(Kasumi) od Orochimarovo ukritu to bylo asi půl dne cesty takže sem vyrazila ráno a odpoledne sem přešla branu konohy s kapucou na hlavě došla jsem domů k tím lhařum a zaklepala přišel otec a podala sem mu lístek na nom bylo můžu dal tak mě pustil zavřel dveře a já sundala kapucu a on říká Kasumi vzala sem za krk a dovedla ho do kuchyně za mámou a přehodila přes stůl a ona řika Kasumi co děláš já řekla proč ste mi Lhali a táta říkám s čím a já řekla že sem z rodu haruno a otec řekl dít si a já říkám sem z rodu uchiha můj adrenalin stoupal a matka polkla a řekla Kasumi víš mi tě s tátou a se Sakurou máme stále stejně rádi ale baly sme si ti říct pravdu nevím jak bys ji vzala bylo lepší když si ji nevěděla a já řekla a proto ste mi Lhali celou tu dobu a vytrskli mi slzy mi museli nákazal to Třetí já ti vždy chtěla říct pravdu a nešlo to já řekla já už nic vědět nechci s Bohem tati mami pozdravuj tě sestru a táta říká Kasumi já se otočila on řekl mame tě rady já řekla já vás taky otevřela dveře a předemnou stala hokage a řekla no nato že si utekla a znova se Vrátila díky Orchimarovy ti udělim milost tvůj záznam se smazanej nini si ninja listové vesnice a budeš plnit mise jako každý já jen řekla děkuji a ona řika budeš s týmem kakashi naruto sakura ti říkám dobře tady máš oblečení a čelenku já poděkovala a ona řekla a tady klíče od bytu zde ve vašem klanu to mě naštvalo ale překousla sem to.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchiha
Fantasyvše odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta a Kasumi cesta bude dlouha