Další důkaz ?

113 9 0
                                    

*Adrien*

Dneska už jdeme zase na svah. Já se ale netěším protože nenávidím lyže a lyžování !

Marinette je ale celá natěšená a já jí to nechci těmi poznámkami kazit.

Zrovna jsem si šel do lyžárny pro lyže ale něco mě zarazí ve sněhu ležela šála. Patřila Nine ihned jsem zavalal paní učitelku Rëchndlovou.

Proběhla a jak to uviděla, vykřikla : „Nino Ell Rëchndlová ihned ke mně ! " a udýchaná Nina přiběhla.

„Jak mi tohle vysvětlíš ?!! " vykřikla, ale spíš než otázka to byla výhružka.

Ale Nina se nedala : „Podstrčili ji sem ! " její matka jí však nevěřila .

„Nelži ! Tu šálu jsi na sobě měla na posledy když si naposledy lyžovala. Potom si jí měla u mě. Jak by se k ní asi dostali ??? Ty jsi ale mohla přijít a říct Bustierové že tu šálu chceš k sobě ! " ječela po ní.

Já už to odmítal poslouchat a chtěl se vytratit ale Mari, která společně se všemi ostatními (i Lyonem) přišla mě zastavila : „Počkej ! To si nesmíš nechat ujít a navíc nemáme jiný pokyn,takže tu budeme jen tak stát dokud se něco jiného nedozvíme a to jen tak nebude 😊 . "

Přikývl jsem a připojil se k přátelům.

*Po lyžování*

Na obědě panovalo ticho. Nikdo se neodvážil promluvit.

Na pokoji jsem si radči vzal Kinder vajíčko 🥚.

*Marinette*

Po tichém obědě jsme se s Alyou vydali do našeho pokoje.

Ležela jsem na posteli. Nic jiného se v hodinovém a půl času volna dá dělat.

Dneska večer se bude na obědě probírat ta věc s Ninou.

Ach jo......

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat