Kasumi 43 mezi životem a smrti

63 3 0
                                    

(Kasumi) kde to jsem okolo mě byla bíla mlha a najednou sem uslišela mezi životem smrti a předemnou se oběvil Neji a ja řekla ti si mrtvej a on řekl ano za chvilku sem uslišela musíš se rozhodnout jestli chceš žit byl to Itachi a co když už nechci a pak řekl zase jinej hlas a proč byla to konan já koukala kolik lidí tam už bylo a pak řekl Nejí odpuštím ti vše co si udělala a přiložil mi ruku na levé oko pak přišel k mě Itachi a říká sem rád že sem tě poznal a také přiložíl ruku pak knam přišla Konan a řekla já sem ráda že si dokázala že všechny mise nejdou vždy splnit a také přílozila ruku na ostatní a pak řekli zborově jdi zachránit kamarády a sestru budou tě potřebovat pak dali ruce pryč a kromě konan všechni zmizeli a řekla sem co ste mi udělali a ona říká uvidíš sama musíš se teť vrátit a pomoc Sasukemu Narutovy a Sakuře a já řekla jen že to zvládnou a Konan řekla ale ne bez tebe musíš se zbudit jde proti nim Kaguja naruto a Sasuke jsou v pasti drží je černej zetsu musíš jim pomoct jinak to může skončit špatně a já řekla ale pak uslyšela ničiva rána a probrala sem se sedla si a nechala sem zavřene leve oko proto že sem lekla jestli to byl sen nebo skutečnost a viděla sem jak opravdu ma Naruto a Sasuke na sobě černeho zetsu koukla sem na naruta a měl za zadama takove černe koule a v ruce tič a Sasuke měl rinegan tak sem se postavila a rozběhla se proti ti bile ženske a nohou sem ji odrazila někam do boku take sem všimla že obito je bezvědomi musela sem byt dlouho mimo pak ke mě přišel Sasuke a řekl děkuji a to same udělal Naruto a Sasuke řekl proč maš zavřene leve oko neřikej že ti vyškubli a ja řekla ne měla sem zli sen byly tam mrtvi Ninjove a davali k levemu oku ruce tak mam strach co mi snim udělali.

Pohled Naruta

když kasumi otevřela i druhe oko doslova mi vzalo dech s ust měla ho bile a v nom měla jaky černy tvar bylo to neuvřitelne sasukeho rinegosharingan a Kasumi byakugsharingan

diky jejimu oku znas sundala černeho zetsu pak sme se všichni koukli na Kaguju jak se knam bliži Sasuke se připravil ja take a rozběhli sme se Kasumi zustala u ostatnich nechala to na nas pak se něco stalo Kaguja se začala rozhližet okolo sebe a n...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

diky jejimu oku znas sundala černeho zetsu pak sme se všichni koukli na Kaguju jak se knam bliži Sasuke se připravil ja take a rozběhli sme se Kasumi zustala u ostatnich nechala to na nas pak se něco stalo Kaguja se začala rozhližet okolo sebe a nedokazala to prokouknout tak sme za utočili jenže pak naš všechny zas přenesla do jine dimenze a tam sme skončili naš boj dostali sme ji pak něco udělal Sasuke a ona byla pryč zmizela Obito umřel nebo spiš se rozpadl v prach.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat