Jeg sukkede, og gik den vej Sofia gjorde.
Jeg havde ledt efter Sofia i et stykke tid nu, men kunne ikke finde hende, indtil jeg kom i tanke, om hun sikkert var udenfor ved udgangen.
Jeg gik hurtigt udenfor, og rigtigt nok sad hun der.
Sofias synsvinkel
Fuck hvor er Marcus bare nedern.
Altså han kunne sku da, havde trukket mig til side eller sådan noget, men nej selvfølgelig gjorde han ikke det.Jeg var gået udenfor på den bænk ved indgangen til skolen.
Døren blev åben, og selvfølgelig kom Marcus.
Jeg rullede øjne, og rejste mig.
Marcus synsvinkel
Jeg gik hen mod Sofia, men hun rejste sig op, og skulle til at gå.
"Hallo Sofia" råbte jeg efter hende, men hun blev bare ved med at gå."Undskyld" råbte jeg opgivende, men hun blev bare ved med at gå.
'Pis' sagde jeg lavt til mig selv.
Jeg løb efter hende.Jeg tog fat i Sofias arm så hun vendte sig.
"Hvad?" spurgte hun irreteret.
"Undskyld" sagde jeg, og prøvede at få øjenkontakt med hende.
Hun rullede bare øjne.
"Jamen hvorfor fortalte du mig det ikke bare?" spurgte jeg forvirret.
"Ja hvorfor tror du?" spurgte hun sur.
Jeg trak bare på skulderne.
Sofias synsvinkel
Jeg fortalte ikke Marcus at jeg har været sammen med Andreas, da han ville blive alt for jaloux.
Jeg sukkede, og gik fra Marcus..Jeg gik ind af døren, og smækkede den bare lige i hovedet på Marcus.
Han åbnede den hurtigt igen.Marcus synsvinkel
Sofia smækkede døren lige i hovedet på mig.
Jeg åbnede den hurtigt.
Jeg prøvede hele tiden at snakke med hende, men hun gad selvfølgelig ikke.Hun gik forrest, imens jeg bare gik bag ved hende, og prøvede at følge med hende.
Martinus, Andreas, Alfred og Oliver kom gående.
"Øv jeg troede ellers lige jeg havde en chance" sagde Oliver med et lille grin til Sofia, da vi gik forbi dem.
Han hentydet jo til at hun har været sammen med Andreas.Sofia sagde ikke noget, men bare drejede ind i klassen, og selvfølgelig lukkede døren.
Jeg sukkede og skulle til at åbne døren.
"Er hun sur eller hvad?" spurgte Martinus.Jeg vendte mig rundt, og nikkede.
"Det nok også lidt forståeligt" sagde Alfred.
Jeg vendte mig bare rundt igen, og åbnede døren.
Jeg gik ind i klassen. Sofia var ved at pakke sammen.Hun gik lige forbi mig, og ud af døren.
Jeg tror hun tager hjem.Martinus synsvinkel
Marcus er lige gået ind i klassen.
Lidt efter kom Sofia ud, og smækker døren efter sig.
Marcus kom kort tid efter.Sofia gik bare hen mod døren.
"Hallo undskyld!" råbte Marcus opgivende efter hende, men hun blev bare ved med at gå.Marcus sukkede, og gik hen til os.
Han sagde ikke så meget."Gik Sofia hjem eller?" spurgte Oliver.
Jeg trak på skulderne.
"Det tror jeg" svarede jeg.
"Jamen så drop hende og gå videre til en ny" sagde Alfred."Narrhhhh" svarede jeg.
Hvis jeg finder en ny nu, så vil hun jo aldrig blive min kæreste."Så gør det godt igen" sagde Andreas.
"Det har jeg prøvet" svarede jeg, og lænede mig op af væggen.
"Forresten skal vi over til Alex idag. Vil du med?" spurgte Martinus.Jeg trak lidt på det.
"Okay" svarede jeg efter lidt tid.---------------------------------------------------------
BINABASA MO ANG
You are a player Marcus! [AFSLUTTET]
FanfictionJeg hedder Sofia, og er 16 år gammel. Mine bedste veninder hedder Laura, Caroline og Katrine. Jeg har en tvillingebror, der hedder Alex. Han er bedste venner med Marcus og Martinus. Desværre... Jeg hader dem, men mest Marcus da han er den største p...