• Reakcja BTS, gdy zrobisz sobie piercing •
Jin
Od dawna marzył Ci się kolczyk w nosie, więc postanowiłaś w końcu spiąć pośladki i ruszyć do salonu piercierskiego. Nie minęło w nim nawet dziesięciu minut, a Ty już zadowolona wracałaś z kolczykiem.
— Już jestem! - zawołałaś, a chłopak już miał się do Ciebie przytulić, gdy jego uwagę przykuła srebrna, połyskująca kuleczka na Twoim nosie.
—[T.I]? Co Ty.... - dotknął niepewnie błyszczącej rzeczy, cofając rękę. — Zrobiłaś kolczyk!? - spytał niedowierzając, a Ty potwierdziłaś jego "obawy" kiwnięciem głowy.
— Jesteś niepoważna - zaśmiał się, jednak mimo wszystko przytakując, że kolczyk się mu podoba.
Suga
Kolczyk w języku to nie taka prosta sprawa, jednak udało się. Masz go. Nie chciałaś się tym chwalić chłopakowi, więc cierpliwie czekałaś, aż ten sam zauważy. Któregoś dnia, tak się zdarzyło, że wytknęłaś mu język, a chłopak zauważył Twój kolczyk, robiąc zboczoną minę.
— A słyszałaś, że z tym kolczykiem robi się najlepszego loda? - mruknął, a Ty parsknęłaś śmiechem, zastanawiając się jakie jeszcze myśli chodzą chłopakowi po głowie.
J-Hope
Niby kolejne dziurki w uszach to nie nowość, jednak nie oznaczało to, że sie nie bałaś. Bałaś się i to cholernie. Tego, jak zareaguje chłopak i czy będziesz żałowała tej decyzji. Raz kozie śmierć. Zrobiłaś je, wracając podekscytowana do domu. Weszłaś do środka, odrazu przeglądając się w lustrze, co nie uszło uwadze Jung'a.
— A co Ty się tak przegląd... ZROBIŁAŚ KOLCZYKI!? - pisnął jak małe dziecko, obserwując uważnie dwa nowe przekłucia na Twoim uchu. — Jejku! Jak Ci ślicznie! ~ - ucieszył się, a Ty uśmiechnęłaś się, czując, że decyzja była dobra. Tak dobra, że Nadzieja komplementowała Cię przez najbliższy miesiąc.
RM
Siedziałaś czytając książkę. Miałaś dzisiaj bardzo ciekawy dzień, ponieważ wizyta u piercer'a zakończyła się Twoim kolczykiem w wardze. NamJoon jak narazie niczego nie zauważył, ale to może i lepiej, bo nie do końca wiedziałaś jaka będzie jego reakcja, tym bardziej, że decyzja nie była jakoś mocno przemyślana.
— Co Ty się tak zasłaniasz tą książką, co [T.I]? - zagadnął, podchodząc do Ciebie i zabierając Ci książkę. Uśmiechnęłaś się nieśmiało, a chłopak pogłaskał Cię po policzku, cicho się śmiejąc.
— I jak ja mam się teraz z Tobą całować, huh? - zapytał rozbawiony, a Ty wzruszyłaś ramionami.
— Podejrzewam, że normalnie - uśmiechnęłaś się po chwili namysłu, gdy w tym czasie Kim oglądał Twój kolczyk.
— Poczekamy aż się wygoi. Ale ładnie Ci myszko - puścił Ci oczko, a Ty uśmiechnęłaś się szeroko.
Jimin
— Jiminnieeee! ~ - zawołałaś blondyna, chcąc mu pokazać swoją nową zdobycz, jaką był piercing nosa. Strasznie chciałaś mieć ten kolczyk, a teraz udało Ci się spełnić marzenie.
— Huh? Co się dzieje? - wyszedł, patrząc na Ciebie uważnie. — BOŻE DZIEWCZYNO! - jęknął. — Najpierw włosy, teraz kolczyk... mam dzwonić po egzorcystę? - zaskomlał, a Ty spojrzałaś na niego rozbawiona.
— I tego nie da się zdjąć - skłamałaś, czym tylko dobiłaś chłopaka, a sama ledwie powstrzymywałaś się od śmiechu, widząc jego zrozpaczenie.
V
Leżałaś z chłopakiem w łóżku, powoli zasypiając. Tae jak to Tae, miał w zwyczaju przytulać się do Ciebie, więc objął się w pasie, wtulając się w Twoją szyję. Jednak jego palce zachaczyły o jakiś metal, a Ty cichutko syknęłaś. Chłopak podniósł się na łokciach, oglądając Cię uważnie.
— [T.I]...? - zagadnął, mając nadzieję, że wytłumaczysz mu całe zajście, jednak Tobie to rozwiązanie nie przeszło nawet przez myśl.
— Tak? - spytałaś, jak gdyby nigdy nic leżąc w tej samej pozycji.
— Podnieś koszulkę - zarządził, a Ty mruknęłaś, że nie, bo Ci zimno i takie tam, jednak chłopak nie dawał się nabrać i mocno Cię dociskał, aż w końcu dla świętego spokoju podwinęłaś materiał, ukazując mu kolczyk w pępku. Ten oglądał go uważnie, przygryzając lekko wargę. Spojrzałaś na niego niepewnie, aż chłopak wreszcie podniósł wzrok na Twoje oczy.
— Dlaczego mi nie powiedziałaś? Uważałbym - powiedział, cmokając Cię w czoło. Uśmiechnęłaś się i położyłaś się z nim spowrotem, spędzając wieczór na opowiadaniu mu o tym całym zajściu.
Jungkook
Chciałaś się trochę dowartościować, więc stwierdziłaś, że wypadałoby coś w sobie zmienić i wybór padł na kolczyk, a dokładniej teraz bardzo popularne "smiley", które wydawało Ci się idealne. Umówiłaś się więc na wizytę, wracając szczęśliwa do domu z kolczykiem. Praktycznie odrazu pochwaliłaś się zdobyczą swojemu ukochanemu.
— Nie boli Cię to? A możesz się tak całować? Czujesz smak metalu? Jakie to uczucie? Ciężkie jest? Możesz to zdjąć? A ile to się goi? Dlaczego tutaj? A po co ma taki kształt? Dlaczego tego nie widać gdy otwierasz usta? - zadawał Ci setki pytań na raz, a Ty poprostu machnęłaś ręką, kierując się do pokoju.
— No hej! A odpowiedzi!? - krzyknął za Tobą, a Ty uśmiechnęłaś się pod nosem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
No chwalić mi się.
Macie jakieś kolczyki? Jeśli tak to ile i gdzie? Chętnie poczytam!~Undyne
CZYTASZ
• reakcje BTS
De Todoopisy scen z bangtanami z tobą w roli głównej. [a/n] przepraszam za 3/4 dotychczasowych reakcji, pisanych gdy dopiero zaczynałam przygodę z BTS (kierowałam się wtedy początkowymi faktami o BTS i teraz, gdy je czytam, łapie mnie tak wielki cringe, ż...