Přípravy

405 17 4
                                    

Uplynulo půl roku,  skončili Vánoce,  Nový rok.  Byli Tři Králové a M+A třída jela na Lyžák !

*Marinette*
Včera jsem byla s Adrienem v nákupáku.  Nakupovali jsme ještě různé vybavení.  Dnes totiž jedeme na hory.  V 10 :00 se máme scházet u školy.  Mám půl hoďky, ale nezmatkuju,  vždyť to mám kousek ! 
Z minula vím že se o Paříž bát nemusím.  Když jsme oba pryč,  nemá jak Lišaj získat naše mirákula a vzdá to.

Seběhla jsem že schodů dolů a už tam na mě čekali rodiče.  Kvůli mě otevřou pekárnu až později.  Snědla jsem Crosaint a dostala sváču do autobusu.  Už nejsem malá abych nevydržela 2 hoďky v autobusu,  takže to nechám pro Tikki.  Beztak to bude ňejaké cukroví.  Rozhodla jsem se jít Adrien na mě čeká u přechodu.

*Adrien*
Včera jsem byl s Mari v nákupáku.  Dokupovali jsme ještě maličkosti na lyžák.

Ráno jsem se probudil v 7:00. Udělal jsem raní hygienu nasnídal se a dobalil si kufr. Bylo 8:00 a já byl hotov.  Vsadím se že Mari ještě spí. 😏

Bylo 9:00 protentokrát jsem nejel limuzínou a přesvědčil jsem otce že když půjdu pěšky,  bude to mít na mě dobrý vliv a vyrazil jsem směrem k pekařství. Zachvilku se ozval takový ten zvoneček co cinká když někdo vchází nebo odchází a vylezla Marinette.

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat