Vi gik hen, og tog noget at drikke, og satte os hen i en sofa, der stod ude i siden.
Marcus sad bare, og kiggede på mig.
"Hvad?" spurgte jeg.
"Fuck du pæn" sagde han.
"Ja det siger du jo sikkert til alle" svarede jeg.
"Nej faktisk ikke" sagde han, og satte sig lidt tættere på mig.Jeg kiggede bare lige ud.
Han tog stille fat i min hage, og drejede den, så jeg kiggede på ham."Vi har også aftalt noget andet du skulle gøre" sagde Marcus, og hentydet til at jeg, skulle kysse ham.
"Nu?" spurgt jeg.
Han nikkede.
Jeg bevægede mit ansigt tættere på hans.Mine læber ramte hans.
Jeg kunne mærke, han begyndte at smile lidt i kysset.Min hånd gled langsomt om på hans nakke, og hans hånd var på min ene hofte.
Vi sad jo i en sofa.Han prøvede at udvikle kysset, som så lykkes.
Det skulle jo være et "rigtigt" kys😒Marcus gjorde så jeg næsten lå ned i sofaen, så han bevægede sig ovenpå mig.
Jeg trak mig, da jeg syntes det var lidt mærkelig, vi bare lagde her på en sofa og snavede.
Vi satte os op."Hvorfor hader du mig egentlig så meget?" spurgte Marcus.
"Fordi at det eneste du vil er at være sammen med mig" svarede jeg, og kiggede ham i øjnene.Han har faktisk nogen ret pæne øjen.
Ej okay Sofia stop dig selv!"Ja hvis du var en anden pige" sagde han.
Jeg kiggede mærkeligt på ham.
"Ja altså du er bare ikke sådan en man slipper" fortsatte han.
"Hvad mener du med det?" spurgte jeg.Marcus tænkte lidt over, hvordan han skulle forklare det.
"Altså hvad skal man sige. Du er for dyr" sagde han.
"Så du siger alle andre piger er billige eller hvad?" spurgte jeg.
"tjaaa det ved jeg ikke, men alle andre piger vil jo være sammen med mig undtagen dig" svarede han.
"Ja for gider ikke at såres, ligesom du gør ved alle andre piger, du har været sammen med" sagde jeg flabet.
Marcus sukkede."Jeg ville ønske du var så let som alle de andre" svarede han.
"Ej okay Marcus nu stopper du" sagde jeg, og rejste mig op og gik væk.Jeg kender ikke særlig mange her, men nogen kender jeg da.
"Ej hej" sagde en bag mig.
Jeg vendte mig om, og så at det var Andreas."Øhh hej" svarede jeg.
"Hvad laver du her?" spurgte han.
Jeg tror han var lidt fuld, men det var jeg jo også.
"Ja mit hold tabte jo idag til idræt" svarede jeg, som om han godt vidste det, for han var jo selv på Marcus' hold.
"Nååårrr ja" grinte han."Når, men går det så godt med jer to?" spurgte Andreas efter lidt tid.
"Ik rigtig" Sagde jeg, og hentydet til at Marcus ikke var her.Andreas tog min hånd, og trak mig hen i hjørnet.
Der var lidt mere ro og sådan noget.Andreas kiggede, og smilede.
"Hvad er der?" spurgte jeg.
"Ik noget" svarede han.
Han lænede sit hoved tættere på mit.---------------------------------------------------------
😏😘
YOU ARE READING
You are a player Marcus! [AFSLUTTET]
FanfictionJeg hedder Sofia, og er 16 år gammel. Mine bedste veninder hedder Laura, Caroline og Katrine. Jeg har en tvillingebror, der hedder Alex. Han er bedste venner med Marcus og Martinus. Desværre... Jeg hader dem, men mest Marcus da han er den største p...