Je čas 🕒

142 10 0
                                    

*Adrien*

Právě jsme na večeři.  Panuje tu mrazivá atmosféra.  Škola z Lyonu na nás hází mrazivé pohledy.  Myslí tu výhru vážně.

Jde ale i o něco víc.  Změnili se trošku výhry.  Škola která vyhraje má právo zbytek pobytu úkolovat druhou školu.

Mě se to moc nezdá.  Zdá se že se Nina o něco snaží. A Alex jí v tom dost podporuje.  Je to až podezřelý.
Co můžou plánovat ??

*Marinette*

Po večeři jsem se vrátila na pokoj.  Hleděla jsem z okna asi za 3 hodinky se sehraje nejdůležitější zápas v  koulované všech dob.

„Kočko,  taky se těšíš,  až nakopeme Lyonu zadek ? “ zeptala se Alya ale já jí nevěnovala pozornost.

„Promiň,  co jsi říkala ? “ zeptala jsem se jí nazpátek protože jsem jí vážně vůbec neposlouchala.

„To je jedno.“ usmála se  Alya a přitáhla si židli ke mě a spolu jsme pozorovali okno.  Mmmmm zajímavé. ..

„Musím říct že máme v pokoji vážně zajímavé okno ... “ řekla jsem nahlas.

Alya se začala smát jak tuleň. Nebo něco podobného.

Někdo zaťukal na dveře.  Alya šla otevřít a dovnitř vešla Rose. 

„Ahoj holky   ! “ pozdravila nás.

„Ahoj“ řekli jsem s Alyou naráz.

Rose mi vrátila rukavice které jsem jí půjčila,  a já jí podala její,  které měla u mě na zašití.

Potom jsme si povídali a pojídali brambůrky.  Pak se i nám připojili i Mylène,  Juleka a Alix

Dělali jsme blbinky a nehlídali čas.

„Do p*dele !  To už je tolik ??!! “ lekla se najednou Alya. 

Koukla jsem na mobil.  Ta 15 minut máme být na místě.  Holky upalovali do pokoje.

Učitele zbudit nemohli,  pokoje mají jinde.

Rychle jsme se oblékli a okny vylezli na balkóny spodního patra a takhle jsme slézali až dolů.

Už tam byla větší skupinka lidí. Rozeběhli jsme se k nim.

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat