Kapitola 2 akademie

440 14 0
                                    

(Kasumi) do ložnice vlitnul tata a řekl vyšim hlasem svtavat holky jde te na Akademiji Nijnu Sakura vyběhla a jako první a začala se oblikat ja se jen otočila a pokračovala v činosti ktera byla lepší než tu co dělala Sakura a pak řekla vztavej ti se netěšíš ja jen řekla nech mě a ona řekla jak myslíš pak odešla takže byl zase klid a za chvilku přiběhla Mamka a říká takže mlada damo vstavej a pořadně semnou zatřasla to mě probralo tak sem si vzala kraťasi a šaty podobne jako měla sakura ale tmavě modre a se šla sem dolů dala si čaj a vajička pak někdo zaklepal šla sem otevřit a tam stali Naruto Ina a Hinata a take Sasuke zavolala sem na Sakuru a vyrazily sme ostatní šli ve předu já se jen tak šourala vzadu a pak se ke mě přidal naruto a říká Kasumichan vypadaš podražděně ja jen řekla Naruto jsem trochu nedospala ale jinak v pohodě a on říká můžu ti ukázat jednu techniku a ja se usmala a řekla klidně byla sranda když Naruto zkusil ňakou techniku udělal pečeť a řekl stinovy klonove jutsu a vedle něho se oběvil druhej Naruto a ja se jen zmohla na vau a Naruto řika to sem trenoval dlouho a ja řekla taky ti něco ukážu udělala sem pečetě a řekla plaminek ohně a foukla sem a od pusy mi šel palmen ale maly abych nezapalila baraky a naruto řika no ti jo umíš to ve vetšim a ja řekla zkusila sem to u vody a dokažu i velky a on říká to tě naučil Sasuke a dál pohled k zemi ja se usmala a řekla ne ale ukradla sem mu svitek a on se začal smat a říká to je Sasuke tak hloupej že si toho nevšiml když to uslišela Ino ze Sakurou propalovali ho očima ale ten smich Naruta nešel vydržet a ja se začala smat take asi po 2 minutach už sme ani jeden nemohli tak sme se uklidinili a pomalu došli k Akademiji a tam už sme všichny čekali za chvilku se tam oběvil iruka sensei a říká vítejte na Akademiji Ninju zde budete studovat někdo se usmíval někdo to bral normalně a tak sem se rozhidla Sasuke byl velice otraven jako vždy pak sem koukala na Naruta ten si povidal s Rock Leem a Hinatou ta se zase červenala a ja jen stala u stromů a poslouchala za chvilku sem uslišela koukam že zrovna taky nevypadaš šťastně a ja řekla Sasuke ti o svem výrazu bys mohl polemizovat a přemyšlet on se jen usmál a ja mu hodila svitek a on říká viž že sem to věděl a ja jen řekla tak proč si mi něco neřekl on se mi naklonil k uchu a řekl jednou se stebou chci utkat a chci aby si byla rovno ceny soupeř ja s červenala jako rajče a řekla dobře jednou se utkame proti sobě když se holky podivali mim směrem že si povidam ze Sasukem a že se červenam tak by mě rači zabily a on pak řekl jedna věc mi na tobě nesedi si až přiliš klidna jako ja ani ma přitomnost ti je tak zvaně jedno si jiná než ostatni holky a ja řekla viš jak to je ne každa ma stejný vkuz a on říká co si o mě mysliš a ja řekla si sice pěknej ale můj typ nejsi to tě můžu ujistit pak mi položil ruku na rameno a to už knam pomalu šli holky a on řekl doufam že až budou týmy a letos budou po 4 tak doufam že budeš v tom mym ja mu poližila ruku na jeho ruku a jen řekla to se uvidi a on pak odešel holky ke mě přišli a řekli není užasnej ja si jen odfrkla a řekla ani moc ne opět mě propalovali očima a nejvíc ino a Sakura pak sme uslišela než půjdete do tříd letos se změnili trochu pravidla budete rostřiděni do týmů všichny sme nastoupili asi po 12 minutach tym 7 Uzumaki Naruto, Uchiha Sasuke, Sakura a Kasumi Haruno váš sensei Hatake Kakashi když sme byly rostřiděni tak sme vešli do Akademie a rovnou do třidy tam sme dostali knížky a začali se učit před polednem když sem šla domů se předemnou zjevil sensei a říká ve 2 hodiny buď i sestrou na treninkovem hřišti ja jen kyvla hlavou a pak zmizel do šla sem domů a Sakura už obědvala mamka se na mě podivala a řekla kde si byla a jen řekla měla menši problem a mamka řekla jaky a ja ukazala a rostrženou botů mamka se usmala řekla aha tak si sedni nandala mi polevku a ja začala jist Sakura byla dnes hodně ticha a ja řekla segra a ona hm a ja řekla Kakashi mě potkal a řekl že mame byt na treninkovym hřišti a ona se rozařila a podivala se na hodiny a řekla už musíme jít vzala mě za ruku tahla mě ke dveřím vzala sem si druhe boty a utikala za Sakurou očividně pospichala za Sasukem jako vždy asi do 10 minut sme tam byly Sasuke a Naruto už tam čekali došli sme tam a Naruto říká no holky dnes to bude zajimavy koukla sem se jak se Sakura s červenala a byla naplacla u Sasukeho on měl jen pořad zavřene oči a ja dal diskutovala s Narutem a pak se odhodlal a přišel zamnou a řekl mužů stebou mluvit a ja řekla jo popošli sme segra to těžce nesla položil mi ruku opět na rameno což u žádné holky nedělal a řekl víš Kasumi myslim si že to bude ňaka optižna zkouška doufam že to dáme ja ho ujistila že když se budem snažit tak jo pak sme se vrátili k tím dvou ale než sme se knim rozešli dal mi pusu na tvař a to zjevně naštvalo Sakuru a ja sem doslova ztrvdla.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat