Kapitola 56 Shizi Uchiha

91 2 0
                                    


(Kasumi) měsice utikali jako voda a ja ležela na pokoji a vedle mě mali ulziček Shiziun Uchiha byla sem už take mamtkou pak někdo zaklepal byla to Sakura Sasuke a Sarada za nima šla rodinka Uzumaki a posledni šel Konohamaru ten přišel ke mě dal mi kytku a pusu pak si vzal malého koukal mu do oči všichny mi po gratulovali pak Sakura řekla mužu a ja řekla ano mužeš sakura si vzala maleho ale očividně se mu to moc nelibilo začal brečet tak ho dala Sasukemu a toho prohližel a on řika pěknej chapak jako to bude špatny pokud budeš mít chování jako tva mama předal ji Narutovy a ten řekl a musiš byt silny jako tvy rodiče a taky hlavně vesely a ne moc uražlivy pak si ho vzala Hinata a řika a hlavně musiš byt zdravy a silny pak si ji pochovali Boruto a Sarada a pak ho dali zase mě pak kluci odešli a mi z holkama debatovat o porodu když sem maleho nakojila tak se ti dvě chtěli prat kdo ho přebali nakonec sem řekla že to udělam sama oni se jen usmali sedli si ja malého přebalila a uložila ho a hned mi usnul tak sme si zase povidali a když se už se tmělo tak holky řekl pocem šla sem mezi dveře tam na podlaze rozplaci kluci a všichny tam spaly vratili sme se na pokoj tam sme se začali smat a potichu aby sme maleho nezbudily holky se semnou rozloučili a odešli ja se vratila k malemu a zkontrolovala ho byl pořadku lehla sem si a odpočivala sem a přemyšlela jak to bude těžke.



Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat