6.Bölüm

814 61 6
                                    

Sehun Hiç bir şey demedi. Sadece beni kendine çekti ve sarıldı. Ben de kollarımı onun beline doladım ve kafamı boynuna gömdüm. Bir süre sonra beni kendinden ayırdı ve ne zaman aktığını fark etmediğim gözyaşlarımı silerek;

"Şimdi girmeliyim. Önemli bir randevum olduğunu söylemiştim."

"Sen ciddi misin?"

"Evet."

"Daha 5 dakika önce benden hoşlandığını söylüyorsun ve şimdide başka bir kızla randevuya gideceğini söylüyorsun!"

Keyifli bir kahkaha atarak;

"Kız olduğunu kim söyledi. Sadece eski bir 'erkek' arkadaşımla buluşacaktım ama istemiyorsan gitmem."

Y-yok git sen"

Dedim. Harika şimdiden rezil etti kendimi. Utanarak başımı yere eğdim. Sehun çenemden kaldırıp dudaklarıma ufak bir öpücük bıraktı ve;

"Hadi seni eve bırakayım"

"T-tamam"

Harika jiyeon sen kekelemeye devam et.

###

Beni eve bıraktı ve gitti. Bende ılık bir duş aldım ve annemin yanına gittim. Annemin sabahki söylenmesine devam etmesini dinledikten sonra beraber oturup TV izledik ve yattık. Uyandığımda gene aynı rüyayı görmüştüm. Yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım o anda mesaj geldi.

''Günaydın sevgilim''

Bana sevgilim demişti, gerçekten tuhaf bir his ilk defa birisi bana sevgilim diyordu.

''Günaydın♥''

''Hazırsan her zamanki parka gel''

''Daha hazır değilim ama 10 dk ya hazır olur gelirim''

dedim ve hızlıca hazırladım.Kahvaltı yapmadan evden çıktım. parka vardığımda sehun yoktu.Acaba Nerede diye onu ararken arkamdan biri sarıldı. Kafamı ona çevirdiğimde bu sehun'du. Kollarını çekti ve arkasından bir tane gül çıkardı. O gülü neresinden çıkardı. Ve evet gene aynı şey olmuştu, rüyamda gördüğümü gerçek hayatta yaşamıştım. Acaba başka insanlarda böyle oluyor mudur. Sehunla birlikte arabaya bindik ve kahvaltı yapmaya gittik.Kahvaltıdan sonra okula vardık. En son kai'nin arabasından indiğimde neler olduğunu bildiğim için nasıl olur da kimseye görünmeden arabadan inerim diye düşünürken sehun arabadan indi ve kapımı açıp ardına dan zorla beni çıkarttı.Elimi tuttu ve okula doğru yürümeye başladık.

''S-sehun-ahh bence bu şekilde okula gitmemeliyiz. Neredeyse okuldaki bütün kızlar sana aşık ve üzerime saldırmalarını istemiyorum.''

''Korkma ben yanındayken kimse sana bir şey yapamaz.''

dedi ve elimi daha sıkı tuttu.

Okula girdiğimizde yine aynı bakışlar ve yine aynı söylentiler;

Bu kız kim?

Neden sehun'un elini tutuyor?

Bu Kız kendini ne zannediyor?

Geçen günde kai'yele birlikteydi. Söylentilere kulak asmadan sınıfa geldik. Kai bizi gördüğünde hiç şaşırmamıştı çünkü sehun dün gece onu aramış ve söylemiş.

Derslerin çoğu bitmişti ve son 2 ders boştu, bende yine kütüphaneye gitmeye karar verdim. Acaba Sehun'da oraya gidecek miydi, sınıfa göz attım ve Sehun yoktu.Kesin kütüphane de uyuyordur diye sınıftan çıktım. Kütüphane ye vardığımda Sehun yoktu daha doğrusu kimse yoktu. Bir sürü test kitabı alıp masaya oturdum.5 dk sonra Sehun içeri girdi ve yanıma geldi. Sandalyeyi çekti ve oturdu.

Gizemli RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin