Na místě

200 11 0
                                    

*Marinette*
Autobus zastavil u velkého hotelu Miraculum. Tomu jménu jsem se musela zasmát. Všichni na mě divně koukali ale po chvíli se přidal i Adrien. Vlastně byl jediný kdo to mohl pochopit.

Pokoj mám s Alyou,  protože holky nemůžou být s klukama na pokoji.
Vybalila jsem si svoje věci a vyrazila do společenské místnosti kde na nás čekala učitelka.

*Netradičně pohled učitelky*
Během chvilky se všichni studenti shromáždili ve společenské místnosti.
Pan ředitel pronesl úvodní řeč a pak přišla řada na mě. :

“Program dne bude viset na chodbě u jídelny.  Časy které se nemění jsou Budíček -7:00,  snídaně -7:30,  oběd -12:30,  večeře -17:00, večerka -22:00 “

„Dneska máte do oběda volno.  Ve 13:30 bude schůzka před lyžárnou, tam sjedete malý kopec a podle toho vás rozřadíme do družtev.“

„To je z mé strany zatím vše.  Kdybyste měli dotaz můžete za mnou kdokoliv zajít.  Teď pan ředitel přečte řád hotelu a můžete se vrátit na pokoje“

*Adrien*
Teď už jsem neposlouchal. Z vlastní zkušenosti vím že řády mají všude stejný nebo podobný.

Po proslovu jsem se vydal s Ninem do pokoje.  Svalil se na postel a až do oběda tam tak ležel.  Musel jsem myslet na Paříž.  Nedocvakne někomu kdo jsme podle toho že se ví že jsme středoškoláci,  naše třída je jediná která není v Paříži a jsme jediný ze třídy kdo neměl akumu ??????

Byl čas vyrazit na oběd.  Hodil jsem tu myšlenku za hlavu a vyrazil na oběd. Dneska jsou Boloňské špagety.  Mňam !!

Takže chci vám popřát Štastný nový rok  2019 !!!!  Ať jste zdraví a šťastní, ať vás v novém roce čeká mnoho úspěchů !!

Hory  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat