အခန်း၂၃- ရီဗယ်ရာလူးကပ်စ်

20.1K 1.7K 46
                                    

Zawgyi

ေအာက္ပါအေၾကာင္းအရာတြင္ 18+ အေရးအသားမ်ားပါ၀င္ပါသျဖင့္ သတိျပဳပါရန္...
___________________

အေလာင္းအစားရဲ႕ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ဟာလွ်င္ျမန္စြာေရာက္ရွိလာေလတယ္...

သားေရထုိင္ခံုႀကီးေပၚမွာ သက္ေတာင့္သက္သာျဖစ္စြာထုိင္ေနေလရင္း မက္က္ဆီဟာ ခ်ိဳခ်ဥ္တံကို ပါးစပ္ထဲမွာ ငံုထားလ်က္သာပဲ မွန္သားနံရံေတြကဆင့္ ၿမိဳ႕ရဲ႕ရႈခင္းကို ေငးေမာၾကည့္ေနခဲ့ေလတယ္...

အနားမွာရပ္ေနတာကေတာ့ သူမရဲ႕ အတြင္းေရးမွဴးႏွစ္ဦးျဖစ္ေလၿပီး ဘေလ့စ္ေဂ်ကာ၊ ဒက္စ္တင္ေဂ်ကာနဲ႔ ရီဗယ္ရာလူးကပ္စ္တို႔ရဲ႕ ေလးႏွစ္တာအတြင္းရလဒ္ေတြကို အစီရင္ခံေနတာျဖစ္ေလတယ္...

ေမွ်ာ္မွန္းထားေလတဲ့အတိုင္း ရီဗယ္ရာလူးကပ္စ္သာလွ်င္ ပညာေရးမွာေရာ အျမတ္အစြန္းမွာပါ ထိပ္ဆံုးမွာရွိေနခဲ့တာျဖစ္ေလတယ္...

"ရႈံးသြားတဲ့လူတစ္ဦးျဖစ္ေနရက္နဲ႔ CEO ကိုၾကည့္ရတာ ေပ်ာ္ေနသလိုမ်ိဳးပဲေနာ္..."
မစၥတာ ဒါဘာဟာ ရယ္သံစြက္ကာ ဆုိေလတယ္...
"ဘာေၾကာင့္လဲဆုိတာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကိုေျပာႏုိင္မလား???..."

"ကုိယ္သိရမယ့္ကိစၥျဖစ္ၿပီး ရွင့္အတြက္က်ေတာ့ ဒါကစံုစမ္းရမယ့္ကိစၥမဟုတ္လား?..."
မက္က္ဆီဟာ ပါးနပ္လွတဲ့ အတြင္းေရးမွဴးကို ေလွာင္ၿပံဳးၿပံဳးျပလိုက္ေလတယ္...
"ၿပီးေတာ့ ဒီရလဒ္ေတြကို ကုိယ့္ ဒုတိယအန္ကယ္ တနည္းေျပာရရင္ ရွင့္ရဲ႕ ေဘာ့စ္ဆီကို ေသခ်ာ တင္ျပလိုက္ဦးေနာ္..."

"ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲမေကာင္းလိုက္တာ မစၥလူသာရာ..."
မစၥတာ ဒါဘာဟာ တုိးသဲ့စြာ ရယ္သြမ္းေလတယ္...
"ကြ်န္ေတာ့္ ေဘာ့စ္က ခင္ဗ်ားပဲေလဗ်ာ..."

"ဟုတ္ပါၿပီ... ဟုတ္ပါၿပီ..."
မက္က္ဆီဟာ လက္ကိုသာ ေ၀့ျပလိုက္ေလရင္း ထုိသူ႔ကုိထြက္သြားေစေလေတာ့တယ္...
"သြားလို႔ရၿပီ..."

ထုိအမ်ိဳးသားဟာ ရုံးခန္းထဲကထြက္မသြားခင္မွာ ေသခ်ာဦးညႊတ္အရုိအေသေပးၿပီး ၿပံဳးျပလိုက္ေလတယ္...

"တျခားလိုအပ္တာမ်ားရွိေသးသလား မစၥလူသာ???..."
မစၥေဟာ့လ္ဒ္က ေမးေလတယ္...

6. ဒုတိယဇာတ်လိုက်အား ရွေးချယ်ခြင်း Arc-6 (ရီဗယ်ရာ လူးကပ်စ်)Where stories live. Discover now