Kapitola 6 prvni trest zkošky začinaj

189 8 0
                                    

(Kasumi) po snidani sme ze Sakurou vyrazili na akedemii ale Sakura byla dost nervozni čekal nas test ja šla zase šouravou chůzi a přemyšelela to co mi řekl Sasuke měl pravdu sme si hodně podobni z meho přemyšleni mě vytahl zrovna Sasuke vzal mě pod krkem a přišpendlil ke zdi a řika ti si viděla včera meho bratra ja s přidušenim hlasem a řekla neviděla to bych si pamatovala a Sasuke sevřel ještě vic ne lži začal sem mi rozmazavat obraz a řikam přisaham že sem ho neviděla pak vytahl Kunai a řika tak jinak vrazil mi ho do ruky obraz se začal už hodně rozmazavat a pak se něco stalo pořadnou ranou sem ho odhodila zklouzla se k zemi a Sasuke se postavil měl aktvovani sharingan a ja take viděla uplně jinak mezi tim adoptivni otec Kasumi začala mě palit ruka tak sem se podival prolomila pečeť okamžitě sem se rozběhnul. zpatky v uličce koukala sem na Sasukeho a viděla sem jak v ňom prodi čakra bylo to něco děsiveho.

Pohled Sasukeho

Kasumi mě odhodila aktivoval sem sharingan a pak sem se na ni podival jeji červene oči měli s sobě silu něco prolomit pak se to stalo jeji oči měla Sharingan rozběhnul sem se abych ji praštil ale ona uhla jak kdyby to věděla udělala rychle pečetě a pak sem slišel styl ohnive koule otočil sem se a za mnou se ukazala ohniva koule rychle se poskladal pečetě styl hbyty oheň a foukl sem doslova se rozrazilo do všech stran jen že pak se to stalo jak sem to rozrazil oběvila se ona i s kunaem v ruce byl sem dost šoku a hlavně sem to nečekal a tak sem zavřel oči a doufal že mě nezabije  a pak sem uslišel pečeť ružoveho květu ja otevřel oči a viděl sem jak Kasumi stoji přimo předemnou a nemuže se pohnout ani opiť jeji ruce a nohy měla na  mistech pokrti listkama ktere byly ružove ja se zvedl a rychle sem zmizel

Pohled Kizashiho Haruno

když sem tam přiběhnul hned sem použil pečetici techniku aby ji to zastavilo jeji ruce a nohy obalalili listky ružoveho květu přišel sem kni a pak sem udělal pečeť a listky zni popadali pak sem ji otočil na sebe ona se mi podivala do oči a řekla omlouvam se ale on si začal ja ji koukal do jejich oči a proto že sem věděl že si nepamatuje na včerejšek na itachiho a to co se stalo tak sem jen odpověd to nic ale za trest budeš umivat nadoby a ona řekla že jo a ja pak řekl ať pospicha na akademii

Pohled Kasumi

když sem se nemohla hnout tak sem myslela že to udělal on me viděni zmizelo a ja viděla zas normalně pak ti listky co mě drželi popadali ja se otočila a byl to tata chvilku si mě jen prohližel a pak řekl  tvůj prvni trest bude umivani nadoby ja si je pozdechla a řekla dobře a pak řekl spěchej na akademii tak sem poslechla  do třidy sem do běhla tak tak než přišel iruka a Sakura říká kde si byla a ja ji jen řekla že za tatou koukla sem po třídě a vyděla jak  se Sasukemu třese jedna ruka a ja se jen usmala cele dopoledne bylo docela klidne  když sme končili přišel za mnou Naruto a řika musím ti řict vtip a smal se a ja řekla jaky a on říká prej někdo nakopal Sasukemu zadek že ho prej vylekal na tolik že měl třesavku a on se rozemal ještě vic ale ja se nesmala vůbec a pak se v misila Hinata a tichym hlasem a řekla Kasumi ti si se nebala že tě Sasukekun zabije a v tom Naruro se přestal smat a zvažnil a ja řekla nebala ja se rozhlidla jak všechny holky litojou Sasukeho a Naruto ten trouba řekl na celou třidu Kasumi nakopala zadek Sasukemu  holky se na mě otočili a koukali na mě pohledem mi tě zabijem ste hromadky holek vylezla Sakura a do šla až ke mě a napřahla ještě jednou mi sahneš na Sasukeho tak tě zabiju chtěla mi vrazit ale ruku ji chytil Naruto a řekl nech Kasumi bejt nevíš co se Sakuro stalo ona si jen odfrkla a odešla Naruto se otočil a ja mu poděkovala a pak přišel třeti a všichny se vrátily do lavic a nám všem řika dnes je test  prvni zkoušky  iruka předal papiry všem a tam bylo otazek jak máku každej měl svoji čast co věděl a taky čast ve které se ztracel a pak Hokage řekl test muže začít mate hodinu začala sem vypisovat čekala sem lechči test ale tenle byl dost těžkej hodina uplinula jako voda všichny test měly hotovej a kromě mě a Naruta a pak Hokage bouchl o podlahu holy a řekl konec rychle sem tam napsala ňakou blbost a Naruto take a teť sme všichny čekali pak přišel Iruka a řika pokud si někdo neveři může odejit a zkusit to přišti rok byla sem dost nervozni a seděla sem par spolužaku odešlo a pak Hokage řekl všichny co ste zbylý tak ste prošli mě spadl kamen ze srdce a Narutovy asi taky pak nás rozpustili a Hokage řekl slečno Haruno ja Sakura sme se otočili a Hokage řika myslel sem Kasumi Haruno  Sakura odešla a vyplazla jazyk ja šla k třetímu on si mě prohledl a řekl mam na srdci dvě věci dnes odpoledne se dostav do me kancelaře.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat