Marinette
E searã... Alerg cât mai departe de palat... Știu cine mi-e prieten și cine mi-e dușman... El... El... Și-a împlinit destinul ales de tatãl sãu...
Ti: - Trebuie sã adunãm toți miraculoșii, dar trebuie sã aflãm unde miraculosul lui Gabriel... Nooroo...
Eu: - Tikki, micuța mea prietenã, e prima data când știu ce s-a întâmplat cu unul din voi...
Ti: - Puterile.... El... Te cheamã...
Eu: - Cine, Tikki?
Ti: - Marele Gardian... Cel care m-a trimis aici, Marinette... Trebuie sã mergem urgent la el...
Eu: - Dar, este târziu, Tikki.
Ti: - Este foarte important...
Eu: - Ști drumul?
Ti: - Da, Mari! spune micuța creaturã înaintând prin întunericul profund....
Uneori, lumina ei, roșiaticã se vedea ca un punct, de alte ori era doar o linie șerpuitã.
Era beznã afarã, iar Tikki mã conducea cu mult în afara satului... Câteodatã se mai auzea glasul unei bufnițe, sau urletele haitelor de lupi...
Ti: - Am ajuns. spune mica prietenã...
O cãsuțã draguțã se afișa înaintea noastrã. Din ea ieșind un bãtrânel... Bãtrânelul care mi-a dat masca....
Ti: - Maestre, mi-a spus cã a-ți chemat-o... sune Tikki fãcând o micã plecãciune....
Maestrul: - Da, Tikki... spune întorcându-se spre mine. Marinette! spune zâmbindu-mi
Eu: - Maestre, spun fãcând și eu la rândul meu, o plecãciune.
Maestrul: -Intrați! spune și ne face semn sã-l urmãm.
Avea o cãsuțã micuțã, dar ordonatã... Era decoratã cu tot felul de talismane, avea, chiar și un ceaun, iar pe pereți se mai zãrea câte o poțiune...
Maestrul: - Draga mea, spune blând, dupã cum ști, Gabriel nu îți mai e dușman....
Eu: - Nu, acum e urmașul sãu...
Maestrul: - Așezați-vã. ne îndeamnã el. Da, e Adrien, dar nu atât de slab precum pare... Ways, kwami-ul meu mi-a spus cã mai are douã puteri, pe post de ajutor...
W( Ways) - Marinette, Maestre, Tikki, spune micuța creaturã verde, Mi-am dat seama cine sunt!! Sunt Nooroo și Duusu...
Eu: - Deci, Adrien deține 3 mari puteri... spun gânditoare
Ti: - Cea de a treia putere sã nu uitãm cã e Plagg, miraculosul distrugerii... Micuțul lupișor..
Eu: - E logic, atunci... Sunt singura care-l poate opri....
Maestrul: - În calitate de Gardian, Prințesã, am sã-ți înmânez Marea Cutie a Miraculoșilor...
W: - O idee excelntã, dar Marinette, trebuie sã te grãbești, Alya te v-a aștepta pânã azi la apus și deja e dimineațã!
Maestrul: - Va trebui să îți alegi cu mare grijă prietenii... Nu uita aparențele nu înșeală, dar nu judeca o carte după copertă... După ce vei ști sigur că sunt demni de încredere, le vei încredința miraculoșii care li se potrivesc și cu acestea fiind spuse te vor ajuta în lupta contra lui Adrien...
Tikki: - Maestre, câți miraculoși sunt în Cutia Sacră??
Maestrul: - Veți afla în curând... Dacă nu aș fi atât de bătrân, aș veni chiar eu... Ways, vechiul meu prieten, e timpul să pleci în călătorie, ne vom revedea când binele va triumfa....
W: - Bineînțeles! Cu bine, Maestre!spune mica vietate verde și apoi se retrage în brățara cu țestoasă...
Eu: - Cu bine, Maestre! Ne vom revedea curând!
Maestrul: - Cu bine, Prințesă...
Eu: Tikki e trecut de miezul zilei și nu am ajuns încă....spun îngrijorată.
Ti: - Marinette, nu te îngrijora... Totul o să fie bine.
Eu: - Oh, Tikki. Adrien devine puternic, iar noi nu am găsit încă luptătorii...
Ti: - O parte din ei îi cunoști, Marinette...
Eu: - Alya.... Nino.... Tikki... Tikki... Tikki Trebuie să ne grăbim! spun și alerg cum n-am mai alergat.
Adrien
Puterile îmi cresc și la fel și șansele de izbândă... Nu trebuie să fiu slab... Nu trebuie să fiu cuprins de farmecul ei. Trebuie să fiu mereu cu un pas înaintea ei...
Eu: - Plagg, timpul se apropie...
Pl: - Adrien, nu e bine ceea ce se întâmplă....
Eu: - Ha, Ha, Ha! Din momentul în care ne-am aliat, m-am schimbat... În acel moment am devenit Silver Wolf, iar Adrien nu se va mai întoarce niciodată.... Iar, faptul că ea crede că va putea schimba acest lucru este de-a dreptul deplorabil...
Pl: - Adrien....spune acesta cu un glas stins/
Eu: - De azi binele nu v-a mai triumfa niciodatã.... Iar, tu micuțul meu kwami, mã vei ajuta....
Pl: - De ce faci toate astea? De ce te-ai aliat de partea rãului???
Eu: - Pentru cã așa e cel mai bine, Plagg. Spun pãrãsind sala tronului.
Totul era schimbat de când, ea, ne-a pãrãsit.... Iar, Marinette poate schimba asta.... Nu ea, ci magia ei... Pot face totul cum era, sau pot face totul de la început... M-am sãturat, pânã peste cap de jocul de-a șoarecele și pisica... Acum a venit timpul sã rezolvãm ce stãmoșii magiei n-au reușit... De cetot timpul, licornele au mereu echilibrul asupra lumii??? Dar, asta nu va mai dura mult... Voi schimba acest lucru, chiar cu prețul vieții mele sau cu prețul vieții ei...
Kim: - Stãpâne Silver, Armata vã e la dispoziție... spune fãcând o plecãciune...
Eu: - Kim, adunã-i pe cei mai buni... Antreneazã-i... Scoate ce e mai bun din ei... Învațã-i sã nu lupte corect, Generale...
Kim: - Da, stãpâne Adrien... adicã Silver... spune retrãgându-se...
Eu: - Ivan, trimite dupã Nino... Am nevoie de el, urgent...
I: - Cum porunciți, stãpâne... spune inaintând imediat.
O vom zdrobi, ca un gândac ce e...
Eu: - Lila, arcașul meu iscusit, spioneazã- o pe Prințesã și trimite-mi urgent de veste..
L: - Cum porunciți, cruzimea voastrã... spune rânjind malefic...
Cred cã Lila e singura care nu a avut nevoie de o vrajã pentru a face rele... E mai rea decât o fiarã sãlbaticã atacatã... Mai acrã decât lãmâia... Mai diabolicã decât slujitorii demonului, deoarece Demonul sunt chiar eu...
I: - Stãpâne, l-am cãutat peste tot... E de negãsit... Parcã a intrat în pãmânt...
Eu: - Bine, poți sã te retragi...
I: - Cum porunciți....
AHHHH! Tocmai, am pierdut unul din cei mai buni cãpitani și soldați deopotrivã..... Trãdãtorul! Trãdãtorul! Va plãti! Toți vor plãtii! S-au pus cu cine nu trebuia... Vor vede... Când o sã termin cu ei și în special cu ea, nu va mai rãmâne nimic...
CITEȘTI
Miraculous: Red Riding Hood
Teen FictionSper să vă placă!🙃🙃 #14 - Plagg în 2019 #15 - Miraculous în 2019 #4 - CatNoir în 2019