18

94 13 2
                                    

Originea. Originea este cel mai mare secret al omenirii. Ști unde ai copilărit, dar nu ști niciodată care au fost rudele tale din moși strămoși. Care e destinul tău... Care e adevărata ta familie... Orice străin îți poate deveni familie și orice străin poate fi parte din FAMILIE... Toți venim de undeva și toți vom ajunge undeva... Energia vitală a omenirii e cea pentru care luptăm. Spunem că facem anumite acțiuni pentru aproapele nostru, dar, de fapt totul e un șiretlic ascuns sub o mască. Totul se face pentru interesul propriu... Dacă iubirea și pacea ar domni ar fi un rai creat de oameni. Gelozia este singurul orgoliu pe care omul l-a obținut în mod dorit. De ce oamenii sunt atât de invidioși? De ce oamenii nu pot conviețui în mod pașnic ca ființele supranaturale... Nimeni nu știe de existența lor, deoarece conviețuiesc în pace și armonie, iar când ele vor sã se arate oamenilor, o fac pentru a le demonstra cã pacea și armonia e calea pe care ar trebui sã o urmeze oricine. Oamenii diferã de la regat la regat, dar toți avem o calitate comunã, avem suflet, iar sufletul are nevoie de armonie. Dacã nu era acest echilibru în lume între bine și rãu atunci lumea ar fi fost un dezastru total, iar haosul ar fi domnit poate chiar zeci de mii de ani, pânã când o minune s-ar fi întâmplat. Suntem pe pãmânt cu o misiune, avem un destin și o cale de la care nu trebuie sã ne abatem... Fie cã ești prinț sau prințesã, fie cã ești rãzboinic sau pur și simplu un om oarecare din lumea asta, ai un destin pe care trebuie sã-l îndeplinești. Din egoism, oamenii vor sã fie mai presus de alții, așa cã recurg la cele mai murdare idei, pornind de la un șiretlic și ajungând pânã la vãrsare de sânge.

Marinette

E dimineațã, dar soarele încã nu a rãsãrit. Mã îndrept spre locul taberei noastre. Nimeni, nimic.

Ti: - Bunã dimineața, Marinette!

Eu: - Bunã dimineața, mica mea prietenã! Nu s-au trezit încã, așa-i? Întreb creând niște sfere de apã.

Ti: - Am tot încercat, dar nimic. spune Tikki dezamãgitã.

Eu: - Stai liniștitã, mica mea prietenã! Am eu remediul ideal.

Am trimis sferele apã spre corturile lor, iar când mi-am lãsat mânã în jos acestea au fãcut cunoștințã cu somnul dulce al prietenilor mei.

Eu: - Bunã dimineața! Ce vã ia atât de mult sã vã treziți? Avem multã treabã azi, așa cã nu avem timp de pierdut!

Nicio mișcare!

Eu: - Numãr pânã la trei și dacã nu ieșiți, urmãtoarele sfere vor fi de lavã.

La auzul vorbelor mele au ieșit toți ca și mielușeii.

Eu: - Bine de notat. Bun, acum cã sunteți cu toții prezenți, vom putea începe antrenamentele. Știți bine cã Silver este puternic, dar îi vom demonstra cã se înșalã.

Mã priveau ca pe o stafie care se plimba prin fața lor.

Eu: - Nathaniel, tu vei conduce arcașii!

Na: - Accept, Prințesã! Urmați-mã!

Eu: - Luka, tu vei conduce spadasinii!

Lu: - Da, Prințesã!

Eu: - Cu voi doi, am mai multã treabã azi. Pânã în miezul zilei vreau sã vãd rezultate!

Lu: - Da!

Na: - Da, prințesã!

Eu: - Mark! Împreunã cu grupul ales de tine veți fi EQUES! Veți cãlãrii mai repede ca vântul și vã veți lupta vitejește!

Al: - Marinette, cum ne va ajuta asta sã ne activãm puterile?

Eu. - Doar cu rãbdarea vom trece marea. Rãbdare!

O vãd pe Tikki apropriindu-se de noi.

Eu: - Micuța mea prietenã, așteaptã-mã în cortul meu. Acum, Ivan! Voi veți fi fruntașii! Veți conduce lupta cu vitejie și nu vã veți opri. Miraculoșii vã vor proteja astfel încât nimic sã nu vi se întâmple! Alya! De azi vei fi Renna Rouje! Vei porni ca iscoadã și ca maestrã a iluziilor.

Al: - Puterile ne sunt generate de calitãțile noastre care ne fac unici?

Da, Alya! spun zâmbind

Al: - Atunci.... Alya Cesaire, acceptã miraculosul vulpe! Trixx, sã începem!

În acel moment curajoasa noastrã prietenã s-a transformat în Renna Rouje. Costumul magic i-a apãrut, conferindu-i puterile iluziilor și al vicleniei.

Eu: - Încet, încet vã activați puterile! Suntem pe calea cea bunã...

.....

Antrenamentele erau din ce în ce mai progresive. Jumãtate din rãzboinici își activaserã puterile, iscoadele de la palat îmi trimiteau informații, dar ceva nu se lega. Silver tot îmi apãrea în viziuni și îmi cerea sã-i cruț viața. Niciodatã nu am reușit sã vãd acea viziune pânã la capãt sau, mãcar, de la început.

Soarele era pe cer, dar Luna purpurie se vedea și ea... Era îndepãrtatã ziua, dar noaptea domina pe cerul aproape stins. Nimic nu mai era ca înainte. Nici satul nostru plin de voie bunã nu mai era la fel. Unii oameni ori erau atât de egoiști, încât nu se mai ajutau ei între ei, ori erau luați ca sclavi, servitori sau chiar transformați în rãzboinici ai întunericului de cãtre Silver.

Tikki îmi aduse vești de la consiliu. Erau de acord și unii chiar își doreau sã reușesc, alții erau sceptici.

Mai era o singurã problemã în sine: Silver.

Timpul trecea și bãtãlia noastrã se apropria.

Viziunile mele erau neclare. Simțeam asta, dar ce puteam sã fac? Erau amestecate și încâlcite precum lianele dintr-o junglã. Mã urmãreau peste tot și mã constrângeau.

Eu: - Tikki... spun micii mele prietene. Trebuie sã mergem la marele gardian... Ceva mi-e neclar și vreau sã aflu asta.

Dimineața i-am lãsat antrenându-se sub ochii aprigi ai lui Kagami și ai Alyei. Mergeam de unde au apãrut primele probleme. Mergeam la Marele Gardian. Singura persoanã care mã putea ajuta sã aflu ce se întâmplã, singura persoanã care mã putea îndruma.

Între timp la Castel.

- Deci cautã soluții la probleme.... Ce patetic! Singura soluție e lupta dintre bine și rãu... Rãul triumfând.

- Silver, nu e bine ceea ce faci!

- Cine ești tu, mã rog frumos? De ce te amesteci în problemele mele, Huh? Tu nu știi nimic, dar totuși.... Cine, mã rog frumos ești tu?

- Sunt ceea ce eram înainte de tine... Sunt Adrien

Miraculous: Red Riding HoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum