Kapitola 49 Mise ze Saradou čast1

61 2 0
                                    

(Kasumi) rano sem se hlasila u Naruta a on řekl že mam misi a že mam vzit sebou moji novou studentku Saradu měli předat vzkaz do mlžne vesnice vzala sem svitek a diky memu oku sem ho přenešla do jine realiti a pak řekl že mužu jit zamiřila sem k sestře ale diky naši technice s mladi to věděla předem takže Saradu připravila když sem knim došla tak Sarada šla ke mě a řika tak ahoj mami a Sakura řekla jen ahoj davej na ni pozor ja řekla neboj dam a pomalu sme vyšli došli sme k braně tam stal Boruto a řika kam jdeš a ona řika na svou prvni misi a on řekl ja chci taky ale na tom sem namitla dnes se vratil Konohamaru a ještě dnes za tebou dojde on jen nafokl tvaře a odkračel Sarada se otočila a vykročila šli sme pul dne a došli sme na jednu louku a ona řika teto ja řekla ano nedame si souboj a ja se otočila a řekla co a ona mi to řekla ještě jednou a ja řekla tak vydrž odložila sem meč a věci a použila proměnovaci techniku udělala sem ze sebe stejně starou jako byla Sarada ona měla usta až u země a řika teto a ja řekla tak mužem

ona aktivovala svuj sharingan a ja proto že sem byla v jejim věku take sem si omezila sve techniky tim i me oko měla sem je obě červeny jako před tim ona se rozběhla s Kunaem v ruce proti mě ja udělala pečetě styl ohně ohniva Koule ona vyskočila d...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

ona aktivovala svuj sharingan a ja proto že sem byla v jejim věku take sem si omezila sve techniky tim i me oko měla sem je obě červeny jako před tim ona se rozběhla s Kunaem v ruce proti mě ja udělala pečetě styl ohně ohniva Koule ona vyskočila do vzduchu a hodila kunai ja ho chytla bez problemu a pak na mě udělala vypad udělala pečeť stinove klony ja aktivovala sharingan a hned sem je dostala ona pak udělala nečekani vypad praštila do mě a ja odlitla 2 metry poznala sem ten styl cela Sakura zvedla sem se ona začala jasat ja se rozběhla a piskla ona se otočila a dostala jednu do obličeje prolitla se vzduchem ja skočila nad ni do vzduchu vzala ji na trup a letěla hlavou dolu už sme byly u země když zakřičela ne tak sem ji pustila ona pak zavřela oči a hned je otevřela stala nohama na zemi a koukala se mi do oči a viděla vnich sharingani a ona řika bojovali sme ja se usmala a řekla ani sme nehli ona se prohlidla řekla  ale ja do tebe kopla a ja řekla ano v genjutsu pasti udělala sem to co ti si chtěla vidět a ona řika tak fajn tak teť s ostra ja řekla dobře deaktivovala sem sharingan a ona se rozběhla s kunaiem ja ji chitla podkopla ji nohy a dal ruce zazada tak aby nemohla nic dělat a druhou rukou sem ji hlahu tlačila tak aby ji měla otočenou do travy kvuli Sharinganu a ona řika jak to pak sem ji pustila a vratila se zpět do sve dospěle podobi byla už tma a ja řekla pojd dnes tu přes spime a ona řika dobře Sarada si sedla ja rozdělala oheň ona do nej koukala ja zatim dělala ryži a pak řekla Neri a ja ano  jak sto všechno dokazala když zjistila že si rodu uchiha ja si sedla a řekla když tě 12 let vychovavaj v jinem Klanu pak ti to řeknou tak to hodiš za hlavou sem pišna že nosim symbol rodu Haruno dali mi lasku všechno i sestru a ona řika jak si se srovnala stim že mamka vlastně tva sestra neni a ja řekla obě sme si nikdy nepřiznali od mala sme byly sestry a to se nezměni a ona si sunadala brile a řika viš teto jsi moc krasna a odvažna slišela sem od tati ruzne historky o tobě prej si dokonce zachranila tatovy život ja mavla rukou řekla to je davno a ona řika ja vim a ti si pro mě sybol odvahi a statečnosti a ja řekla viš Sarado nejsem za co mě považuješ a ona řika vim celou historiji o tobě každej děla špatnosti ale jedne věci nevěřim a ja řekla jake a ona řika  mamka se jednou otom zminila když zpominala na stare časy prej maš zbyčovana zada a maš na nych jizvy a ja řekla ano je to pravda otočila sem se sundala tričko ona svima prstama projela mě zada a řika kdo ti udělala a ja řekla to je už jedno je to davno a ona řika viš teto proč sem si zrovna vybrala tebe a ja řekla to nevim a ona řika je to už dlouho ale každej o tobě mluvil ve vesnici ja řekla opravdu a ona řika ano hlavně z mamkou prej si jim moc chyběla mamka někdy plakala a řikala si uvařeni kde asi jsi a ja řekla no vidiš a proto sme si z mamkou tak blizke zitra tě naučim jednu techniku kterou sem  vymislela stvou mamkou a ona řekla super akorat se dovařila ryže a ja řekla na Sarada se najedla ja take a pak sem řekla je čaš jit spat lehla si a začala usinat ja ležela a sledovala ji když uplně usla začala sem klimbat najednou sem uslišela za šustět křovi a otevřela sem oko byla to liška tak sem použila techniku kryti okolo nas narostla ledova bariera kterou sem dokazala udělat diky memu oku a mohla sem klidu usnunout najednou slišim jak Sarada řve a křiči a ja otevřela oči řikam co se děje a ona řika někdo nas dostala do teto pasti je s ledu a ja řeknu klid to nas krilo v noci a ona řika a jak ja otevřela okolo a ochrana se roztekla na vodu a ona řika vau a ja řekla musime vyrazit a tak sme vše zabili a vyrazili směr mlžna Šli sme a najednou slišim je divně tě vidět s dcerou Sasukeho Sarada se otočila a hledala cil stoupla si totiž do bojove pozice a ja jen řekla je zvaštni tě vidět po tak dlouhe době ale rada tě vždy vidim a pak se ukazala Karin a ja řekla klid Sarado je to moje tati kamaradka a ona řika dobře a ona řika kam jdete a ja řekla mame misi do mlžne a ona řika mužu se přidat jdu tam take ja řekla jo určitě a tak ja  Karin a Sarada sme vyrazili.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat