(Kasumi) když sem rano probudila tak sem udělala rani hygienu a oblekla se a dala se do vařeni dělala sem svuj extra palivi ramen kterej Lee tak miluje bylo teměř odpoledne a najednou zvonek tak sem šla ke dveřim a tam stal Lee a řika na podal mi koš plnej jidla a ja řekla co blazniš a on řika si jedina kdo umi ten nejlepši palivej Ramen nikdo jinej kdo zkusil tě neda tvuj je famozni tak sem ho pozvala dal vzala si koš a šla snim do kuchině nandala mu plnej taliř ramenu a on se dotoho pustil a řika to mi chybělo jak dlouho se zdržiš a ja řekla už se nikam nechistam budu jmenovana jako Sensei a budu mit svuj tym aspoň to tak řekla Naruto a on řika tak super mezi tim sem mu připravila našup domu on dojedl a řika byl super jako vždy ja řekla dik a on řika tak zas někdy a odešel ja se usmala a šla sem mit nadoby když sem ho domila a začla sem ho utirat někdo klepal byl podvečer a řekla si kdo to muže byt šla sem ke dveřim a otevřela a stal tam Konohamaru a řika mužu ja řekla jo pozvala sem dal a šli sme do kuchyně on si sedl a ja se zeptala jestli chce něco k piti a on řika ano vodu prosim tak sem mu udělala vodu a nabidla mu muj specialni ramen a on řika ne děkuji pak sem si sedla na proti němu a zeptala se co chce a on spustil mam na srdci jednu a věc a druhou věc je ta že naruto jmenoval jako Sensee a ja řikam super a on řika teť věc ktera mě tiži a ja řekla jak on řekl Kasumi neřika se mi to lechce a řikam ti upřimně ať mezi nama za mlada bylo co koliv hodně to lituju a ja řekla to jedno jdi k věci a on řekl Miluju tě a ja vytřeštila oči a řikam co a on řika ano miluju tě od te doby co skočnila valka a když odešla žadnou sem si nic nezačal myslel sem jen na tebe a ja řeknu opravdu a on řekl ano šla sem kněmu a vytahla ho na nohy a řekla sem mu take tě miluju a je ti vše odpustěno a polibili sme se on mě vzal okolo pasu ja mu omotala nohy kolem pasu a šli sme do meho pokoje každej dobře vi co nasledovalo když sme byl hotovy pouze sme leželi divali se na sebe a on řika nemusiš mit zavřene oko mě to nevadi tak sem ho otevřela a on řika si krasna ja se usmla a poděkovala mu a on řika lituju vše co sem o tobě kdy řekl ja mu dala prst na rty a řekla nech to byt on se usmal a zvedl se a začal se oblikat a řekl miluju tě ja si sedla s omotanou dekou a řekla ja tebe take už moc dlouho on se usmal a řekl mam ještě nakou povinost doufam že brzy doraziš a ja řekla počkej na mě šla sem do koupelni umila se oblikla vzali sme se za ruce a ja řekla mužem vyšli sme ven každý na nás koukal a něco si šeptal.
ČTEŠ
Kasumi Neri Uchiha
Fantasyvše odehrava od vyvražděni klanu uchiha až po narozeni Boruta a Kasumi cesta bude dlouha