Nu, nu este vorba despre alegerile electorale ci despre alegerile pe care noi tindem să le facem pe plan emoțional. Voi vorbi la persoana întâi aici și voi încerca să fiu cât se poate de scurt și de direct. Faza e următoarea: dacă vreodată va trebui să alegi între mine și oricine altcineva, nu mă alege pe mine. Punct. Nu-i voi permite nimănui niciodată să-i fiu a doua opțiune! Femeia de lângă mine nu va trebui să aleagă. Femeia de lângă mine va ști de ce sunt lângă ea, va ști de ce sunt capabil și va rezona cu mine chiar și în forurile ei cele mai intime. Când am ales să mă opresc într-un loc, am făcut-o pentru că am văzut în femeia aia o scânteie. Dacă aleg să îmi continui drumul este pentru că probabil momentele de fericire nu compensează momentele de nefericire. Dacă aleg să îmi continui drumul este pentru că femeia mea nu a înțeles că am pus-o pe ea înaintea mea cu fiecare compromis pe care l-am făcut, nu a înțeles că uneori am protejat-o pe ea pentru că am simțit că eram mai puternic decât ea în acel moment, nu a înțeles că dragostea mea pentru ea a venit ca o alegere pe care am făcut-o clipă de clipă și nu a înțeles că toate astea nu îi sunt oferite pentru că i se cuvin, ci pentru că bărbatul de lângă ea e complet și poate oferi iubire pentru că se iubește pe sine în primul rând. Îmi continui drumul căutând și descoperind ființe misterioase.
Dacă vezi o femeie lângă mine, înseamnă că am ales să o iubesc cu calități și defecte, înseamnă că am încredere în ea, înseamnă că i-am văzut și îngerii dar și demonii ascunși în colțurile întunecate ale sufletului ei. Eu nu trebuie să demonstrez nimănui nimic. Îmi este suficient să mă cunosc pe mine însumi și să-mi cunosc fiecare centimetru pătrat al sufletului meu. Îmi cunosc calitățile și defectele. Îmi exersez calitățile zi de zi, în timp ce lucrez cu fiecare defect surprins astfel încât să-l pot elimina. Sunt o ființă completă pe care nu o poți ține alături prin tertipuri, ci care alege să îți rămână alături. Femeia de lângă mine va ști că sunt un spirit sălbatic ce nu poate fi îmblânzit, însă dintre toate am ales să-i fiu loial ei. Ea este acolo atât timp cât sufletele noastre vor sta unul în fața celuilalt fără secrete, armonizându-se într-un echilibru perfect.
Nu caut o relație de-o lună, de-un an sau de zece. Caut relația care mi se va întipări în fiecare particulă a sufletului, caut relația în care amândoi ne vom dezvolta și vom deveni mai buni împreună, având în permanență grijă unul față de celălalt. Femeia de lângă mine nu va fi jumătatea mea, pentru că sunt complet. Nici eu nu voi fi jumătatea ei, pentru că și ea este completă. Femeia de lângă mine va fi echilibrul meu, ne vom completa și susține reciproc nu pentru a construi o relație, ci pentru a sălta pe o treaptă mai înaltă sufletele noastre.
Așa că, dacă te întrebi ce să alegi între mine și orice altceva, nu mă alege pe mine. Sufletul meu pereche nu se va întreba ce să aleagă și nu va avea niciodată îndoieli.