4

205 16 3
                                    

Din pădure se aud niște țipete înfundate, ca și cum ai tortura pe cineva... Cu inima plină de curaj îmi continui drumul până în sat... Acolo, petrecerea era în toi... Rapsozii cântau și depănau cântece și melodii, care mai de care... Lumea dansa în jurul focului... Era ceva uimitor... O văd pe Alya, așa că mă duc până la ea.
Eu: - Bună!
Al: - Bună, scumpo!
Eu: - Ce faci?
Al: - Bine! Muncesc... Tu??
Eu: - Atunci, am să te ajut...
Al: - Nici gând! 😊 Te duci și te vei distra, mai ales că ești nou venită pe aici...😊😊😊
Eu: - Haide, cu cât mai mulți, cu atât terminăm mai repede...
Al: - Bine!☺️😊😁 Ce mai prietenă! Celelalte se duceau, nici nu mă observau! Mai ales Prințesa Chloe!
Eu: - Cine e ea?
Al: - Cică, ea este cârmuitoarea acestui regat, dacă Prințul nu se va îndrăgosti până la a 6-a lună plină, începând de acum...
Eu: - Adică... Va fi soția lui??
Al: - Într-adevăr! Ea este o scorpie cu sânge rece și acră... Adică, otrava în persoană...
Eu: - Iar, el? Spun strângând niște farfurii și cupe de vin.
Al: - El este rafinat, incredibil, atrăgător. Este un gentleman... Este prieten cu iubitul meu, Nino...
Eu: - Nu, o-i fi eu de pe aceste meleaguri, dar nu mi-ai spus că ai un iubit.☺️😏.
Al: - Nu am avut încă ocazia... Dar, tu îl cunoști... Când te-ai duelat cu prinț... Adică!! Cu acel gardian. Da! Gardian! Nino este un bun prieten al prințului, practic sunt prieteni la cataramă... Dar, nu mă laud cu asta...
Eu: - Domniță Alya, asta e minunat! Mi-aș dori și eu să îmi cunosc alesul și să trăiesc o poveste de dragoste, parcă, desprinsă dintr-un basm!
Al: - Ooo!!! O să vezi că o să ai cea mai frumoasă poveste de dragoste!
Mai spălăm și punem și strângem, apoi mergem să ne plimbăm... Era foarte frumoasă petrecerea... În viața mea nu am văzut atâta veselie... Este absolut de vis...
Al: - Hey, uite-i pe prrrr, adică pe băieți!😅😅😅😅
Eu: - Să mergem!
Mergem la băieți...
Al: - Bună, Nino! Bună, majjjj... Adică Adrien!!😅😅😅😅
Ni: - Bună, fetelor!
Eu: - Bună!
A: - Bună, doamnelor! Alya, Marinette !
Ni: - Alya, Îmi acorzi acest dans???
Al: - Desigur, Nino!
Eu: - Ce simpatici pot fi??☺️☺️☺️spun eu visătoare...
A: - Serios??😏😏😏
Eu: - Da!☺️😃😄😄 Spun chicotind ușor...
A: - Atunci îmi acorzi acest dans???😏😏😏😏😏😏😏
Eu: - Bineînțeles, Adrien!☺️☺️☺️
Începem să ne mișcăm pe un ritm lent de dans... Era magnific... Dar?!!! Simt un miros???! Bineînțeles, nu vine de la Adrien... Vine din pădure.... E un miros înțepător și ușor dulceag...... Cred... Cred că e în imaginația mea.... Sper...

Adrien

Se simte un miros.... Noroc că m-am schimbat la timp... Dacă află cineva sunt terminat... Marinette dansează atât de bine... Mă uimește/captivează la fiecare pas...
M: - Îți mulțumesc!
Eu: - Îmi mulțumești pentru ce??
M: - Îți mulțumesc pentru această seară magică!
Eu: - Eu trebuie să îți mulțumesc!! De mult nu am avut parte de o seară atât de fantastică...
M: - Știu cum e....😔😔😔 Hmmm😕😕😕 Ce ai zice, dacă ai veni la o plimbare?😄😄😄☺️☺️☺️
Eu: - Dacă mi se permite??😏😏😏
M: - Desigur! Eu te-am chemat!☺️☺️☺️
Și ne departăm de sat... Încet, încet intrăm în pădure...
Eu: - Nu ți-e frică??😏😏😏
M: - Nu, de ce??🤨🤨
Eu: - Păiii... Sunt fiare sălbatice și e întuneric, nu se vede nimic!😏😏😏
M: - Sunt destul de capabilă să analizez situație și să fiu precaută....spune indicând spre brâu...
Eu: - Aha! Deci mereu ai câte o armă ascunsă??😏😏😏
M: - De mică am învațat că mereu primejdia stă pitită la orice colț... Că trebuie să fi mereu precaut...spune serioasă...
O văd cum își lasă pelerina să cadă... O iau de jos și văd că dedesubtul ei se afla o tolbă cu săgeți....
M: - Vezi creanga aceea, aproape de vârful bradului???
Eu: - Da?!🤨😕🤨😕
M: - Pe ea se află un con de brad...
Eu: - Și???
M: - Doar fi atent!spune sumbru...
O văd că ia o săgeată... Se pune pe poziție.... Trage de coardă, o trage la maxim și în același timp inspiră.... Iar, când expiră, lasă coardă, săgeata îndreptându-se exact spre creanga indicată... Și!??😲😲😲😲 Nu pot să cred!!! Și cade, înfingându-se într-un buștean, iar în săgeată era înfipt exact conul de brad!!😲😲😲😲😲😲😏😏😏
Eu: - Wow! Dar, de unde ai știut!????! Dar, cum!????! De unde ai dobândit această agilitate????!???????????????
M: - Sincer, ți-aș fi spus că e un talent, dar o să fiu extrem de sinceră cu tine!😔😔😔😔
Eu: - Te ascult, domniță!!😄😄😏😏😏😏
M: - Euuu.... Eu... Eu am anumite daruri....😔😔😔
Eu: - Adică??😏😏🤨🤨🤨
M: - Adică, am un fel de ,,puteri speciale". 😔😔😔
Eu: - Adică??🤨🤨🤨
M: - Adică....😞😞😞😞
Nu reușește să își termine fraza, deoarece suntem atacați!!! Atacați de o haită de lupi!
Eu: - Stai în spatele meu!!!
M: - Nici gând! Ia asta! Spune întinzându-mi pumnalul...

Marinette

Uhh! Ce ușurare!! Dacă o să îi spun o să mă creadă vreo ciudată!!!
Era o haită formată din 5-6 lupi!!! Ciudat! Alpha-ul acestei haite lipsea!
Eu: - Adrien!!! Lasă arma jos! Spun pe cel mai serios ton.
A: - E o haită de lupi!!!
Eu: - Dacă ai încredere în mine, lasă arma jos!
Îl văd pe Adrien cum pune pumnalul în teacă... Eu îmi pun tolba și arcul în spate și fac un pas în față...
A: - Ce vrei să faci???😲😲😲
Nu-l bag în seamă pe Adrien! Trebuie să fac asta! Instinctul, inima îmi spune să fac asta...
M: - Nu vă vom face nimic! Nu vă fie frică!
Lupul Omega/Betta în schimb îmi mârâi...
M: - Betta, ai cuvântul meu! Știu ce căutați!
Lupi se retraseră și se așezară exact ca și niște cățeluși...
A: - Îi înțelegi???
Eu: - ...

Miraculous: Red Riding HoodUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum