Sexy kluk

232 12 0
                                    

*Marinette*
Byl čas jít k lyžárně.  Je tu s námi i jedna třída z Lyonu.  Jsem celkem nervózní z těch cizích lidí je jich tu víc  než nás.

Stoupla jsem si do fronty na rozřazení přede mnou stál jeden kluk s hnědými vlasy a modrými oči.  „Ahoj,  jmenuji se Alex“ řekl.  Zadívala jsem se do jeho očí.  Topila jsem se v nich. „J-Já jsem Marinette “ řekla jsem ale pak si všimla že se na mě kouká Adrien.  Jde k nám.  Doprdele !  Rozbije Alexovi držku.

*Adrien*
U lyžárny mi Alya vysvětlovala základy lyžování.  Ohlídl jsem se po Mari.  Naposledy jsem ji viděl na obědě.  Co ??  Kouká se tam na, ňákýho ubožáka ???  Baví se s ním ???
To musím zatazit !!

„Jdi od ní pryč ! “ zařvu na neznámého kluka.  „Hele,  klid brácho,  já jí neurvu hlavu,  jasný ??? “

Hádali jsme se ale v tom Mari řekla  : „Alexi,  jsi na řadě a ty zlato bys měl jít taky do fronty.“ Naštvaně jsem došel nakonec fronty a myslel na toho kluka.

*Marinette*
Alex byl na řadě a kopec sjel perfektně. „První družstvo“ řekla učitelka. 

Celkem jsou 4 družstva podle vyspělosti.  4 jsou začátečníci, 3 jsou spíše horší,  2 jsou spíše lepší a 1 nejlepší.

Přišla řada na mě. Kopec jsem sjela a učitelka řekla : „První družstvo  “. Nemohla jsem tomu uvěřit.

Pak přišla řada na Adriena.  No byla to hrůza.  Za těch pár metrů 3x krát spadl.  Učitelka se zamračila a řekla : „Čtvrté družstvo“.

Já spolu s Alexem,  Alyou,  Kimem,  Alix,  a 3 dalšími lidmi s Alexovi školy tvoříme tým 1.

Rose,  Juleka, Ivan a 5 lidí z Alexovi školy jsou v týmu 2.

Chloé,  Sabrina,  Nathaniel, Nino a 4 lidi z Alexovi školy patří do týmu 3.

Adrien, Max a 8 lidí z Alexovi školy jsou členové týmu 4.

„Pojď,  seznámím tě“ řekl Alex a vedl mě ke dvěma dívkám a jednomu chlapci z Alexovi školy.

„Tohle je Marinette“ představil mě Alex.  „Ahoj  “ pozdravila jsem jsem je. 
„Ahoj,  já jsem Josch ! “ řekl chlapec.
„Já jsem Diana a tohle je moje dvojče Kiara“ pozdravila dívka s tmavším odstínem vlasů.  „Ahoj “ pozdravila dívka se světlejšími vlasy.

*Adrien*
„Pojď, “ kývl jsem na Maxe „, musíme se seznámit“. Došli jsme k nejvyšší holce.  Měla rozpuštěné krátké vlasy.  Vypadala mile,  ale to jsem se spletl..
„Já jsem Nina “ řekla dívka.  „A ti za mnou jsou Lisa, Lena,  Debie,  Luke,  Jack, Ravi a Cameron.“ pokračovala a přitom ukazovala na lidi za sebou.  „A s tebou ty modele,  nechceme mít nic společného“ řekla a otočila se.  Aspoň mám Maxe,  pomyslel jsem si.  Ale pak jsem si všiml že odešel s nima.  O něčem si povídali a bylo znát že si rozumí.

Nemám nikoho s kým bych se bavil v družstvu,  všichni mě mají za bohatýho mazánka kvůli tomu že neumím lyžovat a moje holka se baví s jakýmsi Alexem.

Tohle bude hroznej lyžák !!

Ahojky !!!
I tento příběh bude mít epilog.  Ale ne o Mari a Adrienovi.Zatím plánuju NinoxAlya,  ale stále nevím 🤔.  Však uvidíte !

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat