• Reakcja BTS, gdy masz okres •
Jin
-Kochanie.... - zaczął, przesuwając dłonią po Twojej łydce. - Podotykamy się...?
-Jin.... - jęknęłaś gdy chłopak zrobił Ci malinkę na szyi - ... mam okres... - wysapałaś, a chłopak momentalnie przestał.
-I mój plan poszedł się jebać.
Suga
Siedziałaś jedząc spokojnie chipsy, gdy przysiadł się do Ciebie chłopak i zaczął macać Cię po tyłku, przy okazji mrucząc do ucha czułe słówka.
-Yoongi... na serio nie czujesz tej podpaski?
-Że co kurwa?
J-Hope
-Kochanieee! Dlaczego wszystkie słodycze zniknęły z szaf.... - urwał wchodząc do pokoju i widząc Cię zakopaną w słodyczach.
-Hobi... - jęknęłaś przeciągliwie, a chłopak do Ciebie podszedł i pocałował.
-Tak wiem kochanie. Masz okres - powiedział - A ja celibat - mruknął.
RM
-NamJoon ~ - zawołałaś chłopaka. Miałaś okres, a jako że lubiałaś drażnić chłopaka, postanowiłas to teraz wykorzystać. Ten odrazu się przy Tobie znalazł i zaczął Cię całować.
-Znajdź co trzeba [T.I] - syknął i wstał ściągając koszulę. Ty leżałaś nic nie robiąc.
-[T.I] co z Tobą? - spytał.
-Zapomniałam, że mam okres kochanie ~ - uśmiechnęłaś się zadziornie, a chłopaka opuścił humor. Jednak po chwili na jego twarz powrócił lenny face.
-Kochaniee....? Co z Tobą...? - spytałaś lekko przerażona.
-Wypnij się ładnie kotku - poprosił, a Ty zrobiłaś mocnego Jungshook'a. Nie mogłaś usiąść przez tydzień.
Jimin
-Kochanieee... co roobisz? - spytał Jimin, wchodząc do pokoju. Akurat miałaś okres, więc jadłaś sobie lody i inne słodkości.
-Jem lodyyyy
-A czemu jesz te lodyyyy? - uśmiechnął się.
-Bo mam okreees ~ - posłałaś mu buziaka. Uśmiech odrazu zszedł z jego twarzy. Był zły. W końcu zniszczyłaś jego idealny plan.
-Idę na dziwki. - powiedział, po czym wyszedł, a Ty nie wiedziałaś czy masz się cieszyć czy może bać.
V
-Kochanieee....? ~
-Mam okres!
-To narazie! ~
Jungkook
Leżałaś z chłopakiem na sofie i oglądaliście filmy, gdy nagle chłopakowi zebrało się na czułości. Całował Cię i dotykał, a Ty cicho pomrukiwałaś.
-Kookie.... - jęknęłaś. - Mam okres....
-Nic nie szkodzi kochaniee ~~~~ przecież nie masz tylko jednej dziurki ~ - uśmiechnął się do Ciebie, a Ty wytrzeszczyłaś oczy.
Jimin hyung jednak miał rację ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To się popisałam. Szczególnie przy V xD
Dzięki za aktywność ~ ♡
Kocham Was ~ ♡
~Undyne
CZYTASZ
• reakcje BTS
عشوائيopisy scen z bangtanami z tobą w roli głównej. [a/n] przepraszam za 3/4 dotychczasowych reakcji, pisanych gdy dopiero zaczynałam przygodę z BTS (kierowałam się wtedy początkowymi faktami o BTS i teraz, gdy je czytam, łapie mnie tak wielki cringe, ż...