Sofias synsvinkel
Marcus og jeg havde bare lagt i hans seng, og snappet med hans venner og mine venner.
Pludselig ringede det på døren nedenunder.
Vi blev bare liggende.
Det var sikkert dem Martinus sagde, der ville komme.Vi kunne høre, nogen gå forbi døren og, da de snakkede inde på Martinus' værelse.
Marcus slukkede sin mobil.
Klokken var 02:34, men jeg var overhovedet ikke træt, og det tror jeg heller ikke Marcus var.Han lagde sig halt ovenpå mig, og kyssede mig.
Vi rullede rundt, så det var mig der lå øverst.Der gik ikke engang 2 sekunder, før jeg ikke havde nogen trøje på.
Jeg sad på ham med et ben på vær side, imens vi stadig kyssede ham.Lige pludselig blev døren åbnet.
Marcus skyndte sig at tage hans dyne over os, som lå ved siden af os.
Jeg lagde mig ned, ved siden af ham inderst."Hov undskyld" sagde en, som lyder meget som Andreas.
Jeg kiggede og rigtig nok, så var det Andreas.
"Hvad ville du?" spurgte Marcus.
"Øhh vi ville bare spørger om i ikke ville med ind til os andre?" spurgte han.
"Øhh måske" svarede Marcus.
Andreas gik ud."Fuck hvor pinligt" sagde jeg, imens mit ansigt var begravet i puden.
Marcus grinte bare.Man kunne høre de andre grine inde fra Martinus' værelse.
Andreas havde sikkert fortalt det.Jeg tog min trøje.
"Skal vi gå ind til de andre?" spurgte Marcus og rejste sig op.
Jeg nikkede, og tog min trøje på.Vi gik der ind.
"Når så kom i endelig" sagde Martinus med et lille grin.
Jeg sagde ikke noget, men bare satte mig i sengen.Andreas, Laura og Sara var her og selvfølgelig også mig, Marcus og Martinus.
Jeg vidste ikke Laura var her.
Hun kiggede lidt jaloux på mig og Marcus."Skal vi ikke lege s p eller k?" spurgte Andreas, som sad ved siden af mig.
"Jo jo" svarede jeg.
"Okay jeg starter" sagde Andreas, efter alle havde sagt ja."S p eller k Sofia?" spurgte han, og kiggede på mig.
"S" svarede jeg."Okay har dig og Marcus været sammen, sådan sammen sammen?" spurgte han.
"Nej!" sagde jeg.
"Okayyyyyyy" svarede Andreas lidt mistroisk."Okay s p eller k Laura?" spurgte jeg, og kiggede på Laura.
"S" svarede hun med det samme.
"Okay øhhh.. Hvem kan du bedst lide fra klassen?" spurgte jeg.
"Øhh det ved jeg ikke" svarede hun.
"Ej sig det nu bare" sagde jeg.
"Men jeg kan ikke lide nogen" svarede Laura."Ja ja lige meget" sagde jeg bare.
"S p eller k Andreas?" spurgte Laura.
"k" svarede han.
"Snav Sofia" sagde hun.
Jeg nåede ikke at gøre noget, inden Andreas' læber lå på mine.Marcus synsvinkel
Jeg sad ved siden af Sofia, og Sofia sad ved siden af Andreas.
"Snav Sofia" sagde Laura.Sofia nåede ikke at gøre noget, inden Andreas allerede var godt igang.
Jeg kiggede bare på Andreas og Sofia.
Det lignede ikke, Sofia ville det så meget, så hun trak sig lidt, men Andreas blev ved, så lige pludselig lagde hun nærmest ned, og han lagde sådan halt ovenpå hende."Det er vidst fint" sagde jeg, og tog Andreas, og skubbede ham lidt væk.
Sofia satte sig op.
---------------------------------------------------------
YOU ARE READING
You are a player Marcus! [AFSLUTTET]
FanfictionJeg hedder Sofia, og er 16 år gammel. Mine bedste veninder hedder Laura, Caroline og Katrine. Jeg har en tvillingebror, der hedder Alex. Han er bedste venner med Marcus og Martinus. Desværre... Jeg hader dem, men mest Marcus da han er den største p...