13

142 11 5
                                    

Adrien

Ce mai prințesă! Ha! Ha! Ha! Ce jalnic! Ce eșec total! Totuși, e precisă... E calculată... E agilă și mai lucidă ca niciodată... Urăsc să spun asta, dar pentru calitățile astea o iubesc... Dar, e jalnică când crede că binele va triumfa sau când crede că mă va putea opri...
M: - De ce te-ai aliat, cu el? Cu Gabriel... spune pe un ton rece.
Eu: - Întrebarea e de ce te-ai aliat și tu, Prințesă?
M: - Omiți ceva, geniule! Nu ăsta e răspunsul la întrebarea mea, istețule!
Eu: - Off, Prințeso! Nu te gândi că alianța asta va dura la nesfârșit!spun printre dinți.
Doar, nu crede că Gabriel, adică tata, mi-a dat atâta putere, fără vreun rost... Puterea asta are un scop... Iar, scopul este în folosul meu... Nu am să permit! O să vadă toți că nu sunt o simplă umbră! Curând! Foarte, foarte curând!

Alya

Mari!? Marinette?! Marinette, cumva ne-a trădat?? Nu! Nu! Nu! Trebuie să fie ceva! Trebuie! Nu e așa! Nu e în firea ei!
Eu: - Nin... O... Nino...spun sacadat...
Nu puteam vorbi... Nu credeam ce s-a întâmplat...
N: - Alya! Nici eu nu cred! Tocmai, Marinette... Marinette... Ne-a trădat...
Eu: - Nu! Nu! NU!spun urlând. Nu cred! Are un plan! Cu siguranță! Iar, noi trebuie să o ajutăm!
N: - Speranța moare ultima.... Alya.... Ce plănuiești? întreabă Nino hotărât...
Eu: - Ești cu mine??întreb uimită de gestul său nefiresc.
N: - Atâta timp cât Marinette e ultima speranță, da! spune el mai hotărât ca niciodată.
Eu: - Tata a fost general în armata regelui... Când eram mică voiam să fiu cavaler, așa că m-a învățat... stau o clipă pe gânduri... Hmmm... Trebuie să mă antrenezi... Dacă până mâine la apus Mari nu vine, începem căutările pentru o armată și-l înfruntăm noi pe Adrien și pe rege!
N: - Prea bine! Ești pregătită?
Eu: - Sunt mai pregătită ca niciodată! Să mergem! Săbiile acelea nu vor sta în teacă!

Regele Gabriel

Exact cum plănuiam... A cedat! Acum planul și marea dorință îmi va fi îndeplinită, fără că nimeni să sufere... Mai puțin, EA. Am câștigat! Am învins! Acesta e sfârșitul! Și când credeam că nu ar putea ceda niciodată, dar a cedat imediat pentru Adrien... Jalnic. Patetic. Nici măcar nu se comportă ca înaintașele ei. Dragostea... Dragostea ei o face... S-l-a-b-ă...
Se apropie, au ajuns la palat...
Ad: - Maiestatea ta! Am adus-o, așa cum ați poruncit! spune Adrien rece și nemilos în glas în timp ce intră val-vârtej în sala tronului.
Eu: - Măi, măi, măi! spun stând cu spatele la ei... Prințesă! Ce surpriză plăcută!

Marinette

Dacă credeți că nu m-am gândit și nu am analizat mișcările, vorbele și situația de față, atunci sunt pur dezamăgită.... Normal!!!! Normal, că am un plan! Sunt mereu cu un plan în fața... Dar, ceva se v-a întâmpla... O trădare... Nu! Nu! Nu! Nu, e vorba e trădarea lui Adrien față de mine... E vorba de altceva...
Ajungem în palat. Adrien mă târăște după el, ca să se asigure că nu fug, dar nu m-am opus...
Ad: - Maiestatea ta! Am adus-o, așa cum ați poruncit!
Adrien... Oare? S-ar putea!
G.A: - Măi, măi, măi! spun stând cu spatele la ei... Prințesă! Ce surpriză plăcută!
Eu: - Regele meu!spun făcând o plecăciune.
G.A: - E de partea noastră?! spune rânjind
Ad: - Da, tată!spune Adrien printre dinți.
G.A: - Am nevoie de tine! Am nevoie de magia ta!
Eu: - Știți bine că doar eu pot să îmi controlez magia. Dar, dacă tot vă voi ajuta, măcar un scop și un câștig, bineînțeles pentru mine...spun rânjind la rândul meu...
Simt cum răutatea îmi pulsează prin vene... Trebuie să fiu precaută..
G.A: - De ce, nu? Acum că am învins....
După ce îmi spui, nu ști ce te va lovi!
G.A: - Voiam să îmi împlinești o dorință... Știm bine că ești singura care poate....
Iar, povestea asta... Pot să împlinesc câte dorințe vreau... Pot să întorc și lumea pe dos dacă vreau... Să vedem ce vrea...
G.A: - Cum ai magia norocului și a ghinionului, poți face orice... Nu-i așa, Luno?
Eu: - Am mai mult de atât, am orice magie, doar sunt o Alpha, o licornă și o Lună Supremă... Sunt un lider...
G.A: - Poți îndeplini orice dorință... Deci, vreau să îmi împlinesc destinul și dorința... Ar trebui să fiu un nesăbuit să încerc să îți fur magia... Știm bine că nu pot... E imposibil... Ești indestructibilă...
Eu: - Da, stăpâne! Voi face orice! Dar, am nevoie de timp... Ca să mă perfecționez...
G.A: - Ai timp până la următoarea Lună Sângerie... Atunci destinul ne spune că se va termina...

Adrien

Deci... Ea... Ea poate să îmi împlinească orice vis... Orice speranță... Orice gând... Deci... De ce nu... S-o terminăm și pe asta...
G.A: - Poți pleca! Sunt sigur că vei pastra tăcerea...
M: - Bineînțeles! spune părăsind camera tronului...
Eu: - Ai mers prea departe cu asta... Trebuie să dai ștacheta...spun plictisit.
G.A: - Despre ce vorbești?spune el răstit.
Eu: - Doar nu credeai că îmi dai atâta magie fara vreun rost, nu? Scopul e al meu! spun rânjind...
G.A: - Vrei mai multă putere?
Eu: - Vreau mai mult de atât? Îți vreau puterile! spun simțind cum magia crește...

Marinette

Alerg cât de repede pot... Tikki iese de sub haină...
Ti: - Marinette, doar nu te-ai alăturat lor? întreabă mica creatură gata să plângă.
Eu: - Peste cadavrul meu, Tikki! spun chicotind. Bineînțeles că nu...
Ti: - Marinette, simți asta... Acum ai un nou dușman...
Eu: - Știu asta, Tikki... Iar timp avem doar până la Luna Sângerie... De asta trebuie să o anunțăm pe Alya!
Alerg cât pot de repede... Nu trebuie să mă las controlată de nimeni...
Eu: - Crezi, că Alya mă va ierta vreodată? Crezi, că mai are încredere în mine???
Ti: - Dacă ți-e prietenă cu adevărat, sigur că da! Va înțelege că ai vrut să o protejezi...
Eu: - Așa sper.... Sper doar să putem face față răului... Încetul cu încetul, devine tot mai puternic....
Ti: - Marinette, răul devine mai puternic, dar noi suntem de neoprit!spune micuța creatură roșie.
Eu: - Îmi pun toată speranța, Tikki!spun cu nădejde....

Miraculous: Red Riding HoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum