"Ja og så hjælper det jo hellere ikke hun kan lide dig" fortsatte jeg lidt lavere.
Marcus kiggede lidt mærkelig på mig.
"Kan hun stadig lide mig?" spurgte han og pegede på sig selv.
Jeg trak på skulderne.
"Det tror jeg" svarede jeg, og lagde mig ned på siden, så jeg kiggede på Marcus.Marcus lagde sig også ned ved siden af mig, og kiggede på mig.
"Hvorfor er du overhovedet venner med Laura?" spurgte han.
Jeg trak på skulderne.
"Altså hun var jo sød nok inden Jonas slog op med hende" svarede jeg."Hvem er ham der Jonas egentlig?" spurgte Marcus nysgerrig.
"Ham der fra 10. B" svarede jeg.
Jonas er virkelig irreterede, men okay flot.
Han er også virkelig kærlig.
I hvert fald mod mig...
Jeg fatter ikke hvorfor Laura blev så ked af det, der han slog op.
"Nåårrrhh ja ham"Marcus synsvinkel
Sofia kiggede bare på sin mobil, eller det troede jeg.
Da jeg kiggede ned på hende, lagde hun og sov, men havde hendes mobil i hånden.Jeg grinte lidt, men tog hendes mobil, og lagde den over på bordet.
Jeg slukkede også lyset.Jeg lagde mig forsigtigt over Sofia, i håb om hun ikke ville vågne, for jeg vil jo ikke vække hende.
Jeg lagde mig stille under dynen.
Jeg tog min arm rundt om Sofia.
Hun rykkede sig tættere på mig, så hun var nok vågnet lidt, men ikke helt.---
Jeg vågnede ved at blive blitzet lige i hovedet.
Jeg åbnede øjnene, og så Martinus og en masse andre drenge, stå og grine imens Martinus tog et billede af Sofia og jeg.Jeg sukkede.
"Drenge skrid lige" sagde jeg stille, for ikke at vække Sofia.
De grinte bare.
Jeg kunne mærke Sofia rykke sig lidt.
Hun åbnede stille øjnene.Sofia lå jo ind mod mig, så hun kunne ikke se de andre, men med det samme hun åbnede øjnene grinte de.
Hun vendte sig rundt, og så drengene. Sofia sukkede bare, og vendte sig om igen, så hun lå med ansigtet ned i puden.
Jeg tror hun var ret træt af dem, for det var jeg i hvert fald.
"Når hyggede i jer igår eller hvad?" spurgte Emil kækt.
"Hvad? Nej!" svarede jeg.
Emil er en okay godt ven.
Alle drengene grinede, og med alle drengene mener jeg
Andreas, Martinus, Emil, Alfred og Oliver.Alfred og Oliver er også mine gode venner.
Oliver går i min klasse, men Emil og Alfred går i B klassen."Hvad er klokken?" spurgte jeg.
"12:45" svarede Martinus, imens han grinte.
Sofia lagde bare stadig med hovedet ned i puden.
Hun var nok ikke helt vågen endnu.Midt i mine tanker, blev jeg afbrudt af en der rev dynen af os.
Min hånd lå på Sofias ryg."Ejjj stop nu" sagde hun, men blev læggende.
"Ahah har hun ikke nogen bukser på?" spurgte Emil, imens han grinte.
Man kunne ikke se Sofias shorts, begrund af min hoodie hun havde på.
"Jo" svarede jeg, og løftede hættetrøjen op til kanten af Sofias shorts, så man kunne se dem.
Alle drenge kiggede synkront derned, men fjernede ikke deres blik fra hendes røv.
"Hallo drenge!!" sagde jeg, og de kiggede over på mig igen helt synkront.
Jeg sukkede."Når ja vi ville også bare vække jer" sagde Andreas, imens drengene gik hen mod døren.
Jeg lagde mig lidt tættere på Sofia.
Hun kiggede op fra puden og på mig.
Hun lagde stadig på maven, men havde ansigtet mod mig."De seriøst irreterende" sagde jeg irrerteret.
Sofia grinte bare lidt, mens hun satte sig op.
Jeg gjorde det samme.Sofias synsvinkel
Jeg havde lige rejst mig fra Marcus seng.
Jeg bukkede mig hurtigt ned, og tog fat i mit hår.
Jeg stillede mig normalt op, og lavede en hurtig rodet knold.Jeg tog min mobil, og tjekkede om jeg havde fået nogen beskeder, og selvfølgelig havde Katrine skrevet, men jeg orkede ikke at svare hende, så jeg tog bare min mobil ned i baglommen, og kiggede over på Marcus, der bare kiggede på mig.
"Skal vi gå nedenunder?" spurgte Marcus.
Jeg nikkede bare.---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
You are a player Marcus! [AFSLUTTET]
FanfictionJeg hedder Sofia, og er 16 år gammel. Mine bedste veninder hedder Laura, Caroline og Katrine. Jeg har en tvillingebror, der hedder Alex. Han er bedste venner med Marcus og Martinus. Desværre... Jeg hader dem, men mest Marcus da han er den største p...