- Baek co ty odwalasz?
- Czego ty ode mnie chcesz, zostaw mnie! - wydarłem się na przyjaciela.
- No już, już - Jongin wziął mnie na ręce, usadził na sofie i zaczął głaskać. Co ja pies jestem? - Słuchaj Baekie, nic nie poradzę na to że twój facet to idiota
- Teraz ty mnie słuchaj, po pierwsze to nie mój facet, a po drugie to debil, kłamca, fujara, pizdokleszcz...
- Dobra, dobra starczy - przerwał mi. Wstał, poszedł do kuchni i zrobił mi herbatkę.
- Dzięku... - zatrzymałem się kiedy zauważyłem że upija łyk z filiżanki.
Jakiś czas później...
Przegadałem z Jonginem trochę na temat tego palanta - niejakiego Park Chanyeola. Z początku byłem pesymistycznie do tego nastawiony, ale Nini przekonał mnie że może warto jeszcze raz z nim porozmawiać. Przecież coś musiało być na rzeczy. Na początku będę milutki, a jak dalej nie będzie chciał gadać to go pierdolnę łopatą, zwiąże i zacznę torturować aż mu się zachce gadać. Tak, jestem ciekawski i nic na to nie poradzę. Z resztą ta sprawa tyczy się też mnie. Już nawet nie wspomnę, że od czterech dni nie grałem w grę bo jakiś dureń jej nadal nie naprawił.
- Nawet jeśli będę chciał z nim pogadać to nie mam jak, grę mam zepsutą więc chat odpada, a nie mam jego numeru
- Ale za to ja mogę napisać - odezwał się mój przyjaciel. - Wrócę do domu, napiszę do niego i zadzwonię do ciebie żebyś był na bieżąco - jak powiedział, tak zrobił.
Leżałem na łóżku czekając na połączenie od Jongina.
✦
Po powrocie do domu zalogowałem się na swoje konto wchodząc od razu w ikonę chatu.
urkaikaibae:
Heeeeeej typie
Baek chciałby z tobą pogadać
I wyjaśnić całą sytuację
Lepiej postaraj się go nie wkurwić
Bo uspokajałem gryzonia 2 godziny
xploey:
Chanyeola nie ma
urkaikaibae:
Ksoo?
xploey:
Tak
urkaikaibae:
Lepiej zawołaj tego durnia jak najszybciej zanim Baek znowu wścieklizny dostanie
xploey:
Problem w tym że nie mam jak
urkaikaibae:
No ale przecież jesteście współlokatorami
xploey:
No tak, tyle że
Chanyeol zniknął
CZYTASZ
virus » chanbaek
FanfictionCo się stanie gdy do życia Baekhyuna wkradnie się wirus? paring: chanbaek poboczny paring: kaisoo ;fluff, ale może zalatywać angstem; enjoy!