Marinette
Eram hotărâtă. Acum ori niciodată! De ce se întâmplă asta! Acum ori niciodată!
Mă îndreptam cu rapiditate spre palat. Eram ca o furtună de nestăpânit. Ca un uragan proaspăt declanșat... Simțeam cum adrenalina îmi curge prin vene, dar nu era singură... Era însoțită de magie și de o proaspătă dorință, care s-a născut când Adrien mi-a povestit. Dorința de a opri răul.
Îi aud pe ceilalți, care erau în spatele meu, implorându-mă să mă calmez. Dar, nu! Nu puteam! Aveam mintea mai agilă și mai lucidă ca oricând. Simțeam fiecare pas al Regelui, dar asta nu mă oprea, ci chiar din potrivă, mă ambiționa mai tare...
Auzeam rugămințile Alyei, care îmi spunea, că e prea periculos, doar e regele. Îl auzeam pe Nino, încercând să o oprească pe Alya. Îl simțeam pe Adrien, care era prea tensionat... Simțeam totul...
Nu e ceva rău că vrei să ști, de ce tatăl își folosește propriul fiu ca pe o marionetă. Nu e ceva rău să încerci să înțelegi, de unde și de ce a pus mâna pe magie neagră și de ce l-a ,, infectat" și pe Adrien...
Atât de multe întrebări, care nu și-au găsit răspunsul...... Până.... AZI!Adrien
Era hotărâtă, cum n-am mai văzut-o. Mișcările îi erau precise, iar gândirea limpede... Nu! Nu, o pot lăsa! Nu se poate întâmplă ceva rău și cu ea...
Alya o implora să se întoarcă, să oprească nebunia asta, dar ea era imună la orice strigăt sau rugăminte...la orice vorbă... O rugăm și eu, dar, în zadar...~La palat~
Regele Gabriel
Simt cum se apropie.... E furioasă și mai precisă decât de obicei... Trebuie să o provoc... Puterea e atât de aproape... Cât despre Nooroo... A spus că va plăti cu prețul vieții sale, dar nu el a plătit cu prețul magiei sale.
G.A.: - Lupule, dezlănțuie-te!
Nimeni nu poate rezista magiei negre... De acum nu va mai fi controlat...Adrien
Ah!!! Ce se întâmplă cu mine... Inelul meu! Și-a schimbat culoarea! E violet! Simt cum prin vene îmi pulsează sângele, dar nu e singur e însoțit de ceva. Ceva întunecat!
Eu: - Marinette! Oprește-te!
Strig simțind cum ceva se schimbă... Cum firea și gândirea se schimbă...
Cum mă transform!Alya
Marinette e hotărâtă... O susțin, dar e prea periculos, plus că nu am înțeles prea bine treaba cu magia, dar o înțeleg... E greu să fii.... Să fii special...
Eu: - Adrien! Nino! Mari! Priviți!Marinette
O aud pe Alya strigând. Era speriată! Mă întorc... Adrien!
Eu: - Adrien!
Strig uimită...
Adrien era învăluit într-o ceață neagră-violet care persista asupra sa. Ochii îi erau ca ai unui lup... Nu mai erau smaraldele de odinioară, acum erau două ametiste întunecate și pline de răzbunare.
Pielea măslinie îi era împânzită de ramificații violet-negre. Părul ca spicele de grâu era la vârfuri negru. Dantura era pronunțată și la fel de perfectă și alba, dar răutatea i se putea citi pe chip... Nu era Adrien! Era un monstru!
Ad: - Marinette! Oprește-te! i-am auzit glasul rece și impunător. Ochii îi luminau cu un fel de flacără, care era în jurul lor, de culoare violet-albăstruie.
Eu: - Adrien! spun hotărâtă. Revino-ți!
Ad: - Ha-ha-ha! Ce s-a întâmplat cu prințesa războinică! Ce? Te-a speriat adevărata mea fire??! spune rânjind.
Eu: - Nu ești tu, orice ai spune!
Ad: - Marinette, Marinette, Marinette! Credeam că ai înțeles! Ha! Binele nu triumfă chiar totdeauna! spune mărindu-și rânjetul!
Eu: - Nu fi așa sigur! spun zâmbind la rândul meu.
Ad: - Nu ne poți opri, ști asta! Gabriel, mi-a dat puterea lupilor! Licornă slabă ce ești! Ha-ha-ha! spune râzând și apoi rânjind.
Eu: - Da, da! Cum spui tu! spun plictisită. Dar, geniule, nu crezi că uiți ceva? spun zâmbind superior.
Ad: - De-ajuns!!!! tună el. Marinette, ori ești cu noi, ori ești împotriva noastră!spune acesta nervos...
Nu! Nu știu! O parte îmi spune să îl ajut, o parte îmi spune să să mă lupt cu el.
Eu: - Decizia, o vei afla în curând.....
Ad: - Nu ești pregătită! Ha-ha-ha!
Eu: - Tăcere! Am spus că, decizia o vei afla în curând!Alya
Ce se întâmplă? Adrien, a devenit rău, Marinette îl ia peste picior.... Nu mai înțeleg nimic...
Eu: - Nino, ce se întâmplă? Trebuie să-i ajutăm!
Ni: - Domniță, chiar, nici eu nu știu ce se întâmplă... În orice caz, nu e un loc singur pentru tine... Haide!
Eu: - În niciun caz, cavalere! Eu rămân alături de Mari!
Ni: - Alya, nu înțelege greșit! Adrien, s-a transformat în ceva rău, Mari sigur îl v-a opri, îi sunt alături, dar nu vreau să pățești ceva. Domnul Césaire, nu m-ar ierta niciodată.
Eu: - Vreau să ajut! Nu sunt o simplă fată! Pot să-mi port singură de grijă! Dar, îți mulțumesc că te gândești la mine! spun și adaug un zâmbet...Marinette
Trebuie să iau o decizie urgent! Dar, ce să aleg... O parte îmi spune să trec de partea întunecată, pentru că face parte din mine... O parte îmi spune să lupt până la ultima suflare cu Adrien... Dar... Dar.... Dar, niciuna nu e o soluție pe termen lung. Sunt o prințesă... Prințesele găsesc o soluție, o cale de mijloc... Dar... Dar, e greu... Știind că o parte e prințesă a luminii, a magiei, o prințesă licornă și o parte e dedicată întunericului....
Al: - Marinette!
Mă uit spre Alya... Plângea... Nino o îmbrățișa... Alya... Îmi pare rău....
Mă uit la Adrien. Rânjetul i se mărea pe măsură ce nesiguranța mea creștea .... Nu pot ascunde faptul că sunt o prințesă licornă.... Nu pot ascunde nici faptul că sunt o prințesă Alpha.... O lună supremă și o licornă îi același timp.... Alya, sper să mă ierți... Trebuia să fac alegerea asta de mai de mult...... Îmi pare extrem de rău....
Ad: - Tic tac, prințesă!spune rânjind.... Timpul se scurge. Luna e aproape!spune accentuând ultima propoziție...
Eu: - Alya, Nino, îmi pare rău! Unde e Regele? Unde e Gabriel? întreb învinsă...
Ad: - Știam că vei alege corect! spune rânjind de plăcere... Pe aici!
CITEȘTI
Miraculous: Red Riding Hood
Teen FictionSper să vă placă!🙃🙃 #14 - Plagg în 2019 #15 - Miraculous în 2019 #4 - CatNoir în 2019