Azi iar mi-a venit să scriu despre femeile proaste (e un fel de menstruație la mine: vine, stă puțin, mă doare și pleacă). Mă uitam pe niște site-uri fată, d-alea știi tu pentru femei fată, să văd și eu ce mai e la modă pentru sexul feminin fată. Am rămas puțin șocat... Pentru un accesoriu (pot să zic de tot rahatul) de exemplu o brățară de la Pandora model damă, poc: 2500 lei. Hmm... ieftin nu? Păi în momente d-astea mă gândesc la proastele care chiar dau atâția bani pentru o brățară și îmi vine în minte următoarea chestie: "nu-s destul de proastă pe interior, hai să fiu și pe exterior să confirme lumea cât de retardată sunt".
Din păcate unele bovine așa gândesc: își cumpără chestii scumpe (mai mult sau mai puțin inutile) doar ca să fie în trend. Știu că o doare-n pizdă că doar nu-s banii ei, ori sunt banii a lu' mami și a lu' tati ori sunt ai bulangiului. În cazul bulangiului e puțin mai complicat că d'oh, trebuie să presteze niște servicii pentru banii ăștia, nu? Mai suge și ea puțin, mai stă capră și azi... Apăi na, dacă fata vrea brățară... Așa e corect, nu?
Ideea e că followesc pe Instagram obosite de genul (doar din pură curiozitate) și din păcate am avut banala ocazie să interacționez cu câteva recent. Nu-și văd capul de foame și de sărăcie dar ele sparg bani pe accesorii și haine scumpe, că de parcă pe mine mă interesează că ai tu hanorac de la Fila sau Everlast când vreau să te fut. Și să fie ultimii lor bani, ele își cumpără lenjerie nuștiudecare și Nike Airmax sau cum plm se numesc. Zău așa. Femeile cu o astfel de mentalitate nu-s de bun augur în viața ta, amice. Cale lungă în viață alături de ele nu ai și vor fi mereu puse pe vânat: se duc acolo unde sunt bani și unde se cred ele interesante. Cât timp fraierul le oferă bani de mall și le plimbă pizda într-o mașină scumpă unde au ele chef, sunt cele mai mulțumite și riști să te trezești cu ochii-n soare. Îi vei da mesaj când nu e cu tine să o întrebi ce face și când ajunge acasă iar ea îți va răspunde "am prieten".
Am testat odată o tipă de genul (să considerăm asta un studiu de caz): i-am cumpărat ce a vrut pizda ei și ce n-a visat vreodată să aibă. Am vrut să-i cunosc limitele, unde se oprește, unde zice ea "gata, stop, mi-e de ajuns". Rezultatul: nu avea limite. A făcut orice doar ca să obțină acel lucru că, vai, cum să apară ea în fața prietenelor fără "acel ceva" ? Am fost dezgustat, șocat și dezamăgit. Ca să-ți faci o idee, am cheltuit cu ea aproape 2000€ în nici două săptămâni. Serios. Dar hey, toată treaba a avut și părțile ei bune... Și ce mai părți! Dacă ești băiat, știi despre ce vorbesc :).
În concluzie: aceste ființe te uscă de bani. Știu să meargă la cumpărături dar nu oriunde ci doar în Mall și nu își cumpără orice, doar de firmă, ca nu cumva să treacă un sezon și ele să fie în urmă, știu să cerșească milă ca să ajungă la inima bulangiului, știu să se machieze două ore dar, vai, câte nu știu modernistele pulii. Mă întreb oare ce s-a întâmplat cu femeia cuminte, familistă, gospodină, harnică, fidelă? Oare a dispărut această ființă de pe fața globului?
Dacă ești băiat: fugi de ele amice și vei avea o viață minunată! Nu-i permite nimănui, niciodată, să-i fi a doua opțiune! Dacă ești fată de treabă: caută-mă că avem atâtea de discutat! Dacă ești una din fomfăitele luate la pulă în această abatere: trezește-te la realitate gagico, viețile proastelor de Mall nu duc nicăieri și viitorul lor arată sumbru. Tu alegi tabăra din care vrei să faci parte. Măcar o dată în viață alege cu capul, nu cu interesul. Dacă te-am jignit, a fost cu intenție.
Va mai urma.