Jeg var nu kommet hjem fra skole.
Kloken var 16:00, selvom vi fik fri klokken 15:00.Mig og de andre står altid, og snakker lidt efter, vi har fået fri, inden vi tager hjem.
Jeg lagde mig bare i sengen, og så noget på min computer.
Alex var kommet hjem.Jeg kunne høre, døren gik op nedenunder.
Jeg gik ned, og så hvem det var.
Det var min mor."Hej mor" sagde jeg.
"Hejjj" svarede hun.
"Må jeg egentlig godt tage med til en fest i aften? " spurgte jeg.Jeg måtte sikkert godt, for det må jeg altid, men håbede lidt hun sagde nej.
"Øhh ja" svarede hun.
"Er du helt sikker?" spurgte jeg igen.
"Ja hvorfor skulle jeg ikke være det?" spurgte hun, og kiggede mærkeligt på mig.Jeg trak på skulderne, og gik op af trappen.
Alex kom ud fra sit værelse."Marcus glæder sig til i aften" sagde han og grinte lidt.
"Det ik sjovt" svarede jeg stille, og gik forbi ham.Fuck jeg gider virkelig ikke det her.
Jeg gik ind på badeværelset, og gik i bad.Da jeg var færdig, tog jeg bare det tøj på, jeg havde på før, for jeg skulle jo bare lige spise og så skifte til noget nyt.
Jeg gik ned og spiste sammen med min familie.
Da vi sad og spiste, var der ikke rigtig nogen der snakkede."Når Alex skal du ikke lave noget idag?" spurgte min mor.
"Nej orker ikke rigtig" svarede han.
"Når Sofia skal ellers til fest" sagde hun.
Stop nu mor...Alex kunne ikke lade vær med at grine.
"Det ved han godt" sagde jeg irreteret.
Jeg kunne ikke spise mere, så jeg gik op, og gjorde mig klar.
Jeg tog makeup på og så tøj.Jeg gjorde ikke sygt meget ud af mig selv.
Jeg kiggede på klokken, og så den var 18:45, så Marcus ville nok være her om et kvarter cirka.Jeg sad bare på en stol, jeg havde på mit værelse, og kiggede på min mobil.
Efter lidt tid kunne jeg høre nogen stille sig i dørkarmen.
Jeg kiggede derop, og så Marcus."Hej" sagde han med et lille smil.
Jeg sagde ikke noget, men rejste mig op, og gik hen til ham."Skal vi gå?" spurgte han.
"Mhh" svarede jeg lidt, som om jeg ikke gad, for det gør jeg virkelig ikke.Vi gik derover.
Det var ikke så langt væk.
Da vi kom derind, kunne man med det samme lugte alkoholen."Skal vi have noget at drikke?" spurgte Marcus.
Jeg nikkede.
Vi gik hen, og tog noget at drikke, og satte os hen i en sofa, der stod ude i siden.---------------------------------------------------------
🙈🙈
CZYTASZ
You are a player Marcus! [AFSLUTTET]
FanfictionJeg hedder Sofia, og er 16 år gammel. Mine bedste veninder hedder Laura, Caroline og Katrine. Jeg har en tvillingebror, der hedder Alex. Han er bedste venner med Marcus og Martinus. Desværre... Jeg hader dem, men mest Marcus da han er den største p...