Marcus synsvinkel
Der var nok gået en time nu eller
sådan noget.
De andre gik hjem.
Sofia og jeg gik ind på mit værelse.
Jeg sagde ikke så meget."Er der noget galt?" spurgte Sofia.
"Næh" svarede jeg bare.
"Sikker?" spurgte hun.
Jeg nikkede.Jeg ved ikke hvorfor, men jeg kan bare ikke få billedet af Andreas og Sofia kysse lige foran mig, ud af hovedet..
Vi havde lagt os i min seng.
"Jeg tror altså godt Andreas kan lide dig" sagde jeg til Sofia.
Sofia kiggede mærkelig på mig.
"Det tror jeg altså ik" svarede hun.
Jeg trak på skulderene."Men hvis han nu kan lide mig, som jeg ikke tror, så skal du bare lige vide, jeg IKKE kan lide ham" sagde Sofia.
Jeg fik et smil på læberne.Sofias synsvinkel
Marcus tror åbenbart at Andreas kan lide mig, men det kan han ikke.
Eller det håber jeg i hvert fald ikke."Hvorfor er her egentlig så koldt?" spurgte jeg og grinte.
(Hvis i ikke kan huske hvad jeg havde på, så er det det her👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻)"Syntes faktisk også her er lidt koldt" sagde Marcus, og rejste sig.
Jeg kiggede på min mobil.Lige pludselig kastede Marcus en hoodie lige i hovedet på mig.
"Øhh okay" sagde jeg stille, og kiggede op fra min mobil.
"Hvad? du sagde jo her var koldt" sagde Marcus uskyldig.Jeg grinte lidt, og tog den på.
Den var ret stor, men det er lidt ligemeget.Jeg lagde mig under Marcus' dyne.
Marcus hoppede over mig, og lagde sig inderst.
Han kom tættere på mig, og lagde sig under dynen.Vi lå begge på ryggen, og kiggede op i loftet.
"Jeg har altså altid haft et lille crush på dig" sagde Marcus lige pludselig.
Jeg grinte lidt.
"Jeg har altid hadet dig" svarede jeg for sjovt.
Marcus grinte lidt."Hvorfor skal du også altid være så svær?" spurgte han træt.
"Det ved jeg ikke" svarede jeg, og lagde mit hoved på Marcus' bryst.Jeg tog min telefon, og tjekkede klokken.
Den var 04:25.
Jeg havde fået en besked fra Katrine.Katrine: Hvorfor har du gået og bagtalt mig?!!!!!
Jeg kiggede forvirret på min mobil, og læste beskeden igen for at være sikker på, jeg læste rigtigt.
Jeg har overhovedet ikke bagtalt Katrine!!!!Sofia: Hvad snakker du om??
Jeg har ikke bagtalt dig!Katrine svarede hurtigt igen.
Katrine: Lad nu vær med at lyve!!
Spørg selv Laura!!!!!Jeg sukkede.
Laura havde sikkert sagt til Katrine, jeg har bagtalt hende, som jeg ikke har."Har du bagtalt Katrine??" spurgte Marcus, og kiggede på min mobil.
"Nej jeg har ikke!" svarede jeg hurtigt, og opgivende.
Hvis jeg gik og bagtalede hende, hvorfor vil jeg så være venner med hende?"Når okay, men hvorfor skriver hun at du skal spørger Laura?" spurgte Marcus med et forvirret ansigt.
"Sikkert fordi Laura har sagt, jeg har bagtalt Katrine" svarede jeg.
Jeg ved ikke hvorfor, men ligenu var jeg pænt ligeglad med alt deres drama.
Jeg havde bare lyst til at slukke min mobil og kaste den væk."Skal du ikke svare?" spurgte Marcus, og hentydet til at jeg bare kiggede på skærmen.
"Jo" svarede jeg og skrev.
Sofia: Jeg har ikke bagtalt dig, men tro hvad du vil. Jeg gider ikke Lauras drama lige nu!!
Katrine: Jamen hvorfor skulle hun lyve??
Sofia: Ja det ved jeg ikke.
Hvorfor skulle jeg bagtale dig??Katrine: Det ved jeg ikke...
Sofia: Godnat.
Jeg havde sat mig op, og kunne mærke Marcus følte med i, hvad jeg skrev på min mobil.
Jeg satte min mobil på lydløs, og lagde den hen på bordet ved siden af Marcus' seng.
"Altså jeg er mega forvirret.
Har Laura sagt til Katrine, at du har bagtalt Katrine, selvom du ikke har det eller hvad?" spurgte Marcus, imens han kiggede på mig, og lavede noget med hænderne.
Jeg nikkede."Jamen er dig og Laura ikke venner?" spurgte han endnu mere forvirret.
Jeg nikkede."Jamen altså det øhh.. Ej jeg forstår ikke piger" sagde han opgivende.
Jeg grinte lidt.
"Altså mig og Laura har altid været godt venner, men siden hun slog op med sin kæreste Jonas, fordi han kunne lide mig, har hun virkelig været mærkelig" sagde jeg.
"Ja og så hjælper det jo hellere ikke, hun kan lide dig" fortsatte jeg lidt lavere.
---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
You are a player Marcus! [AFSLUTTET]
FanfictionJeg hedder Sofia, og er 16 år gammel. Mine bedste veninder hedder Laura, Caroline og Katrine. Jeg har en tvillingebror, der hedder Alex. Han er bedste venner med Marcus og Martinus. Desværre... Jeg hader dem, men mest Marcus da han er den største p...