Kapitola 29 Svitek

73 3 0
                                    

(Kasumi) když sme si ze Sasukem vyměnili sve nazory tak sme pokračovali v cestě a karin si snim povidala a periferně koukala na mě ja sem kujala plan ne jak zdrhnout ale co je za svitek kterej dal Orochimaru Sasukemu pomalu se stmivalo když Sasuke řekl že se u tabořime rozdělali sme oheň a Karin začala dělat jidlo nake ryby Sasuke zatim četl svitek a ja si prohližela svuj meč a periferně sledovala Sasukeho vedle nohy mět take vytahnuti meč asi se bal že na utočim a vsadim sv boty že na mě take periferně kouka potom řekla Karin jidlo ti dva se bavili ja rači mlčela jedla a potom sme se vydali na kutě Sasuke přiložil a ja  a take si lehnul a ja čekala až usne nemusela sem dlouho čekat usnul asi do 20 minut otevřela sem oči měla sem aktivovani Sharingan abych poznala jestli spi nebo ne jeho čakra prodila velice pomalu takže spal ja se k němu přibližila a nahmatala ten svitek a když sem držela pomalu sem ho vytahovala a vytahla sem ho šla sem zpět na sve misto a deaktivovala sem  Sharingan nebyl už potřeba  a otočila zadi knim rozvazalaa rozbalila sem ho tam se psalo něco o tom že se mame vydat na vychod a přinest naky lek kterej potřebuje Orochimaru a experimenti a sničeho nic mě vzal někdo pod krkem a přitlačil začala sem se dusit byl to Sasuke a řika co si stoho vyčetla ja s přidušenim hlasem řekla že nic a on ještě přidal a řika ta co a ja řekla jenom par věci a ještě stlačil vic a tak už mi řekneš pravdu a ja skoro bez vzduchu sem mu řekla všechno a on povolil a řika to byla chyba moc velka a ja se zvedla a jen řekla na tady a hodila sem ho a přimo do ohně ale on chytnul a řika dobry pokus dal si svitek do brašni kterej měl okolo pasu a řekl už to nezkoušej nejsme už mali přiště nemusim byt tak hodnej a ten vas ti zlomim ja sem za lehla a bez odpovědi sem se otočila a usinala s pocitem že tuhle misi mit Sasuke lehkou nebude coš mi vyčarovalo usměv na tvaři a když sem rano zbudila Karin a Sasuke byly na nohou a snidali ja se zvedla protahla se a Karin řika maš hlad a ja jen řekla ne a ona řika dobře Sasuke na mě koukal vražednim pohledem a ja čekala co z něho vyleze nakoc neřekl nic a mi vyrazili na cestu.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat