21 Mart

816 149 45
                                    

Yüzümde asla eksilmeyen gülümsememle yine pizzacının yolunu tutuyorum. İlkbaharın havaş yavaş yüzünü göstermesiyle iyice yumuşuyor havalar.

Gülümsüyorum, ilkbaharı seviyorum.

Bir de yalnızlığı.

Ama en çok Taehyung'u.

Bilmiyorum, nasıl da sevmeye başladım onu? Beni kendine çeken hangi özelliği oldu? Buğday teninden gelen efsane vanilya kokusu mu, gülünce kalp şeklini alıp kalbimin atış hızını arttıran gülüşü mü, gözleri mi yoksa gözlerinde gördüğüm parıltılarla bana olan bakışları mı... Bilmiyorum.

Ama bildiğim tek bir şey var,

Onu gerçekten seviyorum.

Açıkçası Taehyung'un beni ne olarak gördüğünü de merak ediyorum, fazlaca.

Her ayın 21. gününde çalıştığı dükkanına gelen manyak herifin teki olduğumu düşünüyor olabilir. Veya sadece pizza yemek için gelen, normal bir müşteri olarak da görebilir. Bilmiyorum.

Evet ondan gerçekten hoşlanıyorum ama o hadi eşcinsel olmak bir kenara dursun, homofobiğin tekiyse? Ah hayır, onun gibi düşünceli birinin homofobik olduğunu düşünmek bile istemiyorum. Çünkü o sırf ben tek başıma pizza yememe dayanamayıp bana eşlik eden ince düşünceli biri. Onun saygılı bir birey olduğuna eminim ama... Ama hadi sevgilisi varsa? Ne yaparım ki ben o zaman? Yıkılırım. Ciddi anlamda yıkılırım. Ama asla vazgeçmem onu sevmekten, saygı duyarım ilişkisine. Uzaktan izlerim sevgilisi ile onu.
(hard sekai şipir yazar, burada bugün açıklanan jenkai ilişkisine gönderme yapıyor... ne diyebilirim ki, mutlu olsunlar :'))

Tüm düşüncelerimi kafamı iki yana sallayarak uzaklaştırmaya çalışıyorum, lakin olmuyor. Onun başka birinin elini tutması, başka birini öpmesi neden bu kadar kırıyor ki kalbimi? Oysa o daha hiçbir şeyim bile değil. Ah! Ne de acı veren bir şeymiş bu 'aşık olmak'. Aşık mıyım, onu da tam olarak bilmiyorum ama- sanırım aşığım. Tamam, kör kütük değilim ama hislerimin hoşlanmanın bir tık üstünde olduğunun da farkındayım.

Derin bir nefes alıp adımlarımı hızlandırarak görüş açıma giren pizzacıya doğru ilerliyorum. İçimde büyük çaplı bir çatışma varken, hangi ara geldiğimi fark etmiyorum bile.

Kapıyı açarak atıyorum ilk adımımı, ah o gülümsemem yapıştı yine suratıma. Sıranın çok olmaması işime geliyor ve hemen sıraya giriyorum. Birkaç dakikalık bekleyişin sonucunda siparişimi vermek amacıyla kafamı yerden kaldırıyorum fakat..

Fakat Taehyung yok karşımda, siliniveriyor hemen gülümsemem suratımdan, kaşlarımı çatıyorum istemsizce. Arka taraflarda gezdiriyorum gözlerimi, diğer kasalara bakıyorum ama, yok işte. Yok.

'Hoşgeldiniz' diyor önümdeki oğlan bana. Taehyung kadar kumral değil teni, hatta bembeyaz. Tae'ninki gibi boyu uzun değil -büyük ihtimalle kasadaki çocukla boyum aynı-. Taehyung gibi vanilya kokmuyor, daha... nanemsi? Evet. Nanemsi kokuyor. Taehyung gibi gülmüyor hatta somurtuyor. Yorulmuş olmalı. Gözleri parıldamıyor hayır, hatta şişmiş altları. Evet evet, kesinlikle yorulmuş ve-

"Beni incelemeniz bittiyse, siparişi alabilir miyim?" Gönülsüzce sorduğu soruya göz devirmemek için zor tutuyorum kendimi. "Ah elbette ama öncelikle bir şey sormalıyım." Derin bir nefes alıyor, sabır dilercesine. 'Tamam, tabi sorabilirsiniz.'

'Taehyung- yani Taehyung bey hani şu-'

"Beyfendi, Tae'yi tanıyorum. Burda çalışan Taehyung'u yani. Eğer onu sormak için geldiyseniz bugün işe gelmedi. Neden olduğunu bilmiyorum. Şimdi, siparişiniz varsa alayım ha eğer yoksa gidin çünkü sırada bekleyen insanlar var."

Taehyung... işe mi gelmemişti? Ama niye ki? Hasta mı olmuştu acaba, belki de bir akrabası ya da dostu gelmişti, yada sevgilisiyle buluşacaktı...

"Of! Tamam Yoongi bey, bir orta boy karışık pizza ile şekersiz kola istiyorum."

Yoongi adlı çalışan siparişimi girip beklememi söyledikten dakikalar sonra siparişimi alıp, evimin yolunu tutmuştum.

Gelirken beni yiyip bitiren neşem buhar olup uçmuştu sanki. Kalp sancımla eve vardım.

Ve ben o gün, uzun süre sonra, ilk defa Taehyung'suz pizza yedim.

Yalnızca.

Tek başıma.



🍕



Yarın üç tane sınavım var ve ben 590 kelimelik bölüm yazdım... vay be.
Neyyse hikayenin okuyucuları artıyor fiyyyuv, hepinize tşk edrm. Bir de çok itici geldiğinin farkındayım ama...... yorum yapsanız :( gerçi bu kadar saçma bir fice yorum yapılmaz haklısınız akdkşsalkdkdkdk. neyse, hepinize iyi akşamlar/geceler. sınavlarınız güzel geçsin efendim!🥨🙆‍♀️

pizzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin