Kapitola 3 Roničky

274 9 0
                                    

(Sasuke) když sem ji dal pusu do slova ztuhla bylo to proto že byla jiná než ostatní holky byla takova klidna a hlavně netoužila po mě kež by byly všechny holky takovy jako je ona pak  ke mě přišla Sakura a řekla ať si ji nevšimam že mě nema rada tak sem ji řekl hm a došel k Narutovy řekl sem mu jak to vidí a Naruto řekl že to dame byl podobnej jako Kasumi ale prožil si něco jiného stejne jako ja pak se oběvil Kakashi Sensei a řekl pojď te ke mě tak sme šli kněmu a začal mluvit tak tady je důvod proč sem vás zavolal a ukazal na dvě roničky a říká vaším úkolem je jakym koliv způsobem mi je do půlnoci vzit a pak zmizel okamžitě sem aktivoval sharingan a hledal sem Senseije a nebyl daleko rozběhnul sem se tim směrem a zbytek semnou vyskočil sem on si toho všimlul a srazil mě k zemi pak sem ušlišel roničku jak cinkla Naruto díky jedné techice ji malem utrhnul ale byl taky rychle zlikvidovan pak zautočila Sakura ale ta to taky dlouho nevydržela Kasumi jen pozorovala a kroutila  hlavou trochu mě to naštvalo sensei se proti ni rozběhnul a praštil ji a ona vybouchla takže klon a pak se ukázala za ním a rozběhla se

Pohled Kasumi

Díky narutovo technice mi udělal klon byl podobny utíkal snima ja se zatim schovala a čekala sensei rychle všechny vyřidil a pak sem přišla na řádů ja rozběhl se proti klonu a praštil do něho on vybochl a ja se rozběhla a vytahla Kunai a že tu roničku přeřiznu a on se jen podival a pak  udělal obrat a držel mi obě ruce a trochu vic zmačkl mě to zabolelo a pustila sem kunai pak mě rostočil a hodin pak sem uslišela klonovaci Justsu a chytil mě naruto byl to klon ale aspoň sem si moc nenamlatila pak Kakashi zmizel a Sasuke svolal poradu a řekl mam plan proto že sme nespolupracovali jako tým ale jako jedinci tak sme to prohráli musíme jít jako tým šli sme tedy do akce jako tým a Sasuke řekl tamle mi se rozběhli Kakashi nás už čekal ja udělala pečetě a řekla styl kulateho ohně a foukla sem a předmou se oběvila velka ohniva koule ti se vyhl pak sme zautoči společně a když sme ho sejmuli vybuchl a spadl jen kus klady a ja řekla to není možny pak mě někdo chytnul za nohy stáhl pod zem jenom hlava mi zůstala venku pak sem jen viděla jak dostal všechny a řekl dobrá taktika musíte to zkusit znova bylo před půlnoci a Sasuke řekl tak poslední šance ja už byla teměř bez čakry a ostatní ani nemluvě ja se rozběhla viděla jak na proti mě běží Sensei vytáhla sem maly shuriken a do ruky kunai  shuriken sem hodila ale on se mu vyhnul a ja hodila i kunai a zavolala sem teť naruto zařval stinove klony teť Sauke také zakřičel technika ohně hbyte střeli kakashi si sudal s oka masku a měl v ňom sharingan vzal si jeden Kuani a hodil ho proti me mu na vzájem se odrazili  Naruto zařval teť Sakura vyběhla a cinkla rukou o roničky  zničeho nic sme byly u sebe zavřela sem oči a hned je otevřela viděla sem upně jinak než obvikle něco černeho se mi rozlezlo po těle vydělá sem jak na mě letí Shuriken a ja se mu uhla pak přiběhl i Sasuke a pomohl mi opět sem rozběhla a zas mu cinka o roničky ale stačil uhnout pak sme společně chtěli dát ranu on nam chytnul ruce ja zavřela oči a najednou sem vyděla normalně ale byla sem uplně bez čakry oba nas vyhodil ja s poslednich sil vzla za ruku sasukeho a hodila ho na něj byl zaměstnan Narutem a Sakurou Sasuke letěl k němu on odhodil Naruta podíval se za sebe uviděl Sasukeho a rychle uskočil opět cinkli roničky ja dopadla na nohy a pak sem slišela tady si ja se otočila a on mě praštil a ja letěla vzduchem a přistala se na ostatních pak se před nama zjevil a řekl no vidím že ste neuspěli ja se jen usmala a řekla ale uspěli a ukázala mu jednu roničku on se jen usmal aspoň myslim a podtou maskou to nejde poznat a řekl prošli ste  pak řekl můžete jít domů a  zmizel.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat