16.9.2018
Torstai"Mitä?" Kysyin ihmeissäni pojalta joka katsoi minua silmiin. "Äh kysytään se sitten näin" Grayson sanoi, asteli nopein askelin luokseni ja painoi huulensa omilleni. Hän kietoi nopeasti kätensä selkäni taakse. Jähmetyin vaikkei tämä ollutkaan ensimmäinen kerta kun suutelimme. Silti, Grayson sai perhoset lentämään vatsassani. Grayson otti askeleen taakse. "No? Mikä on sun vastaus?" Grayson kysyi virne kasvoillaan huomatessaan kuinka punastunut olin. Nyökkäsin vain hellästi päätäni. "Joo" vastasin hiljaa ja otin askeleen lähemmäksi poikaa. Halasin poikaa tiukasti ja tuo kietoi omat suojelevaiset kätensä minun ympäri. Tuo suuteli otsaani. "Sä et sitten tee mitään kamalaa" varoitin Graysonia ja katsoin Graysonia silmiin, samalla edelleen halaten. "Sä voit luottaa muhun" Grayson sanoi ja minä suljin silmäni. Tässä oli hyvä olla. En halunnut lähteä. "Mennään" Grayson sanoi kuitenkin ja nappasi minut syliinsä. Säikähdin aluksi, mutta peitin sen nopeasti naurulla. Grayson laski minut varovaisesti autoon. Grayson hymyili, sulki oven ja kiersi omalle paikalleen.
~°~°~
17.9.2018
PerjantaiHeräsin Graysonin vierestä, tuon käden alla. Nappasin nopeasti puhelimeni. "GRAYY!! VITTU KELLO ON JO VIITTÄTOISTA YLI YHDEKSÄN!!" Huusin pojalle ja nousin iststumaan nopeasti. Olin jo nousemassa kokonaan ylös, mutta Grayson vetäisi minut tuon käden päälle. "Lintsataan tänään" Grayson mumisi ja halasi minua selästäpäin. Ajatus houkutti minua syvästi. "Äh... No okei... Vaan sen takia koska helvetti sä oot lämmin ja tässä on mukavaa ja toiseksi me ollaan jo tunnin myöhässä" sanoin hymyillen ja suljin silmäni. Tunsin pojan lämpimät huulet niskassani. Käännyin ympäri ja kohtasin tuon kauniit, tuikkivat silmät. "Huomenta prinsessa" Grayson sanoi ja painoi huulensa omilleni. Hymyilin tuon huulia vasten ja vastasin tuon suudelmaan. "Huomenta" sanoin hymyillen. "Me ei olla poistumassa sängystä tänään" Grayson naurahti ja hautasi kasvonsa hiuksiini. "Sopii mulle" hymyilin ja kuulin kuinka puhelimeni soi. Katsoin nopeasti sitä ja huomasin että Matilda soitti minulle. Vastasin puheluun. "Moi" moikkasin tyttöä.
"SUOMEA KIITOS! MUTTA ARVAA MITÄ?!?" Kuului huuto jostain kauempaa. Alyssa. "Ai nii joo, moi Al, no mitä?" Kysyin huvittuneena. "Ootas hetki... Miks sun ääni kuullostaa noin uniselta... Nukutko sä vielä?!" Matilda kysyi hämmentyneenä. "Kertokaa nyt mitä teillä oli" sanoin välttäen Matildan kysymyksen. "ME MUUTETAAN LOSIIN" Huusivat Alyssa ja Thomas samaan aikaan. Silmäni suurenivat ja leukani putosi lattiaan. "Mitä?? Entä teijän vanhemmat?" Kysyin hämmentyneenä hymyillen. "Niille se oli ihan okei! Me löydettiin jo kämppä meille kolmelle, se on myös aika lähellä muistaakseni sun ja sen pojan kämppää... Se on ihan siinä kauppakeskuksen vieressä!" Matilda muisteli. "Eli te varmaan tuutte samaan kouluun mun kanssa!" Hihkaisin iloisena, Graysonin katsoessa minua kummastuneena. Ainiin... Gray ei ymmärrä suomea... Peitin puhelimen mikin. "Mun kaverit" selitin ja poika nyökkäsi. "Niii!! Matildan äiti soitti jo sille rehtorille! Ainoo huonopuoli on, että me joudutaan jotkut rinnakkaisluokille..." Thomas selitti. "Voi ei... Ketkä menee millekkin luokalle?" Kysyin. "Me ei saatu vielä tietää... Saadaan tietää vasta sitten kun mennään sinne itse kouluun" Matilda selosti. "Millon muutatte?" Kysyin hymyillen tytölle, vaikkei tuo sitä nähnytkään. "Me muutetaan viikon päästä sunnuntaina, eli saavutaan sinne maanataina ja alotetaan koulu keskiviikkona!" Matilda selosti. "Kuinka kiva!!" Hihkaisin puhelimeen. "Teidän sitten pitää opetella puhumaan automaattisesti englantia suomen sijasta" sanoin vaihtaen kieltä. "Yes sir!" Thomas sanoi ja voin lyödä vetoa että hänellä on juuri nyt sotilas asento. "Vai mitä että Thom oli äsken siinä sotilas asennossa?" Kysyin huvittuneena jatkaen englannin puhumista. "Voit vaikka lyödä vetoa" Alyssa nauroi. "Löin itseasiassa just itseni kanssa" nauroin ja hyvästelin ystäväni. "Nähdään sitten maanantaina... Viikon päästä!" Matilda sanoi ja perään tuli kaksi moikkausta. "Ja sitten nukkumaan" mutisin, heitin puhelimeni pois ja menin makaamaan takaisin Graysonin haliin. Grayson veti minut lähemmäksi itseään. "Onko meillä ruokaa?" Grayson mutisi. "Öh... Kai? Voitaisiin kyllä käydä ostamassa ruokaa" vastasin mutisten tuon olkapäätä vasten. "Mennään sitten nyt kun me vielä muistetaan" Grayson naurahti ja nousi istumaan. "Aish" mutisin, mutta nousin kuitenkin ylös sängystä. Puin nopeasti vain mustat farkut jalkaan ja nappasin Graysonin hupparin. "Saanko mä laitata tätä?" Kysyin hymyillen näyttäen pojan mustaa hupparia. "Kai sä voit" poika naurahti ja vetäisin sen päälleni. Huppari ei ollut ihan liian iso vaan mukavan iso. "Awws" poika huokaisi ja vetäisi minut kiinni itseensä. "Mennään" poika kuiskasi ja otti kädestäni kiinni. Otin mukaan puhelimeni, avaimet ja lompakon. "Mennään kävellen" sanoin kun poika oli ottamassa autonavaimiaan. "Kauppa on ihan lähellä, ei meidän tarvii mennä autolla kun siellä on ihan tarpeeksi hyvä sää" sanoin hymyillen ja tuo jätti autonavaimet pöydälle. Kävelimme käsikädessä ulos talosta ja lähdimme kävelemään katuja pitkin. Maat olivat täynnä värikkäitä lehtiä, olihan nyt syksy. "Täällä on kaunista" huokaisin ja katselin ympärilleni katsoin sitten Graysonia, joka yllättäen katsoi minua. "Niin on" poika sanoi hymyillen ja minä hymyilin tuolle takaisin.
~°~°~
"Jos me tehdään hulihulia?!" Kysyin pojalta huutaen toiselle puolelle kauppaa muistaen mitä isäni oli tykännyt kokata minulle. "Mikä vitsi on hulihuli?!" Kuului huuto. "Hulihuli on sellanen ikiväärikana! Se on tosi helppo tehdä! Paitsi mulle!" Huusin pojalle naurahtaen lauseeni viimeisen kohdan päättyessä. "No ota ainekset, niin mä otan illalle kaikkee muuta!" Grayson vastasi ja minä aloin keräilemään aineksia.
Otettuani kaikki ainekset lähdin juosten etsimään poikaa. "Gray!" Hihkaisin tuon huomatessani ja kipitin hänen luokseen. "Tässä" sanoin ja ojensin ruuat pojalle. "Hyvä, kiitos" Grayson sanoi hymyillen. "Saanko mä menä tonne kauppakärryyn?" Kysyi hymyillen ja Gray nyökkäsi huvittuneena. Hyppäsin ruokien sekaan varoen etten mene minkään päälle. "Mennään!!" Huusin ja osoitin eteenpäin. Grayson lähti työntämään minua nauraen kohti kassaa. Huomasin kyydissä olevan erinäköisiä juomia,ruokia ja... Kukkia? "Gray... Kukkia?" Kysyin huvittuneena pojalta. "Nii, halusin ostaa sulle jotain, ihan vaan sen kunniaksi kun ollaan nyt yhdessä" Grayson vastasi hymyillen ylpeänä. Voi että hän sai perhoset lentämään... Suutelin poikaa hymyillen ja tuo vastasi siihen.
"Caro? Grayson?"
~°~°~
Huomenna on jouluuu!! Jeii ((:
Missäs aijotte viettää joulua?
Mitä luulette, kuka huomasi nää kaks?
Entä mitä piditte luvusta? Mä voin luvata ettei tää oo pelkkää pilviä ja hattaraa (;
Kiitos kun luit, hyvää joulua kaikille!💗💗🎄🎄🎆
Words
967Kisses
Jeddis
STAI LEGGENDO
Coffee and boys °COMPLETE°
Storie d'amore"Mä tapasin sut aika jännällä tavalla" "Nii tapasit, onneks et sentään heittäny sitä ruukkua sua päin, muuten ei oltais tässä" "En mä sitä ruukkua tosin vahingoittais, se on liian kaunis sellaseen. Ihan eri maailmaa kun sun naamas" "Haha, mä vihaan...