Abaterea 12: friendzone

35 2 0
                                    

Bun, deci ai pățit vreodată să îți spună o fată ceva de genul: "Ești de treabă dar e mai bine să fim DOAR prieteni" ? Eu am pățit-o de mai multe ori și mă bucuram în prostia mea, crezând că, decât nimic, mai bine să fim doar prieteni și apoi cumva voi avea ocazia să îmi fac mișcarea de ninja și să ajung în chiloții ei. Asta nu s-a întamplat niciodată. Oricât de prieten am fost cu o fată, când am fost DOAR prieten, nu aveam acces la atingeri, săruturi sau sex.

Să fi doar prieten cu o fată înseamnă să fi un fel de prietenă a ei, preot sau psiholog căreia îi povestește cum s-a culcat cu un tip care e porc. Și poate te întrebi "dar de ce nu face sex și cu mine, că eu nu sunt porc?" Îți zice Teccno: pentru că nu e atrasă sexual de tine, nu te vede ca bărbat și pentru ea nu ai pulă. Fain, nu? Nu! Așa am zis și eu după ce am ajuns să fiu doar prieten cu câteva gagici și era nasol de tot. Știi de ce? Pentru mine, faptul că o fată nu făcea sex cu mine dar făcea cu alții, era cea mai mare devalorizare posibilă ca om. Adică nu sunt destul de bun precum toți terminații din viața ei. Sunt bun până într-un punct dar nu mai mult.

Și când vezi că alții care nu par cu nimic mai buni ca tine și *poate* sunt mai idioți și proști decât prevede legea Uzbekistanului, se culcă cu aceleași fete care pe tine te refuză, începi să te îndoiești de tine și de capacitățile tale. Asta îți afectează încrederea în tine, în toate aspectele vieții și din cauza unei fetițe ajungi în depresie. Eu am pățit-o de mai multe ori. Ce am făcut? Păi există două scenarii:

1. Ce faci înainte de a începe interacțunea cu o femeie ca să nu ajungi "doar" un prieten.

2. Ce faci când ești deja catalogat "doar" un prieten.

Scenariul 1: Ce faci înainte de a începe interacțiunea cu o femeie ca să nu ajungi "doar" un prieten?

În viață, tot timpul e bine să previi în loc să tratezi. E mai bine să previi cancerul decât să îl tratezi, corect? La fel e și cu "să fim doar prieteni". Mai bine să previi decât să tratezi.

Cei mai mulți dintre cei care sfârșesc în această zonă de "să fim doar prieteni" stau lângă femeile pe care le plac și nu le ating. Fizic, zic. Astfel, femeilor li se pare ciudat când începi să te foiești ca o gorilă pe un cactus și nu știi cum să le spui că îți place de ele. Dacă nu poți să o atingi nevinovat, cum crezi că ai s-o seduci? Atingerea e cheia în seducție și atracție sexuală. La început mergi pe non-sexual. Pe mâini, pe umeri, pe talie, pe picior. Apoi sexual. Săruturi, țâțe, fund și între picioare.

Când întâlnești o femeie nouă, prima chestie pe care e bine să o faci cât mai repede este să o atingi. O iei de mână, de talie, te joci cu ea, o gâdili, îi fuți una. Orice. Doar atinge-o. Important e să o atingi și să arăți că ești confortabil cu asta. Evident, atingerile la început, e important să fie nonsexuale. Nu fă ca un brav seducător prieten de-al meu care la prima întâlnire "live" cu o fată, în timp ce stăteau pe o bancă și discutau, a prins-o brusc de țâțe. Dacă atingi o femeie și ea vede că este normal să faci asta, atunci șansele să te bage la "doar prieteni" scad mult de tot.

Când întâlnești o femeie nouă, fă glume sexuale. Cum veți mânca micul dejun împreună dimineața după o noapte de pasiune, cum se va muta cu cortul lângă casa ta după ce vă veți "distra" prima oară în dormitor sau cum va alerga după tine cu o greblă iar tu o vei ignora și vei face sex cu toate prietenele ei. Arată-ți intențiile sexuale de la început dar nu depăși limita bunului simț! Dacă e interesată, va continua să vorbească cu tine. Dacă nu, oricum nu se termina bine și pierdeai vremea.

O femeie care nu vorbește deschis despre sex nu e o femeie cu care vrei să ai de-a face. Îți va face viața și partidele un iad. Las-o-n câcat cu pocăiții ei. Tu ai o viață de trăit și experimentat înainte. Înveți un lucru nou, îl pui în practică, evoluezi, treci la următorul nivel.

Scenariul 2: Ce faci când ești deja catalogat "doar" un prieten?

Este ca și când ai cancer. Ce faci când ai cancer? Te tunzi zero și începi chimioterapia, tratamentele alternative și te duci pe pulă între 4 scânduri.

În seducție, când ești catalogat "doar" un prieten, metoda cea mai eficientă este să uiți de persoana respectivă, ștergi numărul de telefon, o scoți de la prieteni de pe Facebook și te duci să trăiești cea mai faină viață posibilă de care ești în stare, aplicând scenariul 1 pentru a nu mai ajunge niciodată doar un prieten cu fetele.

Peste 3, 6 luni, 1 an, femeia aia care nu era atrasă sexual de tine te va întâlni și va găsi un om transformat total, ce are experiență cu femeile și gândește și trăiește cu totul altfel. Astfel, îi vei da ocazia să fie atrasă de un nou om. Dacă rămâi cel vechi, sentimentele ei pentru tine vor fi tot alea vechi.

Dacă vrei o soluție instant, nu am. Trebuie să muncești puțin.

Spor!

Cugetări Matrimoniale Vol. 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum