• Reakcja BTS, gdy... •

5.7K 97 33
                                    

Reakcja BTS, gdy zrobisz sobie krzywdę •

Jin

Właśnie robiłaś obiad dla siebie i Jina. Zaprosiłaś go do siebie, i postanowiłaś zrobić coś wyjątkowego. Postawiłaś na pieczeń z grzybami.

-KURWAAAA! -krzyknęłaś wymachując wściekle ręką.

-Co się stało??!? - krzyknął Jin, i podbiegł do Ciebie. Widząc Twoja oparzoną rękę, wziął ją pod wodę.

-Moja niezdara... dlatego nie powinnaś zostawać sama w kuchni.. - ucałował Twoją rękę, i zawinął bandażem.

-Pff... każdemu się zdarza - prychnęłaś, ale zaraz się rozchmurzyłaś, bo chłopak robił dziwne miny.

Suga

Zszywałaś sobie rękaw od kurtki, gdy nagle ukułaś się dosyć mocno igłą. Wystraszyłaś się, i rozpłakałaś. Obudziło to Sugę. Chłopak podniósł się i skierował w Twoją stronę.

-[T.I.]... co zrobiłaś... ?  - spytał klękając obok Ciebie. Wskazałaś na palec, a on popatrzał na Ciebie jak na idiotkę, lecz zaraz jego spojrzenie zmieniło się na opiekuńcze. Otarł kciukiem Twoje łzy, i pocałował palec.

-Już nie boli?

-Nie boli - uśmiechnęłaś się nieśmiało i przytuliłaś go.

J-Hope

Miałaś trochę wolnego, więc postanowiłaś trochę posprzątać. Hoseok zaproponował, że Ci pomoże więc poszło o wiele szybciej. Właśnie wynosiłaś ostatnie koszulki do prania, gdy walnęłaś stopą w komodę.

-JA PIERDOLEEE!!!! JAK BOLII!!! - krzyknęłaś i rozpłakałaś się z bólu. Nadziejka znalazła się przy Tobie w sekundę, i przeniół Cię jak pannę młodą do kuchni, opatrując Ci nogę.

-Jesteś taka nieuważna.. - ucałował Twoje czółko.

RM

Pech chciał, że przy sprzątaniu zbiłaś wazon, a odłamek szkła rozciął Ci rękę. Syknęłaś z bólu, i chciałaś opatrzyć ranę, lecz NamJoon był szybszy, i po chwili miałaś bandaż na dłoni.

-Dziękuję- ucałowałaś czubek jego nosa, a on próbował wykorzystać okazję i przyciągnąć Cię do pocałunku, co skończyło się fiaskiem i wylądowaliście na podłodze.

Jimin

Odkurzałaś dywan, gdy poślizgnęłaś się, i upadłaś na podłogę tłucząc rękę. Nic takiego się nie stało, ale uszkodzona ręką bardzo Cię bolała. Wstałaś, i chciałaś iść ją sobie opatrzeć, gdy poczułaś ręce na swoich biodrach.

-Moja dzielna - wyszeptał Ci do ucha, i złapał Cię pod kolanami, niosąc do kuchni. Opatrzył Ci rękę.

-A teraz coś na pocieszenie... zapraszam do sypialni... - mruknął i znowu Cię złapał.

-JIMIN TY ZBOCZEŃCU!

V

-[T.I.] wszystko okej? - spytał Tae słysząc huk. I też się nie mylił. Ścierałaś kurze, ale obsunęła Ci się stopa i spadłaś z krzesła.

-Wszystko okej! - odkrzyknęłaś, starając się wyjść wiarygodnie. Powoli podnosiłaś się z podłogi i podniosłaś wzrok przed siebie, gdzie o framugę drzwi opierał się V. (nie czuję że rymuję lalala)

-Mogłas mi powiedzieć. - powiedział podchodząc do Ciebie.

-Co miałam Ci powiedzieć? Że jestem niezdara i spadłam z krzesła? - prychnęłaś.

-Właśnie tak. - pocałował Twoje czoło i dał lizaka na pocieszenie.

Jungkook

Tutaj sytuacja była inna, ponieważ upadłas na Kooka, przypadkiem dotknęłaś jego krocze. Chłopak uśmiechał się podejrzanie do Ciebie, i cały dzień rzucał Ci zboczone teksty.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Annyohaseyõ!

Kolejna rekacjaaaa!
Jeszcze trochę i będzie więcej dialogów xD ~

Mam nadzieję że Was wciąga ~

Szczęśliwego Nowego Roku ~ ♡

Kocham Was ~ ♡

~Undyne

• reakcje BTSOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz