16.9.2018
Torstai"Eihän tätä oo vaikee lämmittää?" Mumisin itsekseni katsoen pikakeiton ohjetta. "Laitat vaan kuumaan veteen ja siinä se? Ei se vaikeeta oo" sanoin ja laitoin lieden päälle. Täytin kattilan vedellä ja laitoin sen sitten liedelle. Olin nyt kokkaamassa Graylle jotain keittoa tuon varmaan krapulaan. "Okei... Aish!" Sihahdin kun kuumaa vettä tuli vähän kädelleni. Kaadoin keittoon ainekset ja siirryin kauemmas liedeltä ja odottelin keiton valmistumista.
"Oo varovainen se saattaa olla kuumaa" varoitin poikaa joka oli herännyt juuri. "Poltitko sä itseäsi?" Grayson kysyi napaten käteni tuon isompiin käsiin. "En" vastasin yksinkertaisesti. "Hyvä" poika hymyili ja painoi huulensa kädelleni. "Sua ei saa sattua" Grayson jatkoi. "No vai aww" kiusasin poikaa. "Syö nyt niin päästään lähteen kouluunkin"
~°~°~
Joka kerta kun astuin Graysonin kanssa ulos samasta autosta ihmiset huokailivat yllätyksestä. Se ärsytti minua joka kerta. Kuitenkin, lähdin vain kävelemään kohti koulun ovia. "Caro!" Kuului huuto takaatani. "Monelta sulla loppuu koulu?!" Grayson huusi minulle. Näytin sormillani neljää ja tuo nyökkäsi ja kertoi odottavansa minua, sillä hänenkin koulu loppuisi neljältä. Vilkutin pojalle ja astuin koulun ovista sisään. Huomasin Yenan seisovan lokeronsa luona joten kävelin nopeasti tytön luo. "Yena... Älä pliis oo vihanen..." Sanoin hiljaa haikeasti. "Caro, mä ymmärrän että sä tykkäät Graysonista ja että se tykkää susta, mutta... Äh en mä tiiä" Yena sanoi ja halasi minua. "En mä sulle osaa olla vihanen... Susta on tullut ihan liian tärkeä mulle" Yena sanoi ja nauroi. Kiedoin omatkin käteni tuon ympärille. "No voi awws" kuului huokaus Junen suusta. Käännyimme molemmat katsomaan Junea joka hymyillen otti kuvia meistä. "Tää oli teijän eka riita ja selvititte sen noin nopeasti? Wow" June sanoi ja taputti käsiään. Me molemmat Yenan kanssa vain nauroimme ja lähdimme Yena reppuselässäni kohti luokkaa.
Heitin Yenan tuon omalle paikalle ja itse istuin Jacksonin viereen. "Heiii!" Hihkaisin pojalle joka vastaamatta ojensi kynän minulle. "Kiitooos" sanoin ja nauroin. "Sä oot pirteä tänään?" Poika sanoi kysyvästi. "Joo" sanoi isolla hymyllä. "Ajaahas... Muuten... Saanko mä sun numeron?" Jackson kysyi minulta. "Mitä varten?" Kysyin pojalta. "No ihan vaan jos haluut joskus apua jossain tai sitten vaan seuraa" Jackson sanoi hymyillen pienesti. "Joo tottakai, anna sun puhelin niin laitan sen siihen" sanoin ja vastaanotin puhelimen. Näpyttelin numeroni pojan puhelimeen hymyillen. "Noin" hymyilin pojalle. Poika vain hymyili iloisesti ja alkoi kuuntelemaan opettajaa. Varmaan ainoa ihminen koko luokalta joka kuunteli opettajaa. Olihan sekin kiva että istuin ainoan ihmisen vieressä joka kuunteli opettajaa.
"Jackson? Help me?" Nauroin ja osoitin matikan tehtäviä koneellani. "Mä en osaa mitään" valitin pojalle ja lepuutin päätäni tuon olkapäällä. "Kyl sä tuut oppimaan" Jackson sanoi ja taputti selkääni. "Jackson! Entä jos sä oisit mun opettaja? Voisit opettaa mua koulun ulkopuolella?!" Hihkaisin onnelisena ja katsoin poikaa silmät tuikkien. Jos poika sanoisi kyllä saattaisin oppia jotakin. "Entä Grayson? Tehän asutte yhdessä?" Jackson kyseenalaisti. "Ei sitä haittaa! Sekin on varmaan ihan iloinen jos mä opin jotain" "no kai mä voin" Jackson sanoi hymyillen. Halasin poikaa. "KIITOS!" Huusin ja sain opettajalta halveksuvan mulkaisun.
~°~°~
"Jackson! Älä karkaa!" Huusin pojan perään ja vetäisin Yenan mukaani. Poika hidasti vauhtiaan ja katsoi meitä huvittuneena. Minä juoksin kohti poikaa Yena vähän väliä kompastellen. "Sullahan on mun numero? Soita mulle sitten kun oot vapaa" sanoin pojalle hynyillen kun saavuimme Yenan kanssa pojan viereen. "Joo, muuten, kuka tää on?" Jackson kysyi nyökäten kohti Yenaa. "Min Yena, Yena Min, sano kuitenkin vaan Yena, hauska tavata" tyttö sanoi ja halasi poikaa. "A-aijaa, oon Jackson" Jackson sanoi yllättyneenä halista. "Aa sori, se tulee automaattisesti" Yena naurahti ja Jackson kertoi sen olevan okei. "Sun pitäisi tulla istumaan mun Caron, Junen, Markin, Luken, Minan ja Alexanderin kaa" Yena hymyili pojalle. "No kai mä voin" poika hymyili takaisin ja lähti seuraamaan meitä uloskäyntiä kohti. Meillä oli kolmella oli nyt liikuntaa, eli jotain kävelyä kai.
~°~°~
"Tyypit, tässä on Jackson" sanoin istuen pöytään jossa kaikki muutkin istuivat. "Moi, mun nimi on Jackson niinkuin kuulitteki" Jackson sanoi ja hymyili istuen viereeni. "Kiva tavata, mä oon June, tossa on Alexander, toi on Mina, toi on Luke ja toi on Mark" June sanoi osoitellen kaikkia vuorotellen. "Kiva tavata kaikki" Jackson vastasi hymyillen. Jackson tuli oikeasti hyvin toimeen kaikkien kanssa. Hyvä koulussa ja sosiaalinen, vau... Mä en ikinä pystyisi.
~°~°~
"Yena, muista että meillä on huomenna työvuoro! Et unohda!" Huusin tytölle tuon jätettyä minut yksin koulun pihalle. Vilkutin tytölle samalla kun tuo käänsi selkänsä minulle. "Ootko vilkuttanut tarpeeksi?" Kuului takaatani tuttu ääni, Grayson. "Joo, mennää" sanoin ja lähdin kävelemään kohti autoa. "Sulla on näköjään poikaystävä?" Grayson sanoi. "Gray... Sä tiedät ettei mulla oo" sanoin tuolle ja tuo pysähtyi ja käänty ympäri. "Haluaisitko sä sellaisen?" Grayson kysyi katsoen minua silmiin. "Mitä sä tarkotat?" Kysyin hämmentyneenä.
"Idootti. Mä yritän kysyä sua ulos. Haluatko sä olla mun tyttöystävä"
~°~°~
Haha jätin teidät tälläseen kohtaan. Mitäs piditte?
Alkaa vihdoin tapahtuakkin jotain xD
KIITOS KUN LUIT&LUV YA!!
Words
865Kisses
Jeddis
YOU ARE READING
Coffee and boys °COMPLETE°
Romance"Mä tapasin sut aika jännällä tavalla" "Nii tapasit, onneks et sentään heittäny sitä ruukkua sua päin, muuten ei oltais tässä" "En mä sitä ruukkua tosin vahingoittais, se on liian kaunis sellaseen. Ihan eri maailmaa kun sun naamas" "Haha, mä vihaan...