• Reakcja BTS, gdy mówisz do nich po polsku •
Podkreślone zdanie to to, które mówisz po polsku :3
Jin
-A co Ty na to żebym ja dzisiaj zrobiła kolację?
-Nie... to nie jest dobry pomysł [T.I]...
-Jin do jasnej! Czemu nigdy ja nie mogę nic zrobić??!? - krzyknęłaś na chłopaka, który dziwnie Ci się przyglądał.
-Kurwa... zmień język na koreański bo nic nie rozumiem słońce. - uśmiechnął się szeroko, a Ty wybuchnęłaś głośnym śmiechem.
Suga
-Panie Min, może pomógłby mi pan w sprzątaniu? - grzecznie poprosiłaś, na co chłopak cos mruknął i obrócił głowę w drugą stronę.
-Kurwa! Yoongi! Rusz to leniwe dupsko i mi pomóż, bo sama nie będę sprzątać! - wykrzyczałaś, zapominając o włączeniu trybu koreańskiego. Suga spojrzał na Ciebie jak na idiotkę.
-Egzorcyzmy odprawiasz?
J-Hope
-Hobi... podasz mi tę szklankę? - spytałaś. Nadziejka spojrzała na Ciebie ze strachem. Ty przybiłaś piątkę z czołem, i śmiejąc się powtórzyłaś pytanie po koreańsku. Chłopak podał Ci to, o co prosiłaś, a Ty udałaś się do kuchni.
-Co to kurwa było? - spytał sam siebie.
-Polski! -odkrzyknęłaś.
-Brzmi jak jakaś mafioza..
RM
-NamJoon kurwa! Zbiłeś mi trzy wazony, pięć szklanek i mój ulubiony kubek! Czy Ty musisz być taką pierdoloną fujarą?!?! - krzyknęłaś na chłopaka, a ten spojrzał na Ciebie łącząc dłonie w piramidkę.
-Co Ty tam pierdolisz?
Jimin
-Park Jiminie... jeśli jeszcze raz zobaczę Twoje skarpetki na podłodze, to obiecuje, że więcej ich kurwa nie znajdziesz - syknęłaś. Chłopak spojrzał na Ciebie z miną "co kurwa?" lecz po chwili odezwał się:
-Nic nie rozumiem z tego polskiego, ale mojego pełnego imienia używasz tylko wtedy gdy coś zrobię więc.... SŁOŃCE MOJE NAJDROŻSZE! KOCHAM CIĘ! PRZEPRASZAM!
V
-Kurwa. Ułóż z łaski swojej te pluszaki Tae.
-Oooo [T.I]! Wypowiadasz magiczne zaklęcie??? - ucieszył się.
-Tak. Żebyś sprzątnął swoje pluszaki.
-.... muszę się zacząć uczyć polskiego.
Jungkook
-Kookie! Nie widziałeś gdzieś moich nowych butów? - spytałaś wchodząc do pokoju. Chłopak spojrzał na Ciebie z przerażeniem.
-Rzucasz na mnie jakąś klątwę?? - jęknął, a Ty padłaś ze śmiechu na podłogę. Gdy wytłumaczyłaś mu co powiedziałaś, chłopak śmiał się razem z Tobą.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nie wiem dlaczego ale bardzo lubię pisać językowe reakcje, więc możecie się ich spodziewać XD
Jak wychodzą dialogi? ~
Kocham Was ~ ♡
~Undyne
CZYTASZ
• reakcje BTS
Acakopisy scen z bangtanami z tobą w roli głównej. [a/n] przepraszam za 3/4 dotychczasowych reakcji, pisanych gdy dopiero zaczynałam przygodę z BTS (kierowałam się wtedy początkowymi faktami o BTS i teraz, gdy je czytam, łapie mnie tak wielki cringe, ż...