og for pigerne. Men han sætter ikke særligt stor pris på dem, han bruger dem og smider dem så ud, ligesom skrald.
Henry er også 20, men komplet modsat Toby. Han er ikke lille, men heller ikke høj. Han er kraftigt bygget, med brede skuldre, og et stort hoved med en lille hjerne. Toby er den stærkeste, han har en forkærlighed for sport. Han træner minimum en time, en gang daglig, men ofte mere.
Dan er 21, og gennemsnits bygget. Han er meget stille, han råber ikke op som de andre. Men han er heller ikke udeladt af samtalen. Dan er nok den 'kloge' af os, han kan finde ud af at dirke låse op, og slå en alarm fra, ved hjælp af hans telefon. Han er den eneste der har en iphone, men den er kun til det ene formål.
Sam er 22, og meget almindelig. Han kunne sagtens have været en almindelig fyr, hvis ikke han havde droppet skolen, og var endt her. Sam er nok den sjove af os, kommer altid med dumme kommentarer, eller sjofle bemærkninger. Han er også den der griner højest, og folk ville komme til at smile bare ved lyden af hans grin.
I har ikke hørt meget om Jack, Marco og Max. Så her er lidt mere info.
Max er somsagt 19, og mindre end de andre, men ikke mindre end mig. Max er glad for kunst, og musik. Han kan også godt li' at læse, ligesom mig. Når han for tid tager han på biblioteket, og læser. Nogle gange låner han bøger med hjem, som jeg også må læse i.
Marco er 22, og ranglet. Han er ikke den der tiltrækker pigerne, han skræmmer dem nærmere væk. Han er grådig, og ond mod alle. De piger han for chameret, bliver mishandlet, og de får ar de aldrig kommer af med igen. Ikke på kroppen, men i sjælen.
Jack er 23, som I ved. Han er høj, og muskuløs. Han er en slags blanding af alle de andre drenge, og han er den eneste der har valgt dette liv. Han får pigerne, han er snu, han er trænet, han er chamerende og grådig. Han kan ikke nøjes, han skal have alt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tyven - One Direction FanFic
Fanfic"HEY. STOP, EN ELLER ANDEN STOP HENDE!" Det lød mere som et brøl end som et råb. Jeg kiggede mig over skulderen, og så han prøvede at mase sig igennem den menneske mængede der lige var gået ind foran ham. Jeg blev panisk, og begyndte at løbe. Jeg lø...