Kapitola 45 zpět v Konoze

76 3 0
                                    

(Kasumi) bylo odpoledne ja se vracela po letech zpět do Konohy a u brany sem se potkala Inou ta se rozeběhla řekla no ne ti ses vratila hned přišel Konohomaru a řika no teda vypadaš pořad stejně ja mu jen řekla to viš jedna technika umi divy a on řika tak pojď zvutě na ramen a ja řekla tak dobře a šla sem snim a pak sem ukazala na vytesanou tvář Naruta nad Konohou a řekla jak je to dlouho a Konohamaru řekl pulroku ja se jen usmala došli sme do mistni restaurace a tam sme   oba po obědvali a ja se pak zeptala kde najdu sestru a on řekl doma tak sem chtěla vytahnout penize  a Konohamaru řika to je dobry abych nestrašila lidi mim okem tak sem ho zavřela a vyšla ven  Šla sem na adresu kde bydlela sestra  a najednou na proti mě vyšel Lee a řika no ja snad špatně vidim a utikal s nakym klukem kterej byl úplně jako on takže asi syn a hned mě obejmul a řika tebe tak rad vidim a ten jeho syn řekne tati kdo to je a on řika Kasumi Haruno on se zamysli a řekne vy jste sestra pani Sakury Uchiha a ja řeknu ano a on na mě kouka jak na zjeveni a Lee řika mohl bych tě o něco požadat a ja řekla přid zitra odpoledne dobře sem věděla co chce a on řika tak plati takle sem se potkala ještě s par lidmi co mě znaly až byl uplnej večer došla před barak mi sestry a šla ke dveřim a zaklepala a otevřela sem i druhe oko a najednou otevřela mala holka a řekla co chcete ja se na ni podivala zlim okem

a pak řekla odejdě te ale už rozklepanim hlasem asi dostala strach a ja se usmala a řekla mužeš mi zavolat tvoji mamu a ona poslušne řekla jo a odešla a zavřela dveře ja jen slišela mami hleda tě naka pani s bilim okem slišela sem jak něco vytahuj...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

a pak řekla odejdě te ale už rozklepanim hlasem asi dostala strach a ja se usmala a řekla mužeš mi zavolat tvoji mamu a ona poslušne řekla jo a odešla a zavřela dveře ja jen slišela mami hleda tě naka pani s bilim okem slišela sem jak něco vytahuje to by nebyla segra aby si nevzala sebou Kunai a pak vešla na chodbu a ta jeji dcera otevřela dveře ten Kunai upustila řika to neni možny ja se usmala a řekla je to možne jeji dcera byla schovana za sestrou a Sakura přišla ke mě a řika pojď dal tak sem se zula vešla dal a hned mě posadila ke stolu ta jeji dcera si sedla na proti mě sledovala mě nebo spiš moje leve oko uplně ho hypnotizovala pak mi Sakura dala Kafe a řika tak co změnilo tě něco za tich 7 let něco a ja řekla ani ne Sakura si už take sedla a ja řekla tam už si prej vdala za Sasukeho a ona řika no jo už sem taky Uchiha tak sem ji po gratulovala a pak řekla tohle je moje a Sasukeho dcera Sarada ja nastavila ruku a ona ji přimula a segra řekla Sarado tohle je tva teta a Kasumi Neri Haruno a ji snad pusa spadla na zem a řika fakt a ja řekla ano ona se rozběhla a hned mě objala a řika rada tě poznavam ja řekla ja tebe taky  a ona řika omlouvam se že sem byla drza a ja jen řekla to je pořadku ona si šla sednou zpět na sve misto pak řekla to až řeknu Borutovy že se vratila ma teta ktera byla v tymu s mamkou tatou a Hokagem to bude zirat  ja se zvedla a Sakura řika kam jdeš a ja řekla no něco si vyřidit a domu a ona řekla každy tyden sem ti tam nechala uklidit ja poděkovala rozločila se a šla pomalu nočni ulici a miřila si to přimo k Narutovy a Hinatě a citila sem že mě někdo celou dobu sleduje ale dělala sem jako nic šla sem dal a najednou sem uslišela ranu a něco mě chtělo praštit ja se vyhla a za sem uslišla runu a byl pryč pak sem zmizela on vyběhnul ja se oběvila za nim a cvrnkla ho do hlavy a on odletěl tak 2 metry odemě on se otočil a ja řekla nikdy se neotačej protivníkovi zady došla sem k němu a prohlidla sem si ho a řekla ti vypadaš jak mladši verze Naruta a on řika jsem Boruto a ja jsem Kasumi Neri Haruno/Uchiha  a on vyvalil oči a řika nene tata a mamka mi o vas vypravěli ale já jim nevěřil že opravdu jste a ja jen pozdvihla oboči a pak řekla dověď mě k vašim a on šel předemnou a řika co mate s okem že ho mate zavřene a ja řikam nic a i kdy bych ti to ukazala tak by si se mě bal a on se otočil a řekl ja jsem Uzumaky Boruto a neboj se nikoho a ničeho ja si jen řekla jaky otec takovy syn a ja mu pak řekla ukažu ti to až mě dovedeš k vašim a on řika tamle to je došli sme tam on odemknul a řika Mami Tati navstěva pak se otočil a řika a teť ten slib ja si kněmu klekla a podivala se mu do oči byl trochu napjatej co uvidi chtěla sem už otevřit oko ale pak řekla Hinata nestraš mi děti ja mu řekla tak jindy a on se otočil a řika mami ja mohl vidět něco specialniho to si nemohla počkat ja si  stoupla a řekla jak se ma ona řekla že jako matka v domacnosti ja se jen usmala a zeptala se co děla a ona řika kolač tak sem se nabydla že ji pomužu tak mě pozvala dal a ja řekla co děti ti zrovna jedli a řika no Boruto je celej tata a Himary to je odkaždyho kousek když jmenovali Naruta hokagem musel ho zastopit Konohamaru proto že vyřadila Hymari Naruta s provozu jen kvuli Borutovy  a obě sme se zasmali a ona řika jaky je to pocit mit dvě očni techniky v jednom oku a jen řekla dobre a ona řika mužeš ja řekla jistě a otevřela sem oko a ona řika zajimavi mě by to asi strašilo v zrcadle a ja řekla dit maš bile oči a ona řika myslim tim mit každe oko jine ja jen řekla když ho maš pořad zavřene tak je to pohodě dopekli sme kolač mezi tim přišel Naruto všichny sme pokecali o ruznich věcech a pak sem šla v klidu domu když sem odchazela jestě si mě chytnul Boruto vyškočil s okna a řika no tak mi to ukaž te ja si klekla a řekla dobře otevřela sem oko a pak se stalo něco co sem nepochopila Borutovo prave oko vypadalo divně rychle sem zavřela oko a on řika vau pak se rozloučil a odešel.

Kasumi Neri UchihaKde žijí příběhy. Začni objevovat