21 Temmuz

763 130 52
                                    

Parmaklarımın ucu acımaya başlamıştı.

Taehyung'un yanında çalışmamın üstünden bir ay geçmişti, ve keşke eski iş yerimden daha önce ayrılsaydım diyordum her gün. Taehyung'un sıcaklığını hissettiğim, kalbimin ona doğru erimesine engel olamadığım, sadece bir bakış uzağımda olduğu, öğle yemeğimi paylaştığım her gün.

Onun yanında olmak, hayalinden katlarca güzeldi. Düşlüyordum da, her sabah uyandığımda onun meleklerden kopmuş gelmiş olan yüzünü görmek, sadece öğle yemeğini değil evimi, hayatımı onunla paylaşmak, çoğu gece yeni günahlar yaratmak... Ah, bazı hayaller ağlatacak kadar güzel oluyordu.

Parmaklarımın ucu acımaya başlamıştı. Önümüzde, kasada bulunduğumuz için, tablet kılıklı bir şey oluyordu ve her siparişte o tablete işaretlemeler yapıyordum. Şansıma benim önümdeki cihaz biraz zor algılıyordu hamlelerimi. Biraz sert davranmak zorunda kalıyorum. Bunu fark eden Taehyung bana yer değiştirmeyi teklif ediyor, bu sefer onun parmakları acır. Kabul etmiyorum ama zorluyor beni. Ama, ben kıyamam ki ona. Acımasın ne parmağı, ne başka yeri. Güller açsın dudak kenarlarında, mis güller. Aman ha asılmasın yüzü. Düşmesin yere o güzelim gülleri.

Ama Taehyung izin vermiyor. Ağzının arasından 'kıyamam sana' gibi sözler duyuyorum sanırım veya sıcak geçmiş kafama bu yaz günü, bilemiyorum.

Kabul ediyorum el mecbur. Gülümsüyor sonra. Tam gülümsemesinden öpmek istiyorum onu, pat diye.

Yapamıyorum ama.

Bazen yapılamaz bazı şeyler.

Derin bir iç çekiyorum. Pizzacının iç kısmındayım şimdi, sedece çalışanların girebilirceği o yerde. Sandalyede oturuyor, dudağımı ısırıyorum. Şişiyorum lakin, ona aşkımı anlatamadığım, 'seviyorum ulan seni' diyerek sarılamadığım, kalp şeklindeki dudaklarına dudağımı bastıramadığım her saniye şişiyorum. Patlamak istiyorum, patlayacağım hatta. Şişmek yoruyor artık beni. Sınırdayım.

"Hey, Jimin?" Onun sesini duymamla silkeleniyorum. Hayır, iyi olmadı. Bu anda burada olması hiç iyi olmadı.

"Taehyung, ah selam." diyorum. Yüzümde sahte bir gülümseme var. Kaşlarını çatıyor, gülümsememin sahte olduğunun farkında. Yanıma bir sandalye çekiyor. Yüzüme bakıyor, gözlerinde anlamlandıramadığım bir ışıldama eşliğinde.

"Burda çalışmamış olsaydın, şimdi senin yolunu gözlüyor olurdum muhtemelen" diyor. Gözleri yüzümü süzüyor. O an, midemden bir sıvının yükseldiğini hissediyorum. Karnımdaki kelebekler sınırlarını zorluyor. Ellerim terliyor. Taehyung'un böyle, bir anda güzelim kelimeler söylemesi, beni ölüme sürüklüyor.

"Ya, ne oldu Jimin, betin benzin attı bir anda?"

"Parmak" diyorum. "Parmağım çok acıyor."

"Öpeyim mi, izin ver öpeyim." Başım dönüyor, Taehyung kesinlikle kalbime iyi gelmiyor. "Tae.. ne diyorsun?"

Derin bir nefes alıyor gözleri tavanda gezinirken. Yavaşca indiriyor o gönlümü fetheden gözlerini. "İzin ver" diyor. "İzin ver Jimin, neren acıyorsa öpeyim oranı, tutayım tutmalıyım dedim ama artık olmuyor. Tutamıyorum kendimi. Jimin... ben gerçekten feci hoşlanıyorum senden. Nasıl olduğunu ne ara olduğunu sorma bana. Bir anda kendimi sana vurulmuş buldum birtanem. Şu, hep yanımda olduğun bir ay var ya, iyice tanıdım seni Jimin. Bu bir aya ömrümü sığdırdım ama- ama artık dayanamıyorum. Çok doldum. Ben hoşlanıyorum senden, ama ne olur uzaklaşma benden. Lütfen işten ayrılma. Sana çoktan bağlanmışken kopartma iyice o bağları. Asla rahatsız etmem seni, hem-"

Kulaklarım daha fazlasını duyamıyor. Ya da ben hissedemiyorum bilmiyorum. Kaç aydır hoşlandığım çocuğunda benden hoşlandığını öğrenmek gözlerimi karartıyor. Kalbim, kalbim marotoncu adeta. İlk defa bu kadar hızlı attığını hissediyorum.

"Tae.." diye bir mırıldama çıkıyor ağzımdan. Taehyung ise beklenti dolu gözlerle bakıyor bana. Derin bir nefes alıyorum, gözlerim dolu dolu, burnum sızlıyor. "Aptal... Aptalsın sen. Neden bunca ay bekledin? Aptal! Ben de çok seviyorum seni, çok hoşlanıyorum. Keşke biraz erken söyleseydin de-"

"Jimin.." diyor inler gibi. O anda ikimiz de sarılmak için atak yapıyoruz ve kaburgalarımız buluşuyor. Sonra Taehyung elimi elleri arasına alıyor. Hayranım bu uyuma. Parmaklarımın ucunu öpüyor sonra gözlerimin içine bakarak. Ardından... acıyan dudaklarıma bastırıyor dudaklarını.

Artık parmaklarım acımıyor.

Kalbim de.



artan okuyucular ve yorumlardan dolayı gaza gelinip yazılmış bir bölüm :""""
çok şükür kavuşturdum bunları da :""""
bekliyorum yorumlarınızı güzellerim
iyi akşamlar/geceler/günler 🐻🐻🍕🍕

pizzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin