Adrien
Eu: - Scuzați-mă, domniță! Nu m-am prezentat! Eu sunt Adrien!
D ( Domnița): - Încântată! Eu sunt Marinette!☺️🙂
Eu: - Scuzele mele, dacă o să fiu puțin nepoliticos, dar nu ești de pe aceste meleaguri? Nu-i așa?
M (Marinette): - Nu. Părinții mei m-au trimis aici, spunând ce este locul ideal pentru o tânără ca și mine.... Dar, soarta este puțin crudă și nu știu prea multe despre Paris.
Eu: - Domniță, Marinette. Trebuie să îți spun că am rămas uimit de dibăcia ta în mânuirea spadei... Te mai pricepi și la alt ceva?
M: - Pot să zic că da, mă mai pricep și la alte lucruri, dar asta e altă poveste...
Eu: - Și n-aș putea să o ascult?
M: - *Chicotit* Bineînțeles, dar nu fără niște prăjituri și o cană de ceai... Urmează-mă!
Am acceptat și am mers prin pădure, până când ne-am oprit în fața unei case mari, vechi și frumoase. Am intrat și ne-am dus în bucătărie... Tânăra Marinette a făcut ceai, a adus niște prăjituri și ne-am așezat la masă...
Eu: - Părinții tăi unde sunt? Și de unde ai prăjiturelele astea?
M: - *Chicotit* Eu le-am făcut! Mă pricep puțin la bucătărie, iar părinții mei sunt plecați în alte țări îndepărtate...
Eu: - Care e visul tău?
M: - Am o mie și din toate îmi doresc să se îndeplinească trei lucruri...
Eu: - Care? Ohh! Scuze am fost c-am nepoliticos!
M: - Nu! Nu! Stai liniștit! Suntem prieteni! 1. Prima dorința este să ajung o creatoare de modă vestita chiar aici în Paris. 2. A doua dorința ar fi să cunosc mai bine acest loc, să îmi fac prieteni adevărați și să ajut lumea 3. A treia dorința ar fi să îmi întâlnesc alesul *Chicotit* ca Nino și Alya...
Eu: - Se pare că avem prieteni comuni. Îi cunosc pe Nino și Alya. Îmi sunt buni prieteni. Îți mulțumesc pentru aceasta minunată casse-croûte (gustare).
M: - Merci beaucoup! Tu étais si mignon de me conduire si tu voulais rester! (Iți mulțumesc! Ai fost foarte drăguț să mă conduci, dacă dorești mai poți sta!)
Eu: - Merci, Lady!Marinette
Adrien mi se pare simpatic. Cred că am putea fi buni prieteni. Îl conduc în camera mea.
A (Adrien): - Wow! Marinette, tu le-ai conceput?
În camera mea se aflau niște rochii și alte haine concepute de mine.
CITEȘTI
Miraculous: Red Riding Hood
Teen FictionSper să vă placă!🙃🙃 #14 - Plagg în 2019 #15 - Miraculous în 2019 #4 - CatNoir în 2019