Kapitola 48 musim patrat

65 2 0
                                    

(Sarada) přišla sem do knihovni a zašla za mim znamim a řekla mu že potřebuju něco zjistit on mě pustil a řika kdo byto měl byt dnes naky novy kamarad a ja řekla ne a on řika něco o tatovy a ja řekla ne a on řekne tak mi řekni jmeno Kasumi Neri Haruno (Uchiha) on vykulil oči a řika Sarado to nemohu to je moc tajne je to tva teta a je dobře že vic neviš a bude to tak lepši a ja se koukla mu do oči a řekla prosim snažila se ho přesvěčit k tomu že se to nikdo nedozvi a řekne ach jo si super divenka nedokažu ti řict ne tak mě pustil ja si vzala vše potřebne a začala čist trvalo to skoro 3 hodiny ale když sem si poskladala a řekla to neni možne takže Teta neni Mamky sestra ale tatova sestřenice prohlidla si jeji fotku když neměla ještě   byakugsharingan začali mi tect slzy že teta je meho tati přibuzna ne mamky přala sem si aby to byla mamky sestra pak někdo zpald na zem byl to muj kamarad nebyl mrtvej ale usnul ja se připravila k boji a řekla kdo je tam a s rohu tmy se oběvila Teta a řekla co čteš ja si na to sedla a řekla nic zajimaveho zalhala jsem ji teta se otočila a řika tak jdem k vam a ja řekla jo rychle sem všechno pobalila a vratila na misto a šla za Tetou pak sem si všimla dalši zvašni věci měla na zadech kruch klanu Haruno a ne Uchiha tak mi to nedavalo smisl a teta řika viš Sarado Možna se mi to zda ale koukaš mi na zada že jo a ja řekla jo prohližim si to logo je takove zvašni a ona se zepta čim a to mi vyrazila dech musela sem najit jak stoho ven a pak řekla vipada truchu jako Uchiha klan logo na to mi nic neřekla pak si sedla a řika jdi na před šla sem dal schovala sem se za roh a koukala na ni vzala ji svuj meč a prohližela si to vjenovani a pak sem všimla slz co ji tekli s oči nedalo mi to a šla sem kni stoupla sem se před ni a ona zvedla hlavu otřela si oči a řekla jako to že nejsi doma a ja řekla teto co se ti stalo a ona řekla to je jedno stare rany to bude dobry pojď pujdem zvedla se dala si měč za zada a vyrazili sme cestou sme ani jedna nemluvili a pak mi teta řekla že ma pro mě překvapeni  ja řekla jaky a ona udělala pečeť a řika sleduj a praskla rukou o zem všude byl dym a když se rozplinul stal tam tata ja nevěřila svim očim tak sem se kněmu rozběhla a on mě objal a řika rad tě vidim pak sem uslišela jak si potichu řekl diky ona jenom mrkla a otočila se na odchod a ja řekla teto počkej chci se k něčemu přinat ona se otočila a řekla neboj Sarado ja poznam kdy mi člověk lže kdyby si se zeptala tak bych ti to take řekla ja měla usta až na zemi znova se otočila a pomalu odchazela a pak tata řekl Kasumi ona se otočila a řekl jo a tata řekl sem rad že budeš učit moji dceru a ona řika neni zač.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat