Atacăm din nou un subiect "tabu". Câte ați practicat sexul anal? Dezgustător... poate pentru unii/unele, dar hai să-ți spun niște curiozități despre el înainte să tragi linie și să judeci persoanele care-l practică și care chiar obțin plăcere din așa ceva. Evident, pentru mulţi oameni sexul anal este tabu. În anii '90 sexul anal a fost foarte criticat datorită virusului HIV, acesta transmiţându-se uşor astfel. Totuşi sexul anal este foarte apreciat de unii, în timp ce alţii îl urăsc. Alţii se simt tentaţi tocmai pentru că este atât de misterios şi necunoscut.
Întrebarea principală: doare sexul anal?
Dacă este executat cum trebuie, nu. Sexul anal nu ar trebui să doară. Zona aceasta este o zonă foarte erogenă în cazul femeilor și cu puțin ajutor din exterior poate fi stimulată foarte ușor. Cu destul lubrifiant şi răbdare este foarte posibil ca sexul anal să vă placă şi chiar să devină un mod sigur şi plăcut de a vă îmbogăţi viaţa sexuală. Îi poți provoca un orgasm puternic partenerei dacă faci totul ca la carte. Totuşi unii nu acceptă sexul anal şi trebuie să le fie respectate limitele.
Poate aduce plăcere sexul anal?
Plăcerea pe care o aduce sexul anal provine din mai multe surse. Făcând ceva obraznic face plăcere multora, mai ales când este vorba de sex, iar condimentarea vieţii sexuale care a devenit plictisitoare poate fi benefică. Componenta fizică a plăcerii sexuale anale este diferită de oricare altă senzaţie. Rectul este căptuşit cu nervi care comandă creierului producerea unor plăceri intense atunci când sunt stimulaţi. Pentru bărbaţi glanda prostatică produce plăceri foarte mari iar penisul este stimulat prin penetrarea de către muşchii anusului într-un mod unic. Pentru începători, recomand lubrifiant. MULT LUBRIFIANT. De exemplu cel de la Durex (Sensations) își face treaba de minune iar plăcerea vine în doi și în plus de asta facilitează penetrarea. Fără dureri, decât plăcere... mrrr!
Ok Teccno, vrem s-o facem! De ce avem nevoie?
Hmm, păi... după cum am spus și mai sus, aveți nevoie de prezervativ și lubrifiant. Unul calitativ. Pe piață există mai multe mărci. Diferența dintre un lubrifiant de proastă calitate și unul de calitate mare este timpul de acționare. Un lubrifiant ieftin se va usca mult mai repede decât unul mai scumpicel și va provoca dureri în timpul actului sexual. Așa că dacă aveți poftă de prostii și doriți să încercați ceva nou, investiți în ceva bun. Prima impresie contează. Recomand cu căldură Durex Sensations sau Trojan. Ambele duc treaba la bun sfârșit. Nu folosiţi lubrifianţi pe bază de uleiuri şi verificaţi dacă aceştia sunt compatibili cu folosirea prezervativului. Lubrifianţii pe bază de uleiuri şi uleiurile pentru bebeluşi pot distruge prezervativul cu mult înainte de terminarea actului sexual so be aware!
Încă un lucru foarte important: amândoi trebuie să fiți curați! Atât în exterior cât și în interior (pentru ea). Un duș cald înainte de actul sexual este recomandat astfel încât să vă eliberați de "impurități" și să nu iasă cu surprize ca și la Kinder. În plus de asta, o bălăceală caldă o va dilata mult mai bine pe parteneră facilitând penetrarea.
Ce fac dacă nu-mi place?
Simplu. Poţi descoperi că sexul anal nu este pentru tine. Nu este nici o problemă. Nimeni nu este obligat să practice sexul anal însă în majoritatea cazurilor el poate provoca un orgasm mult mai intens decât o simplă penetrare în vagin deoarece penisul atinge anumiți pereți vaginali la care nu are acces dacă partenera este penetrată normal. Aceștia din urmă declanșând un orgasm devastator.
"În pat toți suntem curve și psihopați, sau cel puțin așa ar trebui să fim..." - Andrei Ciobanu
Jucați-vă și descoperiți!