Începând cu abaterea aceasta, voi dezbate «public» în anonimat diverse întrebări pe care anumiți prieteni sau chiar anumite prietene mi le adresează. Să-i numim astfel pe respectivii "invitați de onoare".
Întrebarea din titlu mi-a pus-o un prieten din copilărie după ce el a constatat că, la fiecare gagică pe care a avut-o, la nici o zi distanță după ce s-a culcat cu ea, pățea un fenomen. Tipa îl lăsa baltă și nu-l mai căuta aproape deloc. Motivele sunt multe, ideea e în felul următor:
Mentalitatea fetelor se construiește în funcție de bărbații din viața lor. În funcție de numărul masculilor trecuți printre ceasornicarele dânsei, mintea ei va suferi câteva modificări ireversibile. Asta se va reflecta și în personalitatea ei (vezi genul de fată ușuratică sau opusul ei, mai dificilă de cucerit). Pe astea le citești simplu: dacă vor sex din prima noapte, e cam ciudat. Dacă refuză să te fută în seara respectivă, înseamnă că ea are răbdare ca tu să miști ceva. Și nu glumesc. Nu e vorba că nu-i place de tine sau că nu vrea să-ți simtă cheia fericirii în broască, e vorba de așteptările ei de la tine. Aici intervi tu în joc.
Nu e bine chiar deloc să sari ca un armăsar pe o tipă, fie ea curvă sau nu. Ai răbdărică vreo câteva zile ca să o analizezi, să vezi unde, cât și la ce o duce capul. Multe femei se culcă cu bărbați de rușine, ca să nu lase impresia că sunt virgine dar asta nu înseamnă că tu trebuie să forțezi "intrarea". Arată-i că nu e femeia pe care ți-ai dorit-o din tot sufletul să o fuți. Îi va dovedi faptul că ai așteptări mai mari de la ea și nu-ți dorești o relație de-o noapte cum fac alți bulangii. Lasă lucrurile să curgă de la sine. Nu aduce în discuții subiectul sex decât atunci când ea e dornică să-l discute și să-l dezvolte, indiferent de poftele ei. Dacă nu faci chestia asta din prima noapte, ea va rămâne cu niște semne de întrebare. Dacă e să fiți împreună, așteaptă și tu 3-4 zile apoi rupe-i curu' ca tauru' la vacă. Mulge-o, Mușc-o. Fute-i una. Fă-i ce vrei dar nu din prima seară pentru că riști să n-o mai vezi deloc plus că nu ști ce e în capul unei femei.
Sper c-ai înțeles.
Mă duc să beu.
Va mai urma.