Kapitola 31 mame to

76 3 0
                                    

(Sasuke) od boje s danzem uplinula tak hodina tak sme pomalu šli když sem tak u chuze přemyšel měl sem na male nebyt Kasumi tak mě Danzo zabije jeji zash sem nečekam po tom všem ale budu ji muset poděkovat šel pomalu kni ona se na mě podivala a jen řekla co potřebuješ ja sem ji jen odpověděl děkuji koukala na mě jak na hokageho a pak řekla neni za co ja si uvědomil že sem neměl na tebe byt takovy jak sem byl a ona řika to nevadi pak sem všiml že si drži bok a koukl sem na zem a otočil sem se viděl sem kapky krve ale přesto že byla zraněna šla a nedala nic znat lusknul sem prsti na Karin ona hned pochopila a řekla tady se u tabořime ja šel pro dřevo a holky sem tam nechal samotny když sem se vratil Kasumi byla pryč zeptal sem se kde je Karin řekla že šla udělat potřebu ale že dlouho se nevraci

Pohled Kasumi

řekla sem Karin že si musim odskočit ale spiš sem řešila jinou věc když sme ze Sasukem zautočili danzo mě řiznul ze starny a vubec to nechtělo přestat tect spiš na opak teklo to vic neměla sem čakru takže sem si to vylečit nemohla spiš na opak vzala kus hadřiku s kterou si otiram měč a přiložim si to na ranu a přitol sem si za sičim boleti opřu se o strom a čekam co bude me vědomi se pomalu ztracelo už sem ztratila moc kreve a pak sem uslišela Kasumi byl to Sasuke a Karin chtěla sem se zvednou ale bolest mi to nedovolila a pak už se mi zatmělo před očima.

Pohled Karin

přes hodinu se nevracela a tak ji hledame Sasuke šel do prava ja do leva jdu pořad rovně pak o něco zakopnu a rozplacnuse když se otočim a nasadim si bryle uvidim Kasumi jak je opřena o strom v bezvědomi a drži si bok tak rychle za křičim Sasuke okolo sebe ma dost krve ten hned přiběhne a řekne do haje veme ji do naruče a okamžitě ji do nese k ohni musime ji to nejak zastavit veme Kunai a položiho do ohně ja ji to zatim držim ale už i to prosakuje Sasuke si veme kus hadru a na močiho veme rozžahaveny Kunai a jde ke Kasumi a potichu řekne omlouvam se ale jinak nejde a přiloži ji to přimo na runu začne ji to palit maso okamžitě procitne a začne křičet rychle ji zacpu pusu ale ona mě kousne sice mě to boli ale ji to musi bolet vic když Kunai Sasuke odloži zustane tam jen optisk ona povoli a okamžitě ztraci vědomi a pak Sasuke řekne teť Karin odhrnu rukav a přiložim ji ruku k puse Sasuke přoloži mokry a studeni hadr ona sikne a kousne mě až mi prokousne kuži a ja jen řeknu pi a ona se brani ale Sasuke ji drži ruce ja ji položim druhou ruku na čelu a uplně ovladnu jeji tělo a poručim aby nasala krev a jeji tělo poslechne když už citim že to stači dam ruku pryč a ona jen otevře oko a řika diky Karin a pak  usne a ja řeknu mame to a Sasuke řekne co tamle to je co potřebuje Orochimaru jdu k tomu a na trham par listu a kořinku a take bobuli Sasuke to da do brašni a pak řekne zitra vyrazime zpět a ja řeknu Sasuke Kasumi se snami nevrati zpět a on řika ja vim proto po cestě zpět zastavime par metru před Konohou bude to tak lepši ona je sice Uchiha sem rad že mi zachranila život ale nechci aby pak pikala za mě řichy ja jen řeknu viš Sasuke i když maš pravdu a ona vi že je uchiha a v hlouby je Haruno vyrustala tam ale jedno vim jistě hodně ti poděkuje.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat