Între timp la Castel.
- Deci cautã soluții la probleme.... Ce patetic! Singura soluție e lupta dintre bine și rãu... Rãul triumfând.
- Silver, nu e bine ceea ce faci!
- Cine ești tu, mã rog frumos? De ce te amesteci în problemele mele, Huh? Tu nu știi nimic, dar totuși.... Cine, mã rog frumos ești tu?
- Sunt ceea ce eram înainte de tine... Sunt Adrien!
- Sentimentele sunt pentru prostãnaci, cine are nevoie de iubire când poate controla întreg universul!Acum, înțeleg... Acum înțeleg, Adrien. Înțeleg cã ai fost un prostãnac îndrãgostit lumea de o licornã! Te-a dus de nas, Adrien. Nu ți-a vrut binele niciodatã. Avrut toatã puterea pentru ea, doar pentru ea!
- NU, Silver! Nu înțelegi, iubirea triumfã mereu, deoarece iubirea e o forțã a binelui! Iubirea e esențialã! Iubirea e ceva de care pânã și cea mai rece și înghețatã inimã are nevoie!
- Insinuezi cã eu nu aș avea inimã? O ba bine cã nu, Adrien! Am o inimã mai rece decât ultimul iceberg de la Polul Nordic! Dar, Adrien...Nu uita! Cã sunt, am fost și voi fi mereu o parte din tine! Te voi urmãri mereu! Voi fi umbra ce te va înjunghia pe la spate chiar când te aștepți mai puțin!
- Sã nu îi faci rãu lui Marinette, Silver!
- Se pare cã îi vom face cât de curând micuței noastre scufițe o vizitã!
- Am zis sã nu te apro...
- Și ce vei face, Adrien? Vei pleca ca o umbrã a nopții sã o anunți cã încep mai repede rãzboiul sau ce? Îi vei spune cã vreau sã îi fur puterile pentru a aduce haos în lume? Te vei duce la ea? Ei bine, Adrien, eu controlez aici lucrurile, nu tu! E ceva esențial pânã iau controlul lumii.
- Mi-ai omorât tatãl, iar acum vrei sã te folosești de toate astea!
- Nu, Adrien! Nu eu ți-am ucis tatãl...chiar tu ai fãcut-o! Ți-ai ucis tatãl cu sânge rece, lãsându-l fãrã suflare pe veșnicie! Cine e criminalul, Adrien? Eu sau tu?
Marinette
- Am vãzut tot ce putea fi vãzut... Am vãzut slãbiciune! Am vãzut naivitate! Am vãzut stângãcie! Am vãzut lașitate! Am vãzut totul!spun oprindu-mã în loc, fiind cu spatele spre ei. Am vãzut cea mai slabã pregãtire în sacra artã a Miraculoșilor, ceea ce m-a dezamãgit destul de mult! Am vãzut eșecuri în controlarea puterilor generate de kwamii, am vãzut cu ochii mei cum speranța scãdea în voi pe zi ce trecea. Am vãzut cum vã scãdea energia pe zi ce trece, pe zi ce marea luptã se apropia. Am simțit disperarea din sufletele voastre cum striga și era la limita puterilor incapabile de a mai face fațã... Am vãzut totul...
Din spatele meu se aud oftate și înghițituri în sec. Simt cu panica și deznãdejdea îi cuprinde, fiind foarte vulnerabili.
- DAR! spun accentuând cât de tare și clar cuvântul. Am vãzut și ambiție, forțã și dorințã în sufletele voastre, o dorințã aprinsã, puternicã, nemaiîntâlnitã pânã acum. Acea dorințã și acea ambiție v-a dat puterea de a continua și de a duce pânã la capãt misiunea! Am vãzut cum v-ați ridicat și cum v-ați târât prin noroi astfel încât azi sã puteți sta aici și acum, cu inima împãcatã, cu mii de gânduri și fremãtãri, dar cu un singur scop comun, înfrângerea lui Silver și restabilirea pãcii în lume! Nu este nimic ușor și e chiar posibil ca unii dintre voi sã nu vã mai întoarceți pe pãmânturile natale... Fie cã muriți, fie cã rãmâneți pânã la final, știu și vã voi rãmâne veșnic îndatoratã pentru sacrificiul și curajul avut! Vã spun tare și clar, cã pe câmpul meu nimeni cu va murii, cât timp eu voi avea suflare! Nici mãcar peste cadavrul meu! Suntem o familie și cu bune și cu rele! Suntem rãzboinici ai luminii! Așa a fost, așa este și așa va fi pentru totdeauna! Am fost aleși de soartã sã încheiem ceva ce alții nu au putut, e destinul nostru sã ne ridicãm în luminã și sã triumfãm, e destinul nostru sã schimbãm lumea!
- DA! Ya! Așa e! Se aud vocile lor pline de curaj, pline de vitalitate, pline de prosperitate și mai ales pline de pozivitate.
- Unul pentru toți și toți pentru unul! Mereu binele și rãul vor domni în echilibru! Sã învingem amenințarea și sã aducem prosperitatea dupã atâția ani de secetã și monotonie! Sã aducem o razã de luminã pe câmpul de luptã, câmp pe care pãrinți, frați sau bunici și-au pierdut viața din cauza tiraniei! Azi HawkMoth și regele Agreste s-au dus, tirania lor a luat sfãrșit o datã cu restaurarea fiului Silver! Tirania continuã... Silver era prieten cu noi, era Adrien! Trebuie sã luptãm pentru ce este al nostru! Prieteni, frați, surori, rãzboinici cu inimile curate, vã cer, sã-l oprim pe Silver și sã aducem pacea sufletelor controversate și invocate de atâția ani! Vã cer sã mã ajutați sã lupt pentru ce este al NOSTRU!
Silver
- Sunteți slabi și patetici! Așa creaturi lipsite de vrajbã și dușmãnie nu am mai vãzut! Sunteți pa-te-tici! Credeți cã așa veți înfrânge armata luminii, voi niște creaturi neantrenate ale întunericului?! Sunteți o rușine pentru mine, împãratul vostru! Sunteți o rușine a întunericului! Am sã vã pun în lanțuri și am sã vã sec de orice energie și putere! Am sã vã tai capetele și am sã mã hrãnesc cu sângele vostru! Am sã vã întemnițez astfel încât sã nu mai vedeți niciodatã prea-iubita voastrã luminã a întunericului!
- Dar, Împãrate Silver! spune o rușine a întunericului!
În momentul acela scot sabia din tocul pe care îl ținea un servitor și îi tai capul fãrã vreo suflare sau fãrã vreun cuvânt. Forfotele încep sã se creeze imediat cum caput și trupul fãrã puls se prãbușește la pãmânt.
- Sã nu cutezați sã vã eschivați sau sã mã trãdați! Chinurile vor fi mult mai nemiloase și mai crude decât o simplã decapitare! Antrenați-vã! Dovediți-mi cã sunteți de neoprit, cã sunteți cei mai buni, cã sunteți perfecți în arta rãzboiului, cã aveți tot ce este necesar pentru a lupta! Arãtați-mi ura voastrã sau de nu sentința vã așteaptã! Dacã vreți sã trãiți în pace, arãtați-mi de ce sunteți în stare! Nu cred cã este așa de greu sã urmați niște stricte ordine! spun plecând.
- Maiestate, dar rãutatea voastrã e atât de puternicã încât nici mãcar 10 armate a câte 10.000 de oameni nu v-ar putea învinge... De ce aveți nevoie de o armatã? spune Lila lingușindu-mã.
- Doar nu credeai cã ies la luptã cu slãbãnogii aceia? Am alte planuri, spun plecând.
Hello! I am back! Dupã o lungã perioadã am revenit cu noi idei și forțe pentru a scrie!
Vã rog sã scuzați greșelile gramaticale! Am sã postez cât mai curând! Pupici!
CITEȘTI
Miraculous: Red Riding Hood
Teen FictionSper să vă placă!🙃🙃 #14 - Plagg în 2019 #15 - Miraculous în 2019 #4 - CatNoir în 2019