အခန်း၂၂- ရီဗယ်ရာလူးကပ်စ်

17.7K 1.7K 18
                                    

Zawgyi

လေပါင္းမ်ားစြာၾကာသြားၿပီး ေႏြရာသီပိတ္ရက္ေရာက္လာခ်ိန္မွာေတာ့ ဘေလ့စ္ေဂ်ကာဟာ သူ႔ေကာင္မေလး ဆုိဖီရာဆုိလီစ္ကို မက္က္ဆီနဲ႔ ေတြ႕ေပးဖို႔ရာ အိမ္ေခၚလာေလေတာ့တယ္... ဇာတ္လမ္းရဲ႕ အမ်ိဳးသမီးဇာတ္လိုက္နဲ႔ ပထမဆံုးေတြ႕ဆံုခ်ိန္မွာ မက္က္ဆီဟာ အရမ္းကိုသေဘာက်သြားေလေတာ့တယ္... ဇာတ္လမ္းရဲ႕ အဓိကဇာတ္ေဆာင္ ဆုိတဲ့သဘာ၀အတုိင္း ဆိုဖီရာဆိုလီစ္ဟာ လွပရုံသာမက စာရိတၱလည္း အထူးေကာင္းမြန္ ေလတယ္... ဆုိဖီရာဆိုလီစ္ရဲ႕ စကားနဲ႔အျပဳအမူေတြမွာ ဟန္ေဆာင္ျခင္းအလ်င္းကင္းမဲ့ေနေလတယ္... သူမရဲ႕ အၿပံဳးေတြဟာ ရုိးသားျဖဴစင္ၿပီး သဘာ၀က်လွေလတယ္... ထိုအမ်ိဳးသမီးငယ္ေလးရဲ႕ ေခါင္းေပၚမွာ နတ္သမီးဆန္တဲ့ အရိွန္အ၀ါေတြေတာက္ပေနသလိုမ်ိဳးေတာင္ မက္က္ဆီ ေတြ႕ျမင္မိတာျဖစ္ေလတယ္...

ဒီလိုမ်ိဳးျဖဴစင္လွတဲ့အမ်ိဳးသမီးငယ္ေလးနဲ႔-အထူးသျဖင့္ ခ်မ္းသာၿပီး အရွိန္အ၀ါရွိတဲ့အမ်ိဳးသမီးေလးနဲ႔ ဇာတ္လိုက္ဟာ ခ်စ္ကြ်မ္း၀င္သြားေလတယ္ဆုိတာ အံ့အားသင့္စရာေတာင္မဟုတ္ေလဘူး... မက္က္ဆီဟာ ဇာတ္လိုက္အမ်ိဳးသမီးေလးရဲ႕ ၾကင္နာတတ္တဲ့သဘာ၀ကို အမွတ္မ်ားမ်ားေပးတဲ့တစ္ဖက္မွာ သူမကို သနားေတာင္ သနားမိေသးတယ္... ၾကင္နာတတ္တာဟာ ေကာင္းမြန္တဲ့ကိစၥျဖစ္ေပမယ့္ အရမ္းၾကင္နာတတ္လြန္းတာကေတာ့ ခ်ိဳ႕ယြင္းခ်က္တစ္ခုလိုပါပဲ...

ဆိုဖီရာဆုိလီစ္ဟာ အရာရာကို အေကာင္းျမင္တတ္သူတစ္ဦးျဖစ္ေလတဲ့ အင္မတန္မွျဖဴစင္သူတစ္ဦးပါပဲ... ဒီလိုမ်ိဳး ျဖဴစင္တဲ့ လူစားေတြဟာ မွားယြင္းတဲ့လက္တြင္းကိုသာ သက္ဆင္းမိသြားရင္ သူတို႔ရဲ႕ဘ၀ေတြဟာ ဖ်က္စီးခံရေတာ့မွာျဖစ္ေလတယ္...

မူလဇာတ္လမ္းရဲ႕ ဆုိဖီရာဆုိလီစ္ဟာလည္း အဲ့ဒီလိုဖ်က္စီးခံခဲ့ရတယ္မဟုတ္ပါလား??? သူမကို အခြင့္အေရးယူတာကုိ လက္ခံရင္းသာ သူမရူးသြပ္စြာ ခ်စ္မိသြားတဲ့သူအနားမွာ ေတာက္ေလွ်ာက္ေထာက္ပံ့ေပးရင္းနဲ႔ သူမရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြနဲ႔ နာၾကင္မႈေတြကို သိမ္းထုတ္ခဲ့ရေလတာျဖစ္တယ္... ဒီဇာတ္လိုက္အမ်ိဳးသမီးဟာ သူမရဲ႕ ခံစားခ်က္ေတြကိုသာ လံုး၀ဦးစားေပးထားတဲ့ သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ေလတယ္...

6. ဒုတိယဇာတ်လိုက်အား ရွေးချယ်ခြင်း Arc-6 (ရီဗယ်ရာ လူးကပ်စ်)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن