Bun deci ideea acestei cugetări mi-a venit după ce am văzut că s-au răspândit pe net mai multe articole despre o așa-zisă "descoperire". Mai exact este vorba de un lubrifiant pe bază de cannabis care - cică - ar ajuta femeile să aibă orgasm în 15 minute de la începerea actului sexual.
Mă doare în anus de ce spun cercetătorii și cu atât mai mult de lubrifiantul ăsta care mai mult ca sigur va conduce la dependență. Dubios este timpul ăla de 15 minute care este destul de... mare, mai ales pentru o așa zisă descoperire în condițiile în care o femeie nu are nevoie de atât de mult timp să aibă orgasm și nici de asemenea "descoperiri" mai mult sau mai puțin senzaționale. Din experiență pot spune că pot provoca partenerei primul orgasm după 5-8 minute de la începerea actului. Acest lucru este posibil deoarece îmi dau seama din primele minute cum reacționează la anumite mângâieri, sărutări... știi tu, punctele sensibile. Așadar, cum îi oferi partenerei tale un orgasm dumnezeiesc fără a fi nevoit să apelezi la fel și fel de produse dubioase?
Exceptând cauzele excepționale, principala cauză a femeilor pentru care nu au orgasm este pentru că partenerii de viață "nu le cunosc" punctele intime și nu sunt capabili să le identifice din momentul începerii actului sexual. Sunt foarte mulți masculi feroce egoiști, se gândesc numai la ei și îi doare-n pulă dacă partenera are sau nu orgasm. Să o fuți ca un animal nu e suficient ca ea să aibă orgasm prietene, crede-mă. Este mai mult decât atât!
Pentru cei care se cred zeii pădurilor, aflați că o pulă peste medie (16 cm) nu asigură orgasmul femeilor. Da, e adevărat că există plăcerea "frecării" mult mai intense în comparație cu o pulucă de dimensiune medie. Dacă este mai lung, sunt șanse mari să fie și puțin mai gros, iar dacă este mai gros... frecarea-i oferă muierii o plăcere mai mare dar nu și orgasm.
Femeia este mult mai complexă decât bărbatul. Pentru ca partenera să aibă cel puțin un orgasm, trebuie să ții cont de două chestii:
Preludiu: cu toții cunoaștem acest aspect. Un preludiu bun cu mângâieri și sărutări peste tot face ca femeia să se ude pentru a facilita penetrarea. Un sex oral ca și antreu oferit așa cum trebuie o va zăpăci în primele minute.
Poziția: fiecare femeie are anumite poziții care-i oferă șanse mai mari de a avea orgasm. Am cunoscut o femeie care avea orgasm numai dacă era penetrată într-o anumită poziție. Serios. Ea culcată pe burtă și partenerul trebuia să o penetreze pe la spate.
Hint: este nevoie de o discuție cu partenera pentru a obține informațiile de mai sus sau... aplici tehnica observației. Testezi partenera. Mângâieri, sărutări și poziții diverse. Observă-i reacțiile, iar când identifici o posibilă zonă erogenă, insistă acolo.
Ține minte că faci lucrul acesta pentru ca partenera să aibă orgasm înaintea ta. Asta te va excita și mai tare. Încă ceva: trebuie să identifici din reacțiile ei rapiditatea mișcărilor. Femeia este un bun barometru în acest caz. Ele se feresc să spună prin vorbe ce vor dar respirația, sunetele, încordarea... sunt elemente importante care le dau de gol și te pot ajuta să o satisfaci din ce în ce mai tare.
Deci, punctul G e mit sau adevăr?